top of page

T-ART: אפנת קסטרו מככבת במוזיאון תל אביב לאמנות

אתי וגבי רוטר - מנכ"לים משותפים של קסטרו, וסוזן לנדאו - מנכ"לית ואוצרת ראשית של מוזיאון תל אביב לאמנות, אירחו את הצמרת העסקית של ישראל, באירוע להשקת פרוייקט T-ART.

סוזן לנדאו, גבי ואתי רוטר

במסגרת הפרוייקט, נעשה שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המחבר בין עולם האמנות הישראלית ובין עולם האופנה: קולקציית הקפסולה של טי שירטים לנשים ולגברים של קסטרו המשלבת עבודות אמנות של מיטב האמנים הישראליים, מתוך אוסף האמנות הישראלית של המוזיאון, ופתיחת "חמישי ב T" לקהל הרחב.

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו, יחד עם סוזן לנדאו, מנכ"לית ואוצרת ראשית של מוזיאון תל אביב לאמנות, אירחו את הצמרת העסקית של ישראל באירוע להשקת פרויקט T-ART, שנערך במוזיאון תל-אביב לאמנות.

פרויקט T-art של קסטרו ומוזיאון תל-אביב, מציג קולקציה קפסולה של טי שירטים לנשים ולגברים עליהם עבודותיהם של מיטב האמנים הישראלים מאוסף המוזיאון, עם עבודותיהם של האמנים: דליה אמוץ, ג'ניפר בר לב, נחום גוטמן, אורי גרשט, מיכאל דרוקס, מיכל חלבין, דוד טרטקובר, מאיה כהן לוי, רפי לביא, מנשה קדישמן, פנחס עשת, שוש קורמוש, מיכל רובנר, שמחה שירמן ויגאל תומרקין.

בנוסף, במסגרת הפרוייקט, קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות מציגים את "חמישי ב T": מידי חמישי בערב במהלך חודש אוגוסט תעניק קסטרו חסות לפתיחת המוזיאון בכניסה חופשית החל מ־21:00 ועד חצות במטרה לחבר בין אוהבי אופנה לאמנות הישראלית.

האירוע משך אליו את הצמרת העסקית של ישראל ובין המכובדים שהגיעו: לינה קסטרו, מייסדת ומבעלי קסטרו, אריאל רוטר, אור רוטר, ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, משה אדרי מבעלי הסינמה סיטי ורעייתו פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד, אבי לוי, מנכ"ל מליסרון ועופר השקעות, אילן גרינבוים, מנכ"ל קבוצת יורוקום ורעייתו ורד, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני מליסרון ורעייתו עו"ד עירית רוזנבלום, ג'ניס ודני גילרמן, שגריר ישראל באו"ם לשעבר, רותי ולוני הרציקוביץ, מבעלי ישפאר סוני בישראל, ענת ושמואל פרנקל, מבעלי בית ההשקעות אפסילון, ד"ר שולה רקנאטי, העומדת בראש עמותת "חינוך לפסגות", טלי ופאר נדיר, מנכ"ל קנדה ישראל, ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, יורם אלטמן ויעל מילוא, איש הפרסום ומנכ"ל גרוויטי, מיכל פורר, מבעלי ניאו פארם, עו"ד מוריאל מטלון, ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל, יזם הנדל"ן שמואל עטיה, ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר, אלון ספן, מנכ"ל המדיטק חולון, איש העסקים אפי רוזנהויז, המפיק מוטי רייף, מעצב האופנה ששון קדם, מעצבת האופנה רזיאלה גרשון, מעצב האופנה יובל כספין, אשת התקשורת דנה וייס, אולסי פרי, יעל טבת קלגסבלד, הזמר אלון אולארצ'יק ורעייתו דיאנה.

באירוע השתתפו האמנים ונציגיהם שלקחו חלק בשיתוף הפעולה היצירתי והעיצובי: יגאל תומרקין ובת זוגו קרנית, האמנית מאיה כהן לוי, שאול פרנקו בנה של האמנית שוש קורמוש, דוד טרטקובר, ג'ניפר בר לב, עינם אמוץ בנה של דליה אמוץ, האמן שמחה שירמן, מאיה קדישמן המייצגת את אביה ז"ל, מיכל חלבין, הוריו של האמן אורי גרשט אשר חי בלונדון, ואחיו של האמן מיכאל דרוקס.

לרגל האירוע הוצגו העבודות של האמנים המשתתפים בפרויקט בתערוכה מיוחדת וחגיגית לרגל השקת הפרויקט. עוד היו עבודות וידאו ארט המשלבות את עבודות האמנות של רן סלוין, ותערוכת מיצג של קולקציית הקפסולה.

כמו כן, בין האורחים היו: הפרזנטורים של קסטרו, השחקן עומר דרור, כוכבות הנוער הצעירות התאומות נוי והדר והדוגמנית הבינלאומית לירז דרור.

צילומים: סימה להט, אביב חופי

כתבות נוספות
bottom of page