top of page

הסרט 5 עד 7

לעולם לא תנצח אם תילחם ב"אמא אדמה" וב"אהבה"...

במאי – ויקטור לוין

הפקה – ג'ולי לין בוני קרטיס

צלם – ארנו פוטייה

עיצוב – ג'נין אופוול

תלבושות – היידי ביוונס

משתתפים

בריאן – אנטון ילצין

אריאל – ברניס מרלו

ואלרי – לאמברט וילסון

סאם – פרנק לאנגלה

ארלין – גלן קלוז

הסרט מופץ על ידי: פורום פילם ויוקרן מיום 30.7.15

ארה"ב 2014

אורך הסרט: 95 דקות

תקציר הסרט:

בריאן (ילצין), סופר צעיר ומוכשר, מכיר במקרה את אריאל - אישה מיסתורית ויפהפייה (מרלו) תוך כדי עישון סיגריה במרפסת המלון הניורקי היוקרתי סיינט ריג'ס. היא מבוגרת ממנו, נשואה, צרפתיה, ואם לשניים. " תעצור בכל נקודה מהמשפט הזה" אומר אביו של הבחור הצעיר, "והנה יש לך סיבה מספקת לעצור את מערכת היחסים הזו."

אבל המשיכה ההדדית ביניהם חזקה יותר מכל. השניים מפתחים מערכת יחסים חושנית וסוערת המתקיימת תמיד בין השעות חמש לשבע אחרי הצהריים. בריאן מגלה במהרה עולם נסתר ונפלא, אליו הוא נסחף ללא קשר לכללי החברה שסובבת אותו. הוא מהופנט על ידי האישה הצרפתיה ומנהגי בני ארצה החופשיים והמתירנים. לפחות על פני השטח.

לצד הקומי במפגש בין המתירנות הצרפתית לתרבות השמרנית של האמריקנים, מתפתח סיפור אהבה בין השניים, כשהצד הנשי מוכן להתמסרות מלאה רק בין השעות חמש עד שבע אחרי הצהריים. בריאן יותר ויותר חפץ להוביל את יחסיהם לצעד הבא והשלם יותר.

אנחנו לא בוחרים את האהבה. היא בוחרת בנו ושאלה היא עד כמה נהיה מוכנים להרחיק לכת כדי לזכות בה. במקרה של הקומדיה הרומנטית 5 עד שבע, התשובה היא: בהרבה רומטיקה, צחוקים ודמעות.

הרבה נאמר על המתירנות הצרפתית בכל הנוגע לקיום יחסי משפחה רגילים לצד פרשיות רומנטיות מן הצד. ייחודו של הסרט הזה נובע מהשנינות והחן בו הבמאי משתמש כדי להציג בפני הצופים את גיבורי הסרט. אישה בשלה ומבוגרת ממאהבה הצעיר והאמריקני, המציגה בפניו אפשרות שונה במערכת יחסים המנוגדת לחלוטין מהרקע הפוריטני של החברה האמריקנית.

על השחקנים הראשיים:

אנטון ילצ'ין: אחד השחקנים הצעירים המבוקשים היום בהוליווד. בין תפקידיו הקודמים : סידרת סרטי סטאר טרק בתפקיד צ'קוב . "החיים הכפולים של וולטר" (במוי ג'ודי פוסטר) "צ'ארלי בארטלט" (במוי ג'ון פול) "שליחות קטלנית התעוררות" "הדרדסים 2" "לבבות באטלנטיס" עם אנטוני הופקינס ועוד.

ברניס מרלו , השחקנית הצרפתיה , זכתה לפרסומה הבינלאומי הראשון בערבות תפקידה (סאברין) לצד דניאל קרייג בג'יימס בונד – סקייפול בבימויו של סם מנדז. תפקידה הבא יהיה בסרטו של טראנס מאליק שייצא ב-2016 .

"סרט בנות" חביב, שנון ומצחיק.

הסרט יוקרן בבתי קולנוע "רב חן" החל מ-30.7

כתבות נוספות
bottom of page