top of page

הסרט "עולם נפלא" - Enchanted Kingdom


לאחר הצפייה בסרט - לעולם לא תסתכל על הטבע, או על העולם שלך, באותו אופן שוב...

תקציר:

עולם נפלא הוא מסע מרהיב לכל המשפחה בטבע העז והקסום. זה קורה ביבשת הפרועה ביותר על פני כדור הארץ – אפריקה. זהו סרט הטבע השאפתני ביותר שנעשה בתלת מימד.

הסרט נוצר עם טכנולוגיה פורצת דרך ובעזרת טכניקות תלת מימד חדישות הצופה נכנס לעולם אחר, באופן שמרגיש חי ואמיתי מאוד. עולם נפלא הוא הרפתקה המובילה את הצופה מהאורבניות האפורה לחיוניות והחיות של עולם הטבע.

יוצאים למסע דרך שבעה עולמות שונים כדי לגלות שהטבע הוא כל כך הרבה יותר מפתיע ויוצא דופן ממה שאתם יכולים לדמיין.

תוכלו להתיידד עם משפחה של גורילות, לרקוד בין מיליון פלמינגו, לגלות יצורי מדבר המבצעים טריקים מדהימים, לצעוד עם משפחה של פילים בחיפוש שלהם למים, לחקור את היופי המסנוור של השונית עם צב ים ולבוא פנים אל פנים עם דרקונים חיים אמיתיים- התנינים הגדולים ביותר באפריקה.

עולם נפלא הוא בידור מרגש לכל המשפחה, מסע שבו תוכל לחוות את נפלאות כוכב הלכת שלנו כפי שמעולם לא חוויתם לפני. החוויה כל כך חיה שאתה מרגיש שאתה באמת שם, בלב לבו של הטבע. תן לעצמך להיסחף בחזרה לטבע ולעזוב את החיים העירוניים שלך מאחור.

בימוי: פטריק מוריס, ניל נייטינגייל

תסריט: נייג'ל וויליאמס, ניל נייטינגייל, פטריס מוריס

הפקה: מיילס קונולי, אמנדה היל, ניל נייטינגייל

צילום: מארק דיבל, רובין קוקס

עריכה: נייג'ל באק, אנדי קמפבל-ווייט

פסקול: פטריק דויל

קריינות בעברית: גידי גוב

אורך הסרט: 87 דקות

הסרט יוקרן בתלת-מימד ובדו-מימד. הוא יופץ ע"י פורום פילם, ויגיע לבתי הקולנוע ב-30.7

על ההפקה:

בעקבות הצלחת סרטיהם של ה- BBC: Earth ו-Deep Blue הוחלט להביא לקולנוע את קסם הטבע. "לקולנוע יש את הכוח לקחת אותך לעולם אחר" מסבירה אמנדה היל, מפיקה. "בתוך אולם הקולנוע הכל מקבל עוצמות אחרות: הרגשות שלך, החושים שלך. לראות את הצילומים שלנו בקולנוע יגרום לך להרגיש עטוף בעולם שאנחנו מראים לך", ממשיכה ומספרת.

ניל נייטינגייל, הבמאי של עולם נפלא ומנהל קריאייטיב של BBC כדור הארץ, הוא במאי הידוע ברחבי העולם בשל יכולתו ללכוד את פלאי הטבע בדרכים שמעולם לא חוו. הוא מסביר כי תלת מימד היה צעד הטבעי הבא עבור ה- BBC. "ראינו הזדמנות ליצור אירוע קולנועי אמיתי ששם את הצופה בלב החוויה. השיפורים שנעשו בטכנולוגיה הראו בסרט "אווטאר" כיצד ניתן להשתמש בתלת מימד כדי להכניס את הקהל לעולם אחר, באופן שמרגיש חי ואמיתי מאוד. "אווטאר" השיג זאת בבדיוני ואנחנו רצינו לעשות את זה עם המציאות, וזה מה שעשינו בעולם מופלא - באמצעות טכנולוגית התלת מימד החדשנית אנו לוקחים את הקהל להרפתקה מהחיים האמיתיים".

"בשבילנו זה ההישג האולטימטיבי, הסיבה שהקמנו BBC סרטים כדור הארץ", אומרת היל, "אנחנו רוצים לגלות לקהל שהטבע הוא יותר מדהים מכל דבר שאתה יכול לדמיין, ואנחנו יכולים לעשות זאת באמצעות תלת מימד ויוצרים חוויה קולנועית מדהימה.

עולם מופלא לוקח את הצופה למסע בשבעה עולמות קסומים: פוגשים דרכם נמלים, גורילות, הרי געש, פלמינגו, מדבר, פילים, ריף אלמוגים, פסגות ונהרות.

"שבעת העולמות שלנו מכסים את הכל, מהמדבר הלוהט לתחתית האוקיינוס, מהסוואנה והג'ונגלים המהבילים לגבהים של הר קנייה." מספר נייטינגייל.

יחד עם מגוון מדהים של נופים, אפריקה היא גם ביתם של שחקנים מדהימים - היצורים שחיים שם. חלקם, כמו החיפושית הענקית והעש עם דפוסי עיניים אדומות וכנפיו שמעולם לא צולמו לפני בסביבתם הטבעית. על אף שחלק מבעלי החיים עשויים להיות מוכרים לקהל, יוצרי הסרטים התענגו על ההזדמנות ללכוד אותם בדרכים ייחודיות בתלת מימד, בפעם הראשונה, מציגים אותם לקהל באינטימיות אשר גורמת לו להרגיש כחלק מהמשפחה.

צפיתי בסרט והתרגשתי. בתלת-מימד, הצופה נוגע בבעלי החיים שעל המסך, ומצוי בתוך החווייה. הסרט מומלץ בחום לכל המשפחה!

הסרט יוקרן בבתי הקולנוע "יס פלאנט".

כתבות נוספות
bottom of page