top of page

אם כבר קפה, אז שיהיה "קפה ירוק" - מעורר, בריא, ומסייע בירידת המשקל


אין ספק שקפה הוא משקה אהוב ופופולארי. מעטים יכולים להסתדר בלי כוס קפה אחת לפחות במהלך היום. אז אם כבר שותים קפה, בואו נשתה קפה ירוק בריא שהוא מזון-על.

מה זה קפה ירוק ?

קפה ירוק הוא קפה גולמי בצבע ירוק. מאחר שהפולים לא עברו תהליך קלייה, הוא לא קיבל את הצבע החום הרגיל.

פולי קפה ירוק עמוסים בחומרים נוגדי חמצון, אשלגן, מגנזיום, סידן ותרכובות פרמקולוגיות פעילות. כאשר אנו קולים את פולי הקפה, אנו מאבדים חלק גדול מהאפקטיביות של החומרים הפעילים הללו. לכן נחשב הקפה הירוק למשקה הרבה יותר בריא מהקפה הרגיל.

הקפה הירוק מכיל מאות תרכובות ייחודיות המציעות יתרונות בריאותיים רבים, כגון:

החומצה הכלורגנית האפקטיבית בשריפת שומן, ולכן מסייע להרזייה טבעית. זה לא הקפאין שהופך קפה ירוק למשרפת שומן, אלא ההשפעה החיובית של החומצה הכלורגנית. היא מעודדת את הגוף לשרוף גלוקוז (סוכרים) בעיקר בכבד, ולהשהות את שחרור הגלוקוז למחזור הדם. זה מה מוביל לאגירת פחות שומן בגוף ולירידה במשקל בצורה טבעית.

קפה ירוק מכיל סיבים תזונתיים המייצרים תחושת שובע, ובעקיפין תורמים לשמירת הירידה במשקל בעקבות שריפת השומן היעילה.

קפה ירוק משמש כנוגד חמצון עוצמתי. הוא נלחם ביעילות ברדיקלים החופשיים - אותם חומרים מסוכנים שנמצאים באוויר שאנו נושמים, במים שאנו שותים, בשאריות חומרי ההדברה בירקות שאנו אוכלים, בקרינה מהסלולארים, במזון מתועש או מעובד, בהשפעת מחשבות שליליות, מתח, לחץ וחרדה על גופנו, ובמקורות שונים שאנו באים איתם במגע. בזכות האנטי-אוקסידנטים המצויים בפולי קפה ירוק, הגוף יכול לבטל את ההשפעות המזיקות של אותם רדיקלים חופשיים, ולהבטיח לעצמו סביבת גוף בריאה, חזקה ועמידה בפני מחלות.

קפה ירוק נמצא כבעל השפעה חיובית על כלי הדם ועל בריאות הלב. האפקטיביות בהורדת לחץ דם מסייעת לתפקוד טוב יותר של הלב. לכן, הוא יכול להיות מצויין לאנשים אשר נמצאים בסיכון גבוה לסבול ממחלות לב.

קפה ירוק יכול למנוע סרטן. ממחקרים שנערכו במזרח הרחוק עולה ששתיית כוס קפה ירוק אחת ביום יכולה להקטין משמעותית את התפתחות מחלת הסרטן, במיוחד סרטן הכבד, כי הוא מכיל כמות נכבדה של נוגדי חמצון אנטי דלקתיים ייחודיים. זה מאפשר לגוף להילחם בתהליכים גנטיים שונים אשר עלולים להוביל להתפתחות מחלת הסרטן.

איך צורכים את מיצוי הקפה הירוק? לאבקת מיצוי הקפה הירוק טעם מעט מריר, דומה לקפה. הצבע שלו אפרפר-ירקרק. הריח נטרלי. מתי?

כחצי שעה לפני הארוחה. פעם או פעמיים ביום. עם מה?

יכול לשמש כתחליף לקפה בצורת ההכנה הרגילה, בתור קפה קר, עם חלב אורז, חלב שקדים,

חלב סויה... בתוך שייק פירות / ירקות, או בכל משקה אחר. ניתן להמתיק.

איך?

לשקשק בשייקר או בבלנדר הידני עם כמה קוביות קרח. אפשר להוסיף אותו עם מוצרי סופר-פוד ולקבל ארוחת בוקר מזינה.

כמה?

כפית עד שתיים ביום לירידה במשקל - יש לצרוך כחצי שעה לפני הארוחה.

טעמתי את הקפה. טעמו לא דומה לקפה השחור שאני רגילה לשתות מדי בוקר. אין ספק שהוא טעים, ואני מתכוונת לשתות אותו בשעות אחה"צ או הערב המוקדמות כדי לשלוט בתאוות האוכל שתוקפת אותי דווקא בלילות.

למאמר המלא על קפה ירוק באתר: לחצו כאן!

למידע נוסף, טיפים והנחות - מוזמנים להיות חברים בפייסבוק של

מיכל / אדוה / אורית / קסניה - "ספירולינה פול לייף"

טלפונים: 04-9830263, 050-2020944

אתר אינטרנט: spirulina.co.il

כתבות נוספות
bottom of page