top of page

הסרט אנטמן


אנטמן (באנגלית: Ant-Man בתרגום חופשי לעברית: איש הנמלה) הוא סרט מסדרת הסרטים על גיבורי -על אמריקאים משנת 2015. הוא מבוסס על חוברות הקומיקס "איש הנמלה" מבית מארוול קומיקס. את הסרט ביים פייטון ריד ומככבים בו פול ראד, אוונג'לין לילי, מייקל דאגלס וקורי סטול בתפקידים הראשיים. עלילת הסרט מביאה את סיפורו של מדען מבריק שממציא חומר שמאפשר לו לשנות את מצב צבירת גופו, ובכך להגדיל את מסת גופו או להקטינה לגודל נמלה.

הסרט היה בשלבי פיתוח מאז שנת 2006 על ידי אולפני מארוול, כאשר אדגר רייט נשכר כבמאי ותסריטאי שותף עם ג'ו קורניש. באפריל 2011 השניים השלימו את התסריט ואף צילמו סרטון הדגמה ביולי 2012, אך ההפקה יצאה לדרך רק באוקטובר 2013. בדצמבר אותה שנה הושלמה עבודת הליהוק, כאשר פול ראד לוהק לגלם את תפקיד איש הנמלה, האלטר אגו של סקוט לאנג. במאי 2014 רייט עזב את ההפקה ופייטון ריד נשכר להחליפו. צילומי הסרט החלו ב-18 באוגוסט 2014 במחוז פייט במדינת ג'ורג'יה, שבארצות הברית ובסן פרנסיסקו כשהסרט מתוכנן לצאת לאקרנים ביולי 2015. הסרט צפוי להיות החלק האחרון בשלב השני של היקום הקולנועי של מארוול.

תקציר העלילה

חמוש ביכולת המדהימה להקטין את ממדי גופו אך להעצים את כוחו, הנוכל סקוט לאנג (ראד) חייב לאמץ את האני הפנימי שלו ולעזור למורהו הרוחני, ד"ר האנק פים (דאגלס), כדי להגן על הסוד שמאחורי טכנולוגיית איש הנמלה. הוא חייב לעשות זאת מפני איומים מדור חדש. כנגד מכשולים בלתי עבירים לכאורה. פים ולאנג חייבים לתכנן ולבצע את השוד שיציל את העולם.

צוות השחקנים הראשי ודמויות

פול ראד - סקוט לאנג/איש הנמלה, נוכל קטן וחסר חשיבות שמחזיק בחומר המאפשר לו להתכווץ ולהגדיל את ממדי גופו.

מייקל דאגלס - ד"ר האנק פים, פיזיקאי וחוקר חרקים, העומד מאחורי המצאת טכנולוגיית איש הנמלה.

אוונג'לין לילי - הופ ואן דיין, בתו של האנק פים.

קורי סטול - דארן קרוס/יילוג'אקט, בן חסותו לשעבר של פים שמשתלט על החברה של האנק ומצליח לפתח טכנולוגיה דומה לזו של איש הנמלה ביחד עם יצירת חליפת היילוג'אקט. קרוס הוא הנבל הראשי של הסרט.

בובי קנאבלי - פקסטון, קצין משטרה שהתחתן עם גרושתו מגי.

מייקל פניה - לואיס, שותפו לתא וחברו של לאנג.

הסרט מוקרן, בין השאר, ביס פלאנט בראשון לציון. צפיתי בסרט בתלת מימד - IMAX - ונהנתי. זהו סרט דמיוני מסדרת הסרטים על גיבורי-על. צולם בטכנולוגיות מתקדמות ומתאים לכל המשפחה.

כתבות נוספות
bottom of page