top of page

"אריא" בשוהם – מתחם אירועים מעולם אחר

"אריא" בפרסית עתיקה – כינוי לאנשי האצולה הגבוהה

ובעולם האופרה... "אריא" הוא קטע הסולו של הטנור

"אריא" ממוקמת בלב המתחם היי פארק המתפתח בשוהם.

אריא מציעה הזדמנות יוצאת דופן לקיים אירועים בקומפלקס ענק שגודלו 12 דונם, ולצידו 15 דונם של אזור חנייה.

כבר בכניסה לארנה, מתוכננת כניסה מפוארת דרך שער מרשים המתנשא לגובה 15 מ' והמצופה זהב. השער מוביל את האורחים למתחם המשתרע על 4000 מ"ר של גני אמפי מתורבתים, לצד 3200 מ"ר של היכלי אירועים שתוכננו ובוצעו על ידי המעצב הבינלאומי שוקי בגים.

הוזמנתי להשקת אירוע הפתיחה שכלל: הופעה מוזיקלית מרשימה

הופעה מוזיקלית – NOVA STARS BAND

סיור בהיכלים המפוארים של האירועים

מסע קולינרי של השף אלי זיגדון – דוכני אוכל משובח בהשראת חמישה איזורים מרחבי העולם - אירופה הקלסית, המזרח הרחוק, דרום אמריקה, צפון אמריקה, ואיך אפשר ללא "המזרח התיכון החדש"...

כמו-כן היה בר יינות ומשקאות חופשי, ישיבה בכורסאות מפנקות על משטחי הדשא ותא צילום "סלפי" לתיעוד החוויה של האירוע.

ומי צריך יותר מזה כדי לגעת בחיים הטובים ?

הקונספט המיוחד של אריא בא לידי ביטוי בהעסקת חברת הפקה שנקראת "GET EVENT", שפועלת במתחם עצמו. החברה מטפלת בלקוחות, נותנת מענה לכל בקשה ומשאלה, ונותנת שירות מ-א' ועד ת' - לפני וביום האירוע.

המתחם נבנה בתקנים מחמירים, הרבה מעבר למה שקובע החוק.

ההיכל הגדול יכול להכיל עד 1,200 אורחים, והקטן – עד 500 אורחים.

בעלי "אריא" הם בני משפחת מרדכי: אלי, ניסו (היה שף ולכן אחראי על הצד הקולינרי) ודוד (אחראי על הצד הלוגיסטי). משפחה בוכרית מסורתית ואמידה, שהתפרנסה בשפע, וכיוונה את ילדיה לעולם העסקים.

מימין ניסו דוד ואלי הבעלים של אריא

לדברי אלי מרדכי...

"את דרכנו העסקית התחלנו במינימרקטים בהרצליה, ברחובות ובפתח-תקווה. לאחר מכן פתחנו את "גני טל" בצומת כנות. עם שאיפות להצלחה, חצינו דרך ארוכה בה סימנו יעדים עד שהגענו לאריא.

כשאתה מנהל מינימרקט בפריפריה, ואתה בא מהדרום, אתה מתמחה בעסקים של נתינה. אתה מוכר בהקפה, ותוך-כדי, אתה גם הפסיכולוג של כולם. תמיד עסקנו בתחום השירות, ונדבקנו לחיידק שנקרא עבודת לילה. ה"אני מאמין" שלנו הוא שאם תיתן שירות טוב, תקבל הרבה יותר בחזרה. אוכל טוב ואהבה באים מהבטן".

על ההחלטה לפתוח את אולם האירועים הענק "אריא", בהשקעה של מיליוני שקלים, דווקא בשוהם, אומר אלי מרדכי:

"אנחנו מאמינים ואוהבים להפריח את השממה. חיפשנו מיקום מתאים, ובחרנו בשוהם מכמה סיבות: החיבור בין הכבישים (20 קילומטר מת"א או מירושלים), והעובדה שאין עדיין אולמות לאירועים גדולים בשוהם.

מעבר לכך, עד שלא לוקחים סיכון בחיים, לא מגיעים לאן שרוצים. אנו מצפים בקרוב ל-500 עד 1000 אורחים שיגיעו בכל יום למקום.

דברים שכדאי לדעת על אלי זיגדון - השף הראשי של אריא

השף אלי זיגדון נבחר להוביל את הקולינריה של מתחם אריא – ארנת האירועים היחידה מסוגה בישראל. זיגדון עבד במלון רדיסון סאט בזלצבורג, היה השף של מסעדת מלון Schlossfuschel – 3 כוכבי מישלן, ובמסעדת rathus בשוויץ . הוא זכה במדליות ארד וכסף בתחרויות בישול בינלאומיות. הוא בעל ניסיון עשיר בניהול וייעוץ קולינרי למסעדות ובתי מלון בישראל ובניו יורק.

עם שובו לישראל, ניהל את מסעדות מלון הנסיכה באילת (מסעדת פאמס) ומסעדת לבל אפוק, ומשם עבר לתפקיד סו-שף של מלון שרתון מוריה. הוא שימש כיועץ קולינארי במסעדת רנסנס, והשיק את מסעדת רנסנס ביסטרו בברוקלין, שף תפעולי של מלון הרודס באילת, ובשנים האחרונות כיהן כשף התפעולי של מתחם לוקה ושרונית.

לדברי אלי זיגדון...

"המטרה שלי היא לקחת את הידע והמקצועיות שלי, ולהציע רמה קולינרית גבוהה יותר מהסטנדרט. אני מציע לאורחי המתחם מנות ברמת גורמה, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים, המיוחדים והמפתיעים ביותר. המטבח ישלב סגנונות שונים של המטבח הישראלי: מנות אירופאית לצד מנות מרוקאיות אותנטיות, מנות בוכריות לצד מנות אמריקאיות קלאסיות וכדומה".

אין ספק, ש"אריא" נותנת "פייט רציני", ומאתגרת את אולמות האירועים המוכרים בארץ בקונספט החדשני שלה...

רחוב ברוש 2, היי פארק, שוהם

אתר אינטרנט: http://arya.co.il

לפרטים: 072-330-0721

Get Event יובל בולגרף - בעלים של חברת ההפקה

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page