top of page

קסידי בוטיק - קולקציית קיץ 2015

בקסידי משלבים צורות ומוטיבים, השראה וחומר...

Cassidi boutique - חנויות בוטיק שמציעות קולקציה שמעוצבת על פי טרנדים בינלאומיים. הקולקציה מתאפיינת בייחוד, איכות, שירות ויחס אישי.

במשך כ- 30 שנה, מביאים ב-Cassidi boutique שפה עיצובית המבטאת "רומנטיקה אורבנית". יש בה תמימות והעזה, חושניות ונשיות. שפה מיוחדת זו באה לידי ביטוי, עונה אחר עונה, וקולקציה אחר קולקציה, בבגדים איכותיים, בתפירה ברמה גבוהה ובשירות אישי לכל לקוחה.

השראה בניחוח של חופשת Resort זוהרת מסביב לעולם

הקולקציה מקבלת השראה ממורשת ומסורת, ויוצרת עולמות חדשים. היא משלבת השפעות של מדינות המזרח הרחוק, המזרח התיכון (ערי נופש בים התיכון), ובפרט - ישראל שמאופיינת באור, שמש, ים, קצב, ותרבות מודרנית.

העיצובים, הגזרות והצלליות בקולקציית האביב-קיץ הן תולדה של מחקר על חתכים ופרופורציות. המטרה היא ליצור צללית מחמיאה, תוך מתן כבוד לנוחות ולמורשת האופנה. הקפדה על כללים, חומרים וחיבורים של עולם חסר חוקים שכולו ביטוי אישי.

לבוש שכולו חופש - הטרנד הבולט הקיץ הם פריטים ייחודיים שעברו צביעה בעבודת יד. הם מוסיפים נופך אותנטי לקולקציה, מראה בויפרד, מעיל טרנץ', מכנסיים לוזים, ג'קט ללא שרוולים לצד אלמנטים חוזרים דוגמת כיסים גדולים, מחשופי V עמוקים, חגורות קשירה, מכנסי דגמ"ח מבדי כותנה קלילים, גוונים טבעיים, בדים טבעיים, מבחר רחב של שמלות קלילות, חולצות נשפכות בצביעת טאי דאי... מינימליזם חדש ששומר על קווים גיאומטרים, אבל מוסיף רכות נשית עם בדים שקופים.

והצבעים... ממש לא צפויים! הצבעוניות הנעימה כוללת בסיס חזק של צבעי אבן, זית וחאקי, צהוב בהיר, תכלת. ו...אדום על גווניו השונים. דפוסים כהים שיוצרים מראה עשיר.

ECO LOGIC - עוצמת הפרחים

מראה ספורטיבי-אטלטיק שיק - מקבל תפנית בבדים שקופים מעושנים, בצללים של ירוק ולבן. מראה זה נוצר משילוב של צניעות ומודרניות במראה ספורט מודרני ושיקי, אלמנטים הלקוחים מעולם הספורט עם גימורים של ריב בג'קטים, ושילוב של בדי רשת דראי פיט...

צבעוניות של זכוכית מעושנת, ירוק מינרלי, פסים והבזקים של מתכת – כל אלה באים לידי ביטוי בדפוסים על מכנסיים, אמוניות, ועל חולצות אובר סייז בדיטילים כגון: רוכסנים, כפתורי מתכת וניטים.

ואיך אפשר קיץ רענן ללא פרחים? - הדפסים ריאליסטים של פריחה (פרחים טרופיים) ועלים ירוקים טריים. הצבעים החמים של הקיץ מקבלים כיוון חדש של בורדו.

אז מה יש לנו בקולקציית הפרחים? מכנסיים פרחוניים, אלמנטים פשוטים של לבלוב פרחים בשמלה מודפסת אולאובר. זה יוצר תמהיל של FREE STYLE . מתעוררים לחיים על בדי סאטן עם ליקרה, שיפון מודפס ובדי ויסקוזה.

ומשהו "בקטנה" על רשת קסידי...

הרשת הוקמה בשנת 1979, ונמצאת בבעלות משפחתית. היא כוללת 32 סניפים, שלושה outlets הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, ועוד שלוש חנויות מותג בעיר סופיה שבבולגריה.

הצוות המוביל את המותג - צוות העיצוב והיצירה, בא מתוך אהבה גדולה ותשוקה לאופנה. מושקעת הרבה תשומת לב בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל, בבחינת "Life is about details ". הצוות משקיע רבות בעיצוב ובתכנון הקולקציה וכמובן, באביזרים הנילווים.

כדי לשמור על קולקציה מעודכנת, מביאים בקסידי מדי חודש לחנויות, קבוצות חדשות של דגמים, בליווי פריטים משלימים ואביזרים (אקססוריז) - כמקובל בבוטיקים המובילים באירופה ובעולם כולו.

לקוחות Cassidi boutique הן הנכס היקר ביותר. המוטו הוא לא "למכור לך", אלא להפוך את תהליך הרכישה לחוויית קנייה אופנתית ומהנה. היחס האישי של הבוטיקאיות – כולן יועצות אופנה ברשת, בא לידי ביטוי בייעוץ והתאמה אישית "להכי נוח ולהכי יפה".

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page