top of page

רולקס חוגגת 40 שנה בישראל ב"ערב טוב קיסריה !"

ביום חמישי 25/6/2015, חברת אירו–אסיה חגגה 40 שנה לרולקס בישראל, והשיקה את קולקציית 2015 של שעוני רולקס ואת קולקציית שעוני טודור.

לארוע המתוקשר, שנערך במועדון הגולף שבקיסריה, הגיעו למעלה מ-2,000 אנשי עסקים, נציגי רולקס מחו"ל, מנכ"לים של חברות, שגרירים ועוד.

הגיעו להרים כוסית עם דני פייזר - יו"ר והבעלים של רולקס ישראל ונעם בורשטין - מנכ"ל רולקס ישראל, נציגים מרולקס העולמית: פרדריק פנט – מנהל מכירות רולקס בג'נבה, אריק בורסמא – אחראי הדרכה רולקס בג'נבה, מנכ"ל חברת דרך ארץ - אודי סביון, מנכל החברה לפיתוח קיסריה מיכאל כרסטני, נשיא מועדון השגרירים הזרים בישראל - יצחק אלדן, הבעלים של קפה גרג - יאיר מלכה, הפרסומאי - יורם אלטמן, השמאי יצחק לוי, השף דודו אוטמגזין, הפרשן הכלכלי - נחמיה שטרסלר, נשיא הבורסה לאבני חן - שלמה אשד, אלון גל, אלי אילדיס, ארז אלוביץ ואלירן ברדוגו, בת שבע בובליל, מוטי גלעדי, אייל וחלי דווידס, שמואל טל - מנכל ובעלים של מגזין סיגר, שרון גלזר - מנכל יגואר וולבו והונדה, אלוף במיל' דודו בן בעש"ט, אלוף במיל' גיורא רום, ועוד רבים וטובים.

קולקציית השעונים, בשווי למעלה ממיליון וחצי דולר, הוצגה בארון תצוגה מיוחד ("Titan") ששקל למעלה מ-750 ק"ג, ועלותו נאמדת בחצי מליון ש"ח. הארון הובא במיוחד מחו"ל, לרגל האירוע של חברת Buben & Zorweg. בעלי החברה הגיעו גם הם מחו"ל במיוחד לרגל האירוע.

אין ספק שהאורחים הרבים בערב זה חוו "דה ז'ה וו" וחשו נוסטלגיה כשנזכרו בשעון הרולקס שקיבלו הם או חבריהם בבת או בבר המצווה שלהם...

אז מה היה לנו בערב מושקע זה?

בחלק האמנותי הופיעו:

להקת ג'אז הנעימה את הערב. הסולנית המוכשרת אלה תדמור עם להקת קצפת: נדב גורלי – מתופף, שי אורן – קונטרבס, עומרי גינצברג – קלידן.

הזמרת דניאלה לוגסי עם ההרכב המוזיקלי: גיורא ליננברג – קלידים, הנרי ורד – תופים, אלון כרמלי – בס.

ולקינוח... הופעה מקפיצה ומדליקה של הזמר פבלו רוזנברג.

במהלך האירוע ריחף באוויר צפלין אשר הצניח נשיקות ממותגות על האורחים.

ואם לא די בכל אלה... דוכנים שהציעו חגיגה קולינרית וברים של משקאות.

במתחם הוצגו...

מותגי רכב יוקרתיים: יגואר, וולבו

סירת מירוץ של חברת Nautique

האירוע הרשמי נפתח בסרטון שכלל ברכות מצולמות של ידועניות וידוענים לחברת רולקס, על 40 שנות פעילות בארץ.

את הערב שכולו שעונים, פתח דני פריזר, יו"ר ובעלים של חברת ארו-אסיה ואמר:

"רולקס פועלת לחיזוק הגולף בישראל, פיתוח הענף והבאת תיירות גולף מכל העולם לישראל, ובכך לתת יד לקדמה ולפתוח החברה והכלכלה הישראלית".

עוד הודה פייזר להוריו מייסדי החברה מרגרט והורסט ואמר:

"זהו כבוד אמיתי וזכות גדולה לייצג חברה כה מכובדת בעלת שם עולמי, ששנים רבות מאמינה בכח של ישראל כמעצמה כלכלית. אנו גאים לשרת את לקוחות בארבעת סניפי רשת Rolex Show בתל אביב, ירושלים, אילת ורעננה, במרכז השירות המתקדם שלנו ובמשרדי החברה כבר למעלה מארבע עשורים.

אבא היה אדם כריזמטי. הוא השאיר לי נעליים גדולות להיכנס לתוכן. החזון שלו התגשם, ואני אוכל לשבת עוד 40 שנה ולראות את דור ההמשך שידבר כפי שאנו מדברים היום על אבא.

אני מוקיר ומעריך את אורחינו מחו"ל. לכבודם אפתח את דבריי בשפה האנגלית. ב-1947 אבא למד שענות בבוליביה. הוא עלה ארצה ב-1971, ו-4 שנים לאחר מכן החל להפיץ את השעונים. לא פשוט להיות זכיין או סוכן של רולקס. חייבים להיות מקצועניים, אמינים, ולספק שירות מיטבי ללא קשר למכירה. חשוב להיות קודם כל בן-אדם נחמד, כי שירות טוב מביא מכירה קלה. הוא היה המורה שלי לחיים. גם אני התחלתי כסוכן, ושאפתי להגיע להישגים כמותו, עם חברה מצליחה.

בשנת 1975 אף אחד כמעט לא ידע מה זה רולקס. היום, רולקס מיוצגת בארץ ב-4 חנויות המספקות חוויית קנייה נפלאה. זו גאווה ישראלית. החזוו הוא לחנך ולקדם דור צעיר של מנהלים ומנהיגים. התעקשתי לקיים את האירוע הזה במגרש של מועדון הגולף של קיסריה. המדיניות של רולקס היא לתת חסות רק לתחרויות ולא למועדונים. רציתי לקדם את ענף התיירות לישראל דרך המקום היפה הזה. שיגיעו וישחקו פה תיירים בכלל, וגולפאים בפרט. לכן זו זכות גדולה עבורי לקבל את הספונסרים של רולקס.

תודה מיוחדת לנועם בורנשטיין, מנכ"ל החברה. הוא וצוותו, בחודש האחרון, לא ישנו הרבה.

בחברת רולקס – 35 עובדים. אני מוקיר ואוהב את כולם.

צוות העובדים של חברת יורו-אסיה. האנשים שמאחורי המותג

תודה להוריי המייסדים, כי בלעדיהם ובלעדי חזונם, התמדתם, תמיכתם ועקשנותם לחיות ולגדל כאן משפחה – לא היינו כאן".

ערן יסעור, מייצג את רולקס בישראל:

"אנו פועלים כבר 7 שנים בישראל. מותג רולקס מעבר להיותו מוצר איכותי, הוא מספק ערך רגשי כמותג על. יש קשר רגשי בין צורך השעון ועם האנשים שליוו אותו בתהליך הקנייה או ההחלפה".

לאור תשואות הקהל, עלו הורסט ומרגרט פייזר לבמה.

הורסט פייזר פתח ואמר:

"ברולקס, אם קונים צהוב – זה זהב! ולא מצופה שמחר יוצא"

לדברי הורסט... "הערב זה חלום עבורי. אני אדם מבוגר. לא חשבתי שאגיע לרגע הזה. יש לי קשרים טובים עם מפעל רולקס, והיום אני מרגיש חלק מהתוצאה של זה... מה שאני אוהב אצלם הוא שמחצית הרווחים שלהם מתחלקים לתרומות, והמחצית השנייה לפיתוח טכנולוגי. זה משהו נדיר. אני גם אוהב וגאה שברולקס אין פלסטיק. אם קונים צהוב – זה זהב, ולא מצופה שמחר יוצא" . ברולקס לא קונים חומרי גלם במזרח. הכל מיוצר בשוויץ. כל שעון הוא פרי של עבודת יד.

ואחרונה חביבה, מרגרט רעייתי המסורה והתומכת. מאחורי גברים מצליחים יש נשים חזקות.

עבדתי במשך 60 שנה בשעונים. אני גאה בכך שבני, דני, ממשיך את הדרך".

באירוע הוענק פרס "סופרברנדס" למר הוסרט פייזר על זכיית ROLEX כמותג על בקטגוריית שעונים ותכשיטים זו השנה השביעית ברציפות.

פרדריך בנט: "תודה על האירוח של מועדון הגולף קיסריה. תודה להורסט, לדני ולצוות. בואו לראות את תצוגת השעונים משוויץ. הם מסתובבים בכספת".

דנה שוורצברג, בשם מועדון השגרירים בישראל – אנחנו כאן כדי להראות את פניה היפים, האקדמאיים, הטכנולוגיים, התיירותיים והמסחריים של ישראל. גאווה !

ומשהו על חברת רולקס שחוגגת 40 שנות פעילות בישראל...

מזה 40 שנה עונדים ישראלים רבים את שעון Rolex. השעון היוקרתי הזה מראה הרבה יותר מהשעה עצמה; אלפי ישראלים שייכים למועדון היוקרתי של השעון היוקרתי.

חברת ארו-אסיה היא הנציגה הבלעדית של שעוני Rolex, והיא בעלת רשת החנויות היוקרתית Rolex Show

Rolex הוא הרבה יותר ממותג שעוני יוקרתי. Rolex נחשב מזה שנים רבות לסמל סטטוס, אחד ממאה המותגים המוכרים והנחשקים בעולם ולמותג הנחשק ביותר בקרב שעוני היד. המותג Rolex החל את דרכו ב-1908 באנגליה, אך עבר ב-1919 לשוויץ, על מנת להקטין את עלויות המכסים על חומרי הגלם של השעון, שכללו מתכות יקרות ככסף וזהב.

יצרני שעוני Rolex היו הראשונים להציע מכסה שעון עמיד במים, את השעון הראשון המציג תאריך על לוח השעון, את השעון הראשון שמציג שני אזורי זמן בו זמנית והיו הראשונים שהשיגו אישור כרונומטר עבור שעון יד Rolex. השתתפה בפיתוח מנגנון קוורץ הרווח כיום בשעונים והיתה לחברה הראשונה שהציגה שעון יד העמיד לעומק של עד 100 מטרים.

Rolex צברה גם מומחיות בשעונים המותאמים לתנאים אקסטרימיים. כך למשל, יצרה החברה סדרות שעונים המיועדים לצוללני עומק, לטייסים ולמטפסי הרים. שעוני החברה אף הגיעו לעומק של 10,916 מטר מתחת לפני הים ול-8,488 מטר מעל בכיבוש האוורסט. בחסות Rolex, מתקיימים אירועי ספורט רבים ומוכרים ברחבי העולם, בהם טורניר הטניס ווימבלדון, מרוץ המכוניות דייטונה, מרוצי יאכטות, מרוצי סוסים, גביע סולהיים בגולף ועוד.

שעוני Rolex עשויים מיציקה אחת של מתכת יקרה כגון זהב 18 קראט, פלדת אל חלד או פלטינה העוברת תהליך חישול הכולל לא פחות מ- 150 שלבים, זאת לשם יצירת ההגנה המושלמת מפני חדירת מים ומפני תנאי שטח קשים. כל שעון המיוצר על ידי Rolex, עובר בדיקה מחמירה האורכת שלושה חודשים, בה מובטחת איכותו ונבדק תפקודו ודיוקו לאורך זמן בתנאים שונים. Rolex מייצרת את דגמי השעונים המפורסמים והמבוקשים בעולם, ביניהם:Submariner, Daytona, Yacht-Master, President, GMT-Master ועוד. לשעוני Rolex אחריות בינלאומית בת שנתיים. חברת ארו-אסיה היבואנית הבלעדית של שעוני Rolex בישראל, מעניקה ללקוחותיה שנה נוספת של אחריות על השעון במרכזי השירות שלה.

שעוני Rolex הינם מושא לזיופים רבים. על מנת להבדיל בין זיוף לבין שעון מקורי, ארו-אסיה מספקת במרכז השירות שלה שירות לקביעת מקוריות השעון, ותעודה המעידה על אותנטיות לאחר הבדיקה.

השענים נשלחים תקופתית להשתלמויות במרכז Rolex בג'נבה על מנת להתמקצע, להתחדש ולהתעדכן בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול.

אין ספק שרולקס הוא מותג אקסקלוסיבי ונחשק בעולם. והסיבות לכך הן שהוא נולד מאיכות בלתי מתפשרת, מקצועיות ומצויינות בשירות.

את שעוני Rolex ניתן להשיג ברשת Rolex Show בתל אביב, ירושלים, אילת ורעננה. ארו-אסיה בע"מ יבואנים בלעדיים. שדרות שאול המלך 1 תל אביב. 03-6587520.

לפרטים נוספים בקרו באתר האינטרנט www.Euro-Asia.co.il ובפייסבוק Euro-Asia

מרכז שרות נמצא בצמוד לחנות בת"א ברחוב אבן גבירול. שם ממוקמת גם המעבדה המשוכללת והחדשנית, שנבנתה על פי הנחיות, התקן ובפיקוח Rolex.

כתבות נוספות
bottom of page