top of page

LG משיקה בישראל את סדרות הטלוויזיות החדשות לשנת 2015

הסדרות החדשות כוללות טלוויזיות OLED, 4K ו- Full HD. הן מגדירות מחדש את חוויית המשתמש, בעזרת רזולוציה גבוהה ומדויקת, המייצרת תמונה מושלמת, מסך ללא גבולות וממשק ידידותי.

עם הרחבת קו מסכי ה- OLED ועלייה משמעותית בתפוקה, LG מודיעה כי מחיר מסך ה-OLED מסדרה 939 EC ירד בכ- 30%.

ואיך אפשר יותר מזה?

LG ישראל וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של המותג בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית השיקו ב-15.6.15 בישראל את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2015. הסדרות הוצגו בראשית השנה בתערוכת CES בלאס-וגאס, והן כוללות מסכי טלוויזיה בטכנולוגיות OLED ,4K ו- Full HD שממקסמות את איכות התמונה ואת חוויית הצפייה.

חברת LG היא היצרנית היחידה בעולם שהצליחה להפוך את טכנולוגיית ה-OLED המתקדמת לייצור המוני (Mass Production). בטכנולוגיית ה-OLED, כל פיקסל מואר באופן עצמאי על ידי נקודת אור ספציפית המאפשרת להתגבר על כל המגבלות הטכנולוגיות. הצבעים חיים כמו במציאות, זווית הצפייה רחבה במיוחד, ללא עיוותים וללא זליגת אור. זמן התגובה הגבוה פי 1000 ממסך LED - מאפשר הצגת תמונה חלקה ללא מריחות. לכל אלה מתווסף עיצוב דק להפליא של מסך קעור. בישראל יושקו 3 סדרות בטכנולוגיה זו: EC939Y בגודל "55, EG960Y בגדלים "55, "65 ו- EG979Y בגודל "77.

מאז שנת 2013 בה החלה LG בייצור המוני של מסכי OLED, עלתה תפוקת ייצור המסכים בצורה משמעותית. עם הרחבת ליין מסכי ה- OLED ועלייה משמעותית בתפוקה, LG מודיעה כי קיבלה החלטה להוריד את מחיר מסכי ה-OLED בכ- 30%, וזאת על מנת להרחיב את נתח השוק ולאפשר לקהל רחב יותר ליהנות מהטכנולוגיה. מחיר צרכן למסך OLED מסדרה EC939Y בגודל "55 יעמוד על 15,990 ₪.

כמו כן, LG הודיעה שליין מסכי ה- 4K, המתאפיין ברזולוציה הגבוהה פי 4 ממסכי Full HD, יגדל בצורה משמעותית. ליין מסכי ה- 4K יושק ב- 6 סדרות שונות ובגדלים שונים החל מ- "43 ועד "98.

UF950Y side

סדרת הדגל במסכי ה- 4K היא סדרת UF950Y בה הוטמעה טכנולוגיית Color Prime. טווח הצבעים שנראה על המסך, גבוה מטווח הצבעים המוכר כיום במסכי הטלוויזיה. מסכי הטלוויזיה בסדרה זו דקים במיוחד (פחות מ- 10 מ"מ) והם בעלי מערכת סאונד של Harman/Kardon. מסכי ה- 4K החדשים הינם מסדרות UB989Y, UF950Y, UG870Y, UF850Y, UF770Y, UF690Y ומחירם החל מ- 4,690 ₪ לגודל "43.

UG870Y front

המסכים בליין החדש בעלי ממשק webOS 2.0 - מהווים גרסה משופרת לממשק ה-webOS שהושקה בשנה שעברה. ממשק webOS 2.0 מאפשר למשתמש שימוש פשוט, יעיל ונוח בטלוויזיה החכמה, וזמן האתחול מהיר פי 3 (מ- 13.6 שניות ל- 4.5 שניות).

לדברי זיו קוריצקי, סמנכ"ל שיווק LG ישראל:

"סדרות הטלוויזיות החדשות של LG נועדו להעצים את החוויה האישית והמשפחתית בעת הצפייה בטלוויזיה. טכנולוגיות ה-OLED, ה-ColorPrime וה-4K, כמו גם הממשק החדש, ה-webOS 2.0, שעוצב במיוחד כדי להקל על המשתמש - משנות לחלוטין את האופן בו נתפסת הצפייה בטלוויזיה. הסלון שלנו למעשה הופך להיות אולם קולנוע פרטי בו ניתן לצפות בכל תוכן באיכות הטובה ביותר בעולם".

לדברי משה דניאל, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה:

"הטלוויזיות החדשות של LG מציעות חוויית צפייה שאין שנייה לה. הטכנולוגיות החדשות מאפשרות איכות תמונה מדהימה, וללא ספק ממצבות את LG כמובילה עולמית בתחום, וכמקור לחדשנות. הצרכן הישראלי מחפש כל העת חידושים בתחום, וההחלטה שקבלנו, בעקבותיה יוזל מחיר מסכי ה OLED בכ-30%, תאפשר לרבים ליהנות מהטכנולוגיה הגבוהה והמתקדמת ביותר".

ומשהו אודות קבוצת ח.י.

קבוצת ח.י. - היא היבואנית והמפיצה הבלעדית של LG Electronics בישראל, בתחום הצגים, מערכות אודיו וידאו ומוצרי המחשוב. הקבוצה היא אחת הקבוצות המובילות בישראל לייבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה הוקמה בשנת 1986, ומאגדת בתוכה מספר חברות הפועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת, וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים על-ידי הקבוצה: רשת בסט מובייל המתמחה בשיווק מוצרי סלולר ואביזרים נילווים, Bellers, Ariston, Hisense, Gorenje, LG SanDisk ו- Seagate. כמו-כן, הקבוצה היא נציגה רשמית ומפיצה של מוצרי האחסון והכוננים הקשיחים של HGST בישראל, ושל חברות נוספות כגון: Hynix , Seiko Instruments ו- Leadtek . משרדי הקבוצה ממוקמים בכפר סבא, ומועסקים בהם למעלה מ- 250 עובדים, הכוללים אנשי מכירות, שירות לקוחות וטכנאים.

אתר החברה: http://www.hye.co.il

קישור לקטלוג הדיגיטלי: http://www.hye.co.il/lgtv

הטלוויזיות החדשות ישווקו ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובאתרי הסחר המורשים.

ואם לא די בכך.... אז לראשונה בישראל:

LG ישראל תשלב בטלוויזיות החכמות את שירות סלקום tv ללא ממיר:

דגמי הטלוויזיות החכמות של LG יאפשרו לצרכן הישראלי ליהנות מחוויית צפייה איכותית ועולם תוכן עשיר של שירות סלקום tv ללא ממיר.

LG ישראל וקבוצת ח.י. יבואנית המותג בישראל בתחום מסכי הטלוויזיה, הודיעו ב-15.6.15 כי שירות סלקום tv ללא ממיר ישולב בטלוויזיות החכמות שלה. ההודעה נמסרה במסגרת אירוע השקת דגמי הטלוויזיות החכמות של החברה לשנת 2015.

שיתוף הפעולה עם סלקום מהווה קפיצת מדרגה בעולם התוכן של ה-SMART TV בישראל והוא יאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מתוכן מגוון ללא ממיר. סלקום שמה דגש על מאגר עשיר של סרטים וסדרות שמבוסס על הסכמים עם חברות תוכן שונות מחו"ל ובישראל, ולמעשה משלב בין סדרות המשודרות רק בסלקום tv לצד סדרות שמשודרות ב-HOT וב-yes, כך שהצופה יכול לצפות בתכנים מעורבים לנוחיותו.

השירות יכלול את כל ספריית ה-VOD: ספריית סרטים ענקית לצפייה בלתי מוגבלת של מיטב שוברי הקופות. מעל 120 סדרות המבוקשות והניצפות ביותר: סקנדל, הרשימה השחורה, זרה, סמוך על סול, נקמה, מד מן, טרנספרנט, הסקס של מאסטרס, האנטומיה של גרי, האישה הטובה, בית הקלפים, אורפאן בלק ועוד עשרות רבות של סדרות רכש. אלפי שעות של תוכן ילדים לכל הגילאים סדרות וקלטות: פיניאס ופרב, קסם של הורים, קונג פו פנדה, פינגווינים במדסקאר, ארתור, דייגו, ג'ק והפיראטים, הנסיכה סופיה, מיקי ועוד, לצד מיטב סרטי הילדים מבית דיסני, פיקסאר, ניקולודיאן ואחרים. כמו גם קטגוריות נוספות ומבוקשות בעולם ה VOD שכוללות את תכניות הפריים טיים הפופולריות של רשת, קשת וערוץ 10, מדע, טבע, טלנובלות ואקטואליה.

לדברי ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום:

"אנו משיקים לראשונה את שירות סלקום tv ללא ממיר בטלויזיות החכמות מבית LG ישראל. אני גאה בשיתוף הפעולה עם ענקית הטכנולוגיה הקוראנית LG שמאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מעולם תכנים נגיש ועשיר, בחווית הצפייה המתקדמת והחדישה ביותר בעולם, במחיר שמהווה בשורה לצרכן.

אנחנו ממשיכים להביא לכל בית בישראל את בשורת המחיר. לאחר שהשקנו את שירות סלקום tv ואת שירות הטריפל במחיר הזול בישראל, אנחנו משיקים את חבילת סלקום tv ללא ממיר, וגם היא במחיר של 39 ₪. זוהי בשורה לצרכן. אנו מרחיבים את אסטרטגית connected device, במסגרתה שמנו לנו למטרה לספק את חבילת סלקום tv ללא ממיר, בכל מכשיר המאפשר זאת, החל מטלויזיות חכמות ועד קונסולות משחקים."

לדברי זיו קוריצקי סמנכ"ל השיווק של LG ישראל:

" זהו צעד נוסף של החברה בהענקת ערך מוסף משמעותי לצרכן הישראלי באמצעות שילוב בין איכות הצפייה הטובה ביותר לבין תוכן איכותי ומגוון לצרכני הטלוויזיות החכמות שלנו. אני מברך על שיתוף הפעולה עם סלקום, ואני משוכנע כי באמצעות שיתוף פעולה זה, כבר ממחר הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהטלוויזיה המתקדמת ביותר הכוללת תוכן מגוון ואיכותי".

מר וואנג, מנהל מוצר TV LG ישראל; זיו קוריצקי, סמנכ"ל שיווק LG

לדברי משה דניאל מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה מקבוצת ח.י.:

"קבוצת ח.י. - היבואנית הרשמית של מוצרי LG בתחום האלקטרוניקה הבידורית בישראל, מברכת על שיתוף הפעולה בין LG ישראל לבין סלקום. מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שמתהווה ונמצא בפיתוח מעל שנה. שילוב שירות סלקום tv ללא ממיר, בתוספת מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר בתחום הטלוויזיות החכמות (webOS), מציבה את LG כמובילה טכנולוגית. שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחותינו ליהנות מתכנים עשירים ומגוונים בטלוויזיה, ולצפות בהם באיכות שידור הגבוהה ביותר. אנו שמים דגש על טכנולוגיה שנותנת איכות תמונה. ULTRA HD מונגשת ללקוחות. טלפון חכם באמת, שנותן נוחות בשימוש, כמות התכנים, איכות התכנים.

השירות זמין בדגמי הטלוויזיות החכמות של LG משנת 2014-2015 בתומכות בפלטפורמת webOS.

ועוד לראשונה בישראל...

סלקום tv ללא ממיר משולב בטלויזיות חכמות ב-39 שקלים לחודש.

סלקום tv מרחיבה את אסטרטגית CONNECTED DEVICES עם הסמארט TV מבית ענקית הטכנולוגיה LG.

קייבונג סאנג, מנכ"ל LG ישראל

משפט המוטו שלו: שיתוף פעולה בין LG וסלקום החל, והוא מבורך. בעתיד נפתיע במוצרי דגל נוספים בכל הקטגוריות של המוצרים.

נירית קמרה – מנהלת מוצר LG TV

הציגה סרטון מרתק על נקודת ה-USP של OLED, ברמה של "סרט בדיוני". שחור מושלם! צבעוני מושלם! ואמרה: "הניגודיות מאפשרת צבעים מיטביים. הקהל רוצה מסכים גדולים. מעל 55 אינץ'. מסכים שטוחים ודקים כמו נייר. הטלוויזיות החדשות מהוות 60% מנתח השוק. שיעור השימוש בפונקציות חכמות עולה משנה לשנה. שתי הקטגוריות החשובות ביותר לצרכן הן איכות התמונה ורזולוציה. הצרכן מקבל כיום צבעים מדוייקים, אפילו טובים יותר מהמציאות. הבשורה הגדולה היא : מחירי טלוויזיות OLED יוזלו באופן משמעותי (ירידה של למעלה מ-30%), ומחירן לצרכן יגיע ל-15,990 ש"ח בלבד".

יניב גרינוולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן של סלקום

דיבר על שירות הממיר על גבי מסכי הטלוויזיה של LG (סדרות, סרטים, סרטי ילדים, השבוע שהיה, סדרות ישראליות, טלנובלות, נשיונל ג'אוגרפיק...) מעל 120 סדרות של HOT ו-YES מוקרנות במקביל לארה"ב. השירות הוא דינמי. כל הזמן מתרעננות סדרות חדשות. כ-400 סרטים, הרבה שוברי קופות. ניתן לצפות ללא הגבלה, ואין תשלום לפי צפייה. כל קטלוג ה-HD ניתן ב-39 ש"ח לחודש, זה כ-10 דולר. בתמורה מקבלים את כל הספרייה ל-5 מסכים.

יוסי סרודי, בעלים של קבוצת ח.י. וקייבונג סאנג, מנכ"ל LG ישראל

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page