top of page

נשות השגרירים מתארחות בקפה "תפוז"

בלב חורשת האקליפטוסים של פארק הרצליה, בקפה בטבע "תפוז", התארח השבוע הכנס השנתי של נשות השגרירים.

רק בארץ-ישראל יכול להתקיים אירוע מכובד, מרשים ומענג, ובד בבד מאד שונה...

נשות השגרירים מתכנסות במקום פסטורלי, בפארק הרצליה על כל מדשאותיו השלוות, ותוך כדי הטקס, ולמרות שהיה צפוי וידוע מראש, מתקיים תרגיל העורף הלאומי. נשמעת אזעקה של תירגול כניסה למרחב המוגן; בבחינת מה שאומרים בפיקוד העורף: "מוכנים בשיגרה. מוכנים בחירום". נשות השגרירים מקבלות את האזעקה כאילו הורגלו לכך מאז ומתמיד, מה שגרם לי, כישראלית, לחשוב שהן היתערו בארצנו המיוחדת - על "ההרבה דבש" ועל העוקץ שבה...

ישבתי, לגמרי במקרה, לצידה של הנציגה הקנדית. היבעתי בפניה את אהבתי ואהבת העם שלי לעם הקנדי ולראש ממשלתו – מר סטיבן הרפר, על הידידות, התמיכה ושותפות הברית בינינו. היא סיפרה שגם בניה נקשרו לארץ, והחזרה לקנדה תהיה קשה עליהם. ומי צריך יותר מזה כדי להביע ידידות אמיצה גם על רקע לאומי וגם על רקע אישי?

בטקס, דובר על שידרוג פעילות נשות השגרירים משנה לשנה. הסוד הוא שכולן לוקחות חלק, ותורמות להצלחת האירוע המלכד והמענג הזה.

ג'ולי פישר, רעייתו של דניאל שפירו - שגריר ארה"ב בישראל

בזו אחר זו נקראו המורות המתנדבות לעברית ולאנגלית כדי לקבל שי ותעודות הוקרה על פועלן המבורך. צפיתי בנשים יקרות מכל רחבי העולם, מתאחדות ומשוחחות באירוע השנתי – אירוע חוצה מדינות ותרבויות.

פנינה גולדשטיין – מורה מתנדבת לעברית

בסיום הטקס שרו כולם את השיר "שלום חברים". כמה סימבולי...

ומשהו על הקפה בטבע – "תפוז"...

קפה תפוז בטבע הוא בית קפה בלב חורשת האקליפטוסים בפארק הרצליה, ממוקם בתוך מבנה עץ מעוצב, ומציע ללקוחות בילוי קולינארי, מזמין ומפנק בטבע. השנה, נבחר בית הקפה לארח את כנס נשות השגרירים השנתי.

קפה תפוז בטבע, מציע חוויה קולינארית בטבע מבלי לצאת מהעיר והוא מתאים לכל סוגי הבילוי: משפחתי (ידידותי לילדים), זוגי, רומנטי או עיסקי. במקום, ניתן להתרווח על כורסאות ושולחנות נמוכים הפזורים על העשב, או ליהנות מישיבה ליד שולחנות וכיסאות תחת פרגולת עץ, ולהתבונן על הנעשה בשטח הפארק.

בימים אלה משיק בית הקפה תפריט קיץ חדש ומרענן הכולל מגוון מנות גם לקהל הטבעוני או השוחר בריאות. במקום ניתן לקיים אירועים פרטים ועסקיים (עד 200 מוזמנים).

מיכל וייץ, בעלת קפה תפוז, ניצחה ביד רמה על האירוע, והגישה ביחד עם הצוות המיומן והאדיב שלה, ארוחת בוקר ישראלית.

קפה תפוז בטבע, כניסה מרחוב ז'בוטינסקי (פארק הרצליה)

שעות פתיחה: ימים ראשון - חמישי, שבת: 09:00 – 23:00

יום שישי: 09:00 – 16:00

טלפון: 09-9744050

חניה חינם ובשפע

צילומים: סימה להט, סילביה גולן

כתבות נוספות
bottom of page