top of page

איזה סקופ זה לבקר ברשת נעלי סקופ

קולולולולולולולו לרשת ההנעלה SCOOP. היא משיקה סניף חדש, ה-55 במספר, בקניון בת-ים. הסניף משתרע על שטח של כ-150 מ"ר, בעלות השקעה הנאמדת בכ-550,000 ₪.

החנות החדשה, מותאמת לקונספט העיצובי החדש של הרשת: סגנון מודרני, נקי וצעיר. היא מחולקת על-פי מחלקות וקולקציות שונות, המתחברות למגמות האופנה העולמיות.

החנות מציעה קולקציות עשירות של נעלי נשים, גברים וילדים. הן מתחלפות מידי שבוע, במטרה לתת מענה לטעמם האישי של הלקוחות, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש.

החנות החדשה מציעה מחלקת תיקים ואקססוריז הכוללת שעונים, גרביים, גרביונים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.

לרגל הפתיחה עורכת סקופ מבצע מיוחד למשך חודש ימים: כל הנעלים ב-29 ₪ עד 129 ₪. המבצע כולל נעלי עקב, סנדלים, כפכפים, נעלי בובה, מוקסינים ועוד.

רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP אמר על פתיחת הסניף ה-55 של הרשת: "זהו הסניף הראשון של הרשת בבת-ים - עיר שרבים מתושביה הם לקוחות קבועים, שמגיעים לרכוש את המותג בחנויות הרשת בתל-אביב. פתיחת סניף נוסף ברשת, מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של הרשת באופן משמעותי, במטרה להגדיל את נגישותה לקהלי היעד כרשת המובילה בתחום נעלי הדיסקאונט בישראל". עד סוף שנת 2015, נרחיב את הפריסה ונפתח חנויות גם במגזר הדתי והערבי, על מנת לענות על הביקוש".

ומיהו הפרזנטור של סקופ?

צמד הרצים הפוטוגני, רז זלצרמן ואלכסה דול, הגיעו להשקת סניף SCOOP בקניון בת ים.

רז זלצרמן, הפרזנטור של רשת סקופ, ידוע כמי שהתחיל את הקריירה בתוכנית המרוץ למיליון לצידה של אלכסה, בת זוגו.

רז זלצרמן - פרזנטור, רוני אינסאז ואלכסה דול

אחרי שאלכסה הסעירה את הסט של "חופשה מושלמת" - היא מצאה את השלווה עם בן זוגה רז, כאשר רכשה באירוע של המותג - לאחר התלבטות קשה - 4 זוגות סנדלי קיץ מהקולקציה החדשה.

ביקרתי באירוע ההשקה של החנות בקניון בת-ים. החנות מחולקת לפי קטגוריות הנעלה לנשים, גברים, ילדים, נעלי חולין ונעלי אירועים... לרגע חלמתי על מרחבי האיחסון של אימלדה מרקוס כדי שאוכל לרכוש את רוב הנעליים בחנות. היה שם מגוון גדול, אסתטיקה ושיק, צבעוניות מפתה, מחירים שווים לכל נפש... ומי צריך יותר מזה כדי לקיים את הפתגם "נעל קטנה תשמח את לב האישה בגדול"...

צילומים: סימה להט, אסף לב

כתבות נוספות
bottom of page