top of page

מהיום אל תאמרו רק CROCS. אימרו CROCS & MORE

עם החדרתם של מותגי הנעלה אופנתיים בינלאומיים רבים – הוחלט על שינוי קונספט שיווקי-מכירתי תחת העוגן של השם CROCS & MORE.

אחרי 7 שנים בהן מובילה רשת CROCS את שוק נעלי האופנה והנוחות, היא מתפתחת ופונה גם לקהלי יעד חדשים שימצאו מגוון של מותגים אופנתיים ברשת הממותגת מחדש: CROCS & MORE.

הרשת תשקיע בהחדרת מותגים אופנתיים חדשים ומותגים על-זמניים מובילים כגון: PAEZ, BLUNSTONE, SCHOLL ,BLOWFISH , CUSHE, COBIAN, NATURAL WORLD, MOSES, OTZ, DESIGUAL.

במהלך זה תשקיע הרשת כ- 4 מיליון ש"ח.

לימור אלפסי, מנהלת השיווק של הרשת: "לפני כשבע שנים התחלנו להקים את רשת חנויות קרוקס. קרוקס הוא מותג מוביל בישראל שמציע מגוון רחב של נעלי נוחות לשימושם של קהלים רבים.כל העת המשכנו לחפש מותגים ודגמי הנעלה שיכולים להתאים לקהל לקוחותינו – נוחים, אופנתיים, שימושיים, איכותיים, צבעוניים ובעיקר מהנים. איתרנו חברות רבות שמייצרות נעליים - חלקן תחת מותגים מובילים, וחלקן חברות שזיהינו אותן כפורצות דרך בתחומן וכבעלות פוטנציאל רב. כיום בנוסף לקרוקס אנחנו מייבאים כ-15 מותגי הנעלה נוספים, אשר נמכרים בחנויות שלנו לצד קרוקס. אנחנו מגלים שביעות רצון רבה מהמוצרים החדשים, וחשבנו שנכון הדבר לתת להם את הבמה המגיעה להם ברשת החנויות שלנו. החלטנו לשנות את השם המזוהה ביותר בתחום הנעליים מ-CROCS ל- CROCS&MORE, כי אנו רוצים להגדיל את טווח הגילאים של הצרכן הפוטנציאלי שלנו, ולתת מענה הולם בתחום נעלי האופנה והנוחות בקרב נשים, גברים, בני נוער וילדים".

רשת CROCS&MORE תיתן ביטוי עיצובי לכל המותגים ולרוח הקלילה הצעירה והאופנתית המזוהה איתם. רעיון זה ישתלב במראה הכללי של החנויות.

חברת קולנוע חדש בע"מ, יבואנית נעלי קרוקס בישראל, היא יבואנית ומשווקת מותגי נעליים ברשת חנויות CROCS&MORE , והיא הסיטונאית ברחבי הארץ.

חדש ברשת CROCS & MORE - נעלי OTZ

נעלי OTZ - מותג אמריקאי שיוצר בשנת 2009. עיקרו ייצור נעליי קז'ואל ליומיום תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות וטאצ' ייחודי.. אואצי OTZ הוא כינויו של אדם פרה-היסטורי, שהתגלה בשנת 1991 קבור כמומיה בקרח בהרי האלפים בגבול בין אוסטריה לאיטליה. כינויה של המומיה נגזר משם האזור שבו התגלתה, עמק אוץ. כפי הנראה, תהליכים של התחממות כדור הארץ והמסת הקרח תרמו לגילויו של אואצי לאחר אלפי שנים.

אואצי נמצא כשהוא לבוש מעיל, מכנסיים, חגורה ונעליים עשויים מעורות שונים. נעלי פרוות הדב שנמצאו על רגליו הן מקור ההשראה של מייסדי המותג הייחודי. פשטות העיצוב והתאמתו לצרכי ההישרדות הבסיסיים של האדם הקדמון אתגרו אותם לייצר נעל, שמביאה לידי ביטוי גם את דאגתם לסביבה ולעידוד הקיימות.

הדגם הראשון של המותג, OTZ1-Low, הוא סניקרס שמעוצב על פי הבנתם את המורכבות החבויה ב-DNA של אואצי האדם. הוא מיוצר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום, כדי להבטיח נוחות מירבית. הגפה עשויה זמש או עור. הביטנה הסינטטית מבודדת, אך גם נושמת. הרפידה עשויה שעם ומרופדת בזמש, כך שעם ההליכה היא מקבלת את צורת כף הרגל.

כל נעלי החברה מיוצרות מחומרים איכותיים ביותר, בעיצוב ארכיטקטורי, ייחודי ומינימליסטי. הן מותאמות לעמידה והליכה ממושכות.

הנעליים מוצעות לגברים ולנשים.

תכונות הנעליים

  • נעלי בד קלות משקל ומאווררות

  • המדרך ניתן לשליפה ומיוצר בטכנולוגיה חדשנית (CORKFit) העשויה מחומר ה-CORK (שעם טבעי) בשילוב עם לטקס ו- EVA לנוחות ותמיכה מרביות בכף הרגל. בנוסף, ריפוד PU באזור עקב המדרך

  • נעלי נוחות מודרניות, בעלות סגנון נקי אופנתי ומושך

  • הנעליים מעוצבות ומותאמות בצורה אופטימאלית לכף הרגל ומעניקות יציבות ואחיזה מרביות

  • מיוצר מחומר ה- EVA

  • ריפוד כפול באזור הבוהן

מחיר : 350 ש'

להשיג ברשת חנויות CROCS & MORE

ולסיום... משהו על חברת קרוקס

קרוקס בע"מ היא חברה אמריקנית שנוסדה ב-1999 בקולורדו תחת השם ווסטרן ברנד. ב-2002 שונה שמה לקרוקס, והחברה החל לשווק נעל שפותחה ויוצרה על ידי החברה הקנדית. Finprojects במשבר של 2008 החברה עמדה בפני קריסה עקב החזקת מלאי ענק ללא שימוש. לאחר הבאת מנכ"ל חדש, שינוי אסטרטגיית השיווק והוספת דגמי נעליים חדשים, חזרה החברה לריווחיות.

במקור נועדו נעלי הקרוקס למטרות שיט, בעיקר בגלל שהסוליה לא החליקה ולא השאירה סימנים על סיפון כלי השיט. בשנת 2003, הפכו נעלי Crocs לתופעה המתפשטת ברחבי העולם ו- Crocs הפך שם נרדף לנוחות ואופנתיות.

בנובמבר 2002 הציגו קרוקס את המודל הראשון שלהם - הביץ' - בתערוכת סירות. הנעליים הפכו לפופולריות מאוד בארצות הברית ובשאר העולם בעיקר בזכות העיצוב המיוחד שלהן ודו"חות רפואיים המעידים על יתרונותיהן.‏

צילומים: סימה להט,אלי לביא

כתבות נוספות
bottom of page