top of page

גולדות - רשת מזון חדשה באווירה של שנות ה-70

גולדה חוזרת בגדול....

הסניף הראשון של רשת "גולדות" הושק בת"א

הרשת מציעה מגוון כריכים משובחים של טוסט נקניק קלאסי, טוסט טבעוני וטוסט מתוק משוקולד,

בירה ישראלית איכותית, גזוז בטעם של פעם ומיזם חברתי מיוחד לחיילים...

האווירה, העיצוב, השפה...הכל גולדה! (כך נקרא המטבע בשעתו...) "גולדות" מחזירה אתכם בזמן לשנות ה-70

  • שלוש גולדות ראשונות ייפתחו בתל אביב, ראשון לציון ורמת גן

  • למעלה מ-25 סניפים מתוכננים להיפתח בשנתיים הראשונות

  • מיזם מיוחד לחיילים - כל קונה יוכל גם לקנות דיסקית מעוצבת עבור חייל, שתקנה לו טוסט חינם.

לרשת שפה משלה. שלושת הגולדות הראשונות, המעוצבות בסגנון שנות ה-70, ייפתחו במקביל בתל אביב ברחוב אבן גבירול, בראשון לציון ברחוב רוטשילד, וברחוב ביאליק ברמת גן.

שובל גביש בדמות "גולדה", אריאל קרן בדמות "נער העיתונים"

הרשת החדשה מבוססת על קונספט חדשני המכניס את הקונים לאווירת שנות ה-70. העיצוב מבוסס על אווירת רחוב, וכולל תמונות של ראשת הממשלה דאז, גולדה מאיר, נעלי גולדה בחלון הראווה, אלמנטים מאותה התקופה, שילוב תמונות ארכיון, מוסיקה ישראלית אורבנית, ואפילו הטוסטים עטופים בנייר המעוצב כנייר עיתון ישן מאותה התקופה.

"גולדות" היא רשת שמטרתה למכור במחיר סביר. הרשת תמכור זכיינות במחירים שטרם נראו בארץ. המטרה היא לאפשר לצעירים ולכל המעוניינים לרכוש זיכיונות במחיר Low Cost, ולהתרחב משמעותית בארץ.

ברשת נמכרים:

  • גולדה קלאסית – טוסט נקניק איכותי עם מגוון רטבים – מחיר 10 ₪

  • גולדה טבעונית – טוסט מנקניק סייטן עם מגוון רטבים טבעוניים – מחיר 10 ₪

  • גולדה מתוקה – טוסט שוקולד משוקולד פרווה איכותי עם תוספות מפנקות – מחיר 10 ₪

  • מתגלגלת – נקניקייה לנשנוש בזמן ההמתנה לטוסט – מחיר 5 ₪

  • שתייה קרה – מגוון רחב של משקאות במחיר של 5 ₪ בלבד: לימונדה קרה, גזוז בטעמים של פעם (Refill)

  • בירות - בירה גולדסטאר ב-10 ₪, בירה גולדות (בירה בוטיק המיוצרת ע" מבשלת נגב) ב-15 ₪ (בירה מסוג זה נמכרת במחיר של בין 20-25 שקלים)

בכל סניף גולדה, עוצבה פינה מיוחדת לחיילים

חיילים יוכלו ליהנות מטוסט גולדה חינם! כל קונה יוכל לרכוש מראש 'דיסקית' שתיתלה בלוח עבור חייל. חייל המגיע במדים יוכל לקחת "דיסקית" מעוצבת מהלוח ולקבל תמורתה טוסט חינם.

בעלי הרשת הם שלושה שותפים, קרובי משפחה: אבי ברגה – איש עסקים עתיר ניסיון המגיע מעולם הנדל"ן והפיננסים, עוז ברגה – יזם מסעדנות בעל ניסיון בתחום מסעדות אוכל אסיאתי וצביקי בן-ישי המגיע מעולם ההייטק בו ניהל מספר תחומים של פיתוח תוכנה, מכירות ושיווק.

אבי ברגה, מנכ"ל הרשת: "הקמנו מיזם ייחודי, בחשיבה חברתית ויצירתית. אנו שואפים להתפתח משמעותית ולהתפרס בכל רחבי הארץ, בעיקר באמצעות זכיינים. הרווח לא יהיה ממכירת זיכיונות. הזכיינים יוכלו לפתוח זיכיון רק במחיר עלות הקמה. גולדות הינו מיזם, בראש ובראשונה חברתי. המחירים עבור המוצרים נמוכים יחסית לאיכות ולטעם הייחודי. אנו נרחיב גם את מגוון המוצרים בגולדות: נמכור מוצרים נלווים באווירת שנות ה-70 ונעשיר את מגוון ההיצע בתחום האוכל".

כבר בשלב זה מחפשים מנהלי הרשת מיקומים נוספים בכל הארץ ומתכוונים להרחיב את מגוון המוצרים שיימכרו בה.

זיו רשף שמחוני, יועץ קולינארי: "בגולדות חשבנו קודם כל על הטעם, הקפדנו על מוצר איכותי ביותר המציע מגוון נקניקים, טוסט שוקולד פרווה מדהים ובירה מיוחדת שלנו. בנוסף, אנו מציעים נקניקיות טבעוניות ".

לימור ברעם מעצבת גולדות: " הקונספט העיצובי של גולדות הוא דוכן ברחוב בשנות ה-70. גיבוש הקונספט של הגולדות החל במחקר שעשינו סביב שנות ה-70 בישראל. ניסינו לתת ללקוחות שנכנסים לסניף, תחושה שחזרו אחורה בזמן - הצצה לתקופה ההיא, עם קריצה הומוריסטית.

בנוסף, שילבנו אלמנטים הקשורים בגולדה מאיר, בעיצוב עצמו ובמלל: אייקון של גולדה כאלמנט של מטבע (בסלנג של פעם קראו לעשרה שקלים גולדה). בכל סניף שילבנו מגוון אלמנטים נוספים ברוח התקופה: כרזות מקוריות מארכיון המדינה בשילוב כרזות שעיצבנו ברוח המיתוג של המקום, פינה מיוחדת לחיילי צה"ל עם דסקיות המעניקות טוסט חינם לחייל, נייר עטיפה לטוסט שעוצב כעיתון ישן ועוד...הכל נעשה במחשבה מקורית וברוח התקופה".

גולדות – רשת מזון חדשה וכשרה רחוב אבן גבירול 61, תל אביב

צילומים: סימה להט, איציק בירן

כתבות נוספות
bottom of page