top of page

פסטה Ditalini Rigati של Barilla – זוכת מוצר השנה לשנת 2015

ברילה משיקה את עונת החורף בפתיתי פסטה, בצורות מותאמות למרק. הפתיתים נשארים קטנים גם אחרי הבישול, והופכים כל מרק למנה טעימה, משביעה ומחממת.

חידוש מרענן ומחמם מחברת ברילה - יצרנית הפסטה המובילה מאיטליה: סדרת פתיתי פסטה בצורות מיוחדות, בהתאמה לשילוב במרק. האיטלקים, שמבינים דבר או שניים בבישול טעים, אוהבים לשלב פסטה במרקים שלהם. לשם כך פיתחו בברילה פסטת פתיתים המוסיפים טעם ועניין לכל מרק. הפסטה, המצטרפת אל סדרת המוצרים האיכותיים של חברת ברילה, עשויה 100% חיטת דורום. כך נשמרים כל יתרונות האיכות של הפסטה. הן מוסיפות טעם לארוחה, והופכות כל מרק למנה משביעה, מנחמת ומחממת.

פתיתי פסטה דיתליני ריגאטי

פתיתי צינורות חלולים של פסטה מספר 47, פסטה דיתליני נשארת קטנה גם לאחר הבישול. לכן היא מתאימה בדיוק לכף המרק. מקורה של הפסטה הוא בנאפולי העתיקה, העיר השלישית בגודלה באיטליה. מראה האיטריה מושפע מצורת האצבעון המוכר לכולנו מעולם התפירה. צורתה המחוספסת גורמת לה להיות אידיאלית עבור אלו הנהנים ממרקים עשירים וסמיכים כמו מרק מינסטרונה, ומצד שני - אלה שאוהבים טעמי אביב עדינים.

מהדורת פתיתי פסטה ברילה

כל אריזה מכילה 500 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 9- 7.9 ₪. כשרות - בד"צ מנצ'סטר, הרב לוינגר ובאישור הרבנות הראשית. ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. הפריטים יימכרו עד גמר המלאי.

דברים שכדאי לדעת על ברילה...

חברת ברילה היא יצרנית הפסטה הגדולה והאיכותית בעולם, עם מסורת בת 135 שנה בהכנת פסטה. הפסטה מיוצרת עם החומרים המובחרים ביותר והטכנולוגיה המפותחת ביותר בתחום. לברילה 56 מפעלים באירופה וארה"ב, המייצרים 4,000 טון פסטה ביום ב-120 צורות שונות, במגוון יבש, ביצים, ירקות ועוד. הקופסא הכחולה מוטבעת בלוגו האדום, מזוהה כמובילת עולם הפרימיום בפסטה. כפסטה המיוצרת מחיטת דורום מובחרת במיוחד, היא נבחרת תמיד לאחר תהליכי פיתוח, הנדסה, טכנולוגיה וכן בבקרת איכות החיטה מהשדה ועד למעבדה. מכלול הציוד והמכונות בברילה הם פרי הנדסה ופיתוח של מהנדסי ברילה.

ברילה ישראל

ברילה משווקת בישראל על ידי חברת ש' שסטוביץ במשך למעלה מ-20 שנה. כיום היא נחשבת כשחקנית הפסטה השנייה בגודלה בקטגוריה, עם 19% נתח שוק כספי. מפעלי ברילה בעולם מייצרים עבור ישראל 30 סוגים שונים של פסטות בצורות, סוגים וגדלים שונים. בנוסף, ברילה מובילה בישראל את שוק הרטבים המוכנים לפסטות על בסיס עגבניות.

אתר אינטרנט: http://www.barilla.co.il

האתר של מוצר השנה:

פייסבוק:

כתבות נוספות
bottom of page