top of page

עם ישראל אוהב את "ואהבת"

רשת החנויות "ואהבת" - מתנות עם זיקה ליהדות ולמסורת

רשת החנויות "ואהבת" מתמחה בפריטי מסורת, דברי קודש וחפצי אומנות יהודית. לקראת עונת האירועים, היא מציעה מגוון רחב של מתנות עם זיקה ליהדות ולמסורת, במחירים אטרקטיביים.

יעקב ביבלה, מנכ"ל ומבעלי הרשת, אומר:

"יצחק מירילשווילי הגה את הרעיון להקמת הרשת. היזמות שלו החלה בעקבות צרה שקרתה בביתו. בבדיקת המזוזה הסתבר שבמקום קלף היה בה נייר. כיהודי שהאמין שיש לו מזוזה כשרה בביתו – הוא חש אכזבה גדולה. האכזבה הולידה את רשת "ואהבת" שמציעה מגוון של מתנות מעוצבות ושימושיות עם זיקה ליהדות ומסורת. המתנות מיועדות לחתונות, בריתות, בר מצוות, חנוכת בית ועוד...

שלושת הבעלים של הרשת הם: יעקב ביבלה, בני פייגל ואיציק מירישווילי.

מסתבר שענף המתנות לאירועים מגלגל כ-11 מיליון שקל בשנה. רשת "ואהבת" מציעה תמהיל מוצרים רחב, החל מדברי אומנות יהודית בעבודות יד, ספרים, מוסיקה, מזוזות, טליתות, ועד ערכות מהודרות לחתן בר המצווה, כרית לברית, פמוטים, מוצרי עיצוב לבית...

אחת הבעיות המטרידות ביותר באירועים בישראל, ובעיקר בחתונות, היא הצורך לפרגן למזמיני האירוע או לזוג הטרי בהמחאה. בעיניי, ישנה משמעות למתנות ערכיות, עם זיקה ליהדות ולמסורת, אותן מציעה הרשת.

מנתוני רשת ואהבת כ-150,000 אירועים נערכים מידי שנה בישראל. כשליש מהם חתונות. זוג מוציא בממוצע על מתנות לאירוע בין 400 ₪ ל- 1,000 ₪, כאשר לאירועי קרובים ובני משפחה מושקע סכום גדול יותר.

בשנתיים האחרונות, אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של הענקת מתנות בעלות ערך, כחלופה להמחאה המסורתית. מגמה זו נובעת מהרצון להעניק מתנה אישית, המסמלת את הקשר בין נותן המתנה למקבלה לטווח הארוך. רוב המתנות המוענקות באירועים הן אומנות יהודית, פמוטים מכסף ופריטי יהדות מסורתית.

אירועי חתונה, בר מצווה ובריתות הם טקסים משמעותיים ביותר בחיינו. כדי ליצור מזכרת בלתי נשכחת, מציעה הרשת שירות חדש, הטבעת שם ו/או הקדשה על סידורים וספרי קודש.

כמו כן מציעה רשת ואהבת מתנות מקוריות כמו: ערכת בר מצווה הכוללת: טלית, תפילין, תיק לתפילין ולטלית, כיפה וסידור, ערכת חתונה הכוללת: טלית, כוס חתן, כתובה, תפילה לכלה, כיפה וכרית טבעות, ערכת חנוכת בית הכוללת: פמוטים, גביע קידוש, מזוזה עם בית מזוזה, רימון קישוט וברכת הבית.

בימים אלה משיקה הרשת כוס מעוצבת לטקס החתונה. לאחר סיום הטקס, ניתן לאסוף את השברים, ואמנית של הרשת, יוצרת משברי הכוס בניפוח זכוכית, מזוזה לביתם החדש. יש בזה סמליות חזקה, היוצרת לזוג המשכיות בביתם החדש וזיכרון מהטקס המשמעותי ביותר בחייהם.

כמו-כן הטבעה ייחודית לכריכות עור, המאפשרת לכל אחד להטביע במקום, הקדשה על מגוון גדול וצבעוני של כריכות לספרי תהילים, סידורים ועוד.

כעם בעל מורשת מפוארת, זהות וערכים משותפים, שמנו דגש על מתנות ערכיות, בעלות עומק ומשמעות. אנחנו לא מוכרים סגולות, חוטים אדומים או שרשראות עם קמיע.

רצינו להנגיש את הדת האמיתית/הנקייה בכבוד, דווקא בקניונים הגדולים: בבאר-שבע, רמלה, ראשל"צ, רחובות ונתניה. לא חייבים לנסוע לבני-ברק או לירושלים כדי לרכוש מתנות עם זיקה ליהדות ולמסורת. בקרוב תיפתחנה חנויות גם ברמת אביב, רננים ועזריאלי.

אנו נותנים אחריות על המוצרים שלנו בכלל ועל המזוזות בפרט. מדי 3 עד 3 וחצי שנים אנחנו עורכים בדיקה. זו הפעם הראשונה שמזוזות מקבלות הכשר של הרבנות הראשית. על כל מזוזה יש חותם (פלומבה) עם תעודת אחריות שלנו, ועם הסבר איך קובעים מזוזה ואיך מברכים. יש מזוזות כשרות, יש מהודרות ויש מוצרים של אמנים. יש לנו טליתות, ציציות וספרים שמתאימים גם למגזר הכללי. זו מטרתנו. להנגיש את המוצרים גם לציבור הכללי".

מחירים לדוגמא:

מזוזות, החל מ- 12 ₪

טליתות, החל מ- 136 ₪

כתובה לחתונה, החל מ- 31 ₪

פמוטים, החל מ- 15 ₪

חנוכיות, החל מ- 10 ₪

כוס קידוש מעוצבת לחופה, החל מ- 25 ₪

כוס לקידוש, החל מ- 23 ₪

כרית לברית, החל מ- 175 ₪

ערכת בר מצווה, החל מ-1,950 ₪

ערכת חתונה, החל מ-623 ₪

ערכת חנוכת בית, החל מ-490 ₪

ואם לא די בכל אלה... רשת "ואהבת" מציעה שירות ייחודי ובלעדי בסניפיה: בדיקה ותיקון של מזוזות ותפילין במחירים נוחים המלווים בפיקוח ובאחריות מלאה של הרבנות הראשית לישראל.

אהבתי את "ואהבת" כי חוויית הקנייה הייחודית, באווירה הביתית, הציתה בי מחדש את הניצוץ היהודי שטבוע בי מאז ילדותי...

סניפי ואהבת בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון רחובות, בקניון רמלה ובגרנד קניון בבאר שבע

חנוכת סניף ואהבת בקניון עזריאלי ברמלה

כתבות נוספות
bottom of page