top of page

"דונה איטליה" עושה כבוד לתפריט האיטלקי

"דונה איטליה" - היוזמה הקולינרית החדשה שמבטיחה להביא את חוויית המטבח האיטלקי לכל בית בישראל. מבטיחה וגם מקיימת...

מהיום כולם יכולים ליהנות מפיצה איטלקית מושלמת תוך 3 דקות בלבד!

חברת דונה איטליה הוקמה לפני 3 שנים והיא היוזמה החדשה של קבוצת היזמים בראשותו של איש העסקים גלעד שלום. שלום, מבעלי חברת Bcreative - יצרנית ומשווקת מותג המים בטעמים "water &", למד את רזי המטבח האיטלקי באמצעות פיצריה שפתח בירושלים. חוויה זו הולידה את דונה איטליה מתוך רצון להביא את הידע המקצועי ואת חוויית המטבח האיטלקי, על חומרי הגלם האיכותיים והטעם האותנטי, לבתי עסק נוספים. הייחודיות הבולטת של דונה איטליה במטבח האיטלקי היא הכנת פיצה איטלקית מושלמת תוך זמן קצר במיוחד- 3 דקות בלבד! זאת לצד קו מוצרים של פסטות מצוננות מוכנות, עם רטבים שונים וליין פוקצות.

השירות של דונה איטליה הינו ייחודי בנוף העסקי, ומגיש מעטפת של פתרון כולל ללקוח: מתן ציוד ללא עלות, עם רכישה של המוצרים על בסיס חודשי -מוצרים איכותיים ללא פשרות, מיתוג ושירות.

אלפי ישראלים כבר נהנים מדי יום מהפיצה האיכותית של דונה איטליה, המייצרת כ- 80,000 פיצות בחודש. הן גורפות שבחים רבים. הפיצות של דונה איטליה נמצאות כיום בכ-700 בתי עסק בישראל: מסעדות, בתי מלון, קייטרינג, בתי קפה כמו רולדין, קפה-קפה (בכמה סניפים), חברות הייטק כמו אינטל ו-HP, חנויות נוחות כמו אלונית, מיקה, מרחבי שעשועים כמו לונה-פארק, סופר-לנד, בארים ועוד...

אז איך זה עובד?

דונה איטליה פיתחה מתכון מיוחד להכנת פיצה, שמותאמת להכנה בתנור ייחודי לדונה איטליה: תנור אישי ומעוצב במיוחד שבו משטח אבן שמוט וגוף חימום. כך מתקבלת פיצה מושלמת ואיכותית תוך 3 דקות בלבד. ייצור הפיצה מתבצע במפעל מתמחה באיטליה, בתהליך במסגרתו משמרים את כל היתרונות של חומרי הגלם, כך שהפיצה תהיה מושלמת תוך 3 דקות בהכנה בתנור. הפיצה מיוצרת מחומרי גלם איכותיים, ללא חומרים משמרים וללא משפרי אפייה. הבצק מבוסס על תערובת קמחים ייחודית לדונה איטליה מ-PIVETTI (אחד מיצרני הקמח הגדולים והאיכותיים ביותר באיטליה) ועובר התפחה טבעית של 24 שעות, גבינות מוצרלה 100% שמיוצרות במקום, רוטב עגבניות טבעי המבוסס על הפולפה של MENU ללא סוכר ובשילוב עבודת יד.

לדונה איטליה יש בלעדיות לשיווק פיצות בכשרות המחמירה ביותר. היא מפעילה מערך הכשרה שוטף באיטליה בשיתוף עם בד"ץ בית יוסף, אשר מפקחים על התהליך החל מחליבת הפרות, עבור לייצור הגבינה, וכלה בפיקוח צמוד במפעל עצמו.

במהלך 2015 תרחיב "דונה איטליה" את פעילותה בישראל, ותיכנס לשוק הביתי עם מודל מכירה, אשר נבנה בימים אלה. בסיומו של התהליך יוכל הצרכן הפרטי לרכוש את התנור הייחודי והמעוצב של דונה איטליה ואת הפיצות, וליהנות מחוויה איטלקית אותנטית, איכותית וטעימה, בצורה קלה, מהנה ומהירה במיוחד.

גלעד שלום, מנכ"ל ומייסד "דונה איטליה" אומר:

"המטבח האיטלקי אהוב בארץ ובעולם. הפיצה, בפרט, היא מוצר שלכאורה נראה פשוט, אבל הוא בעצם מורכב. פיצה איטלקית איכותית דורשת הבנה, למידה והשקעה לא מבוטלת. הפתרון הכולל של דונה איטליה משנה את כללי המשחק. לאחר פיתוח של שנים, דונה איטליה בנתה שירות שמאפשר לכל בעל עסק להכניס את הפיצה והמטבח האיטלקי אליו לתפריט, בלי לקחת סיכונים עסקיים מיותרים. הקונספט מזכיר את עולם הקפה: קבלו ציוד ללא חיוב, וקנו מוצרים (עם חובת רכישה מינימלית)".

ולשאלה "איך זה כל כך פשוט להכניס אוכל איטלקי לתפריט?" עונה שלום:

"אנו לא ספקי פיצה שמתחרים על מחיר או על מקומנו השוק. אנו מספקים שירות מיטבי. בוחרים בזכיינים שיהיו מחוייבים לכך ולא יעגלו פינות. הרעיון היזמי שעומד במודל הזה מבוסס על 3 קריטריונים:

1. איכות המוצר ללא פשרות

2. מהירות ההכנה

3. פשטות ההכנה

בנוסף לשוק הישראלי, דונה איטליה החלה לגלוש לשוק הבינלאומי. כיום ניתן למצוא את התנורים והפיצות של דונה איטליה באירלנד, פנמה, מולדובה, רומניה, יפן... החברה תיכנס בקרוב גם לשוק באוסטרליה, מקסיקו, אנגליה, קנדה, רוסיה; ולקראת 2016 - גם לשוק האמריקאי".

דונה איטליה מספקת הכל:

  • תנור אבן איטלקי קטן המופעל במערכת דיגיטלית (פועל כמו תנורי הפיצה הגדולים)

  • ערכת כלים שלמה ומקצועית שכוללת הכל – מ-slicer מקצועי ועד קרטוני take-away

  • חומרי הגלם הטובים ביותר מאיטליה (תערובת קמחים איכותית שכוללת 90% קמח "מימוזה" ו-10% קמח עבה - סמולינה מחיטת דורום ורובידה)

  • פיצה איכותית שמוכנה תוך 3 דקות (קו ייצור מהיר)

  • תפעול פשוט (בצורה מעוררת חשד)

  • שירות וליווי צמוד ומקצועי בבית העסק

  • לא נדרשת השקעה כספית

והחדשות מהתנור של גלעד...

"היום יש גם פוקצ'ה עם שמן זית (בשרית/פרווה/חלבית) וכן קו פסטות חדש. בחודש יוני נצא בפיילוט חדש שיכוון לשוק הפרטי. לקוח יקבל תנור ללא חיוב, ואנו נספק לו פיצות בריאות וטעימות. הלקוח יתחייב לרלכוש 5/10/15 פיצות בחודש".

טעמתי ונגנבתי... מעבר לכך שהפיצה של דונה איטליה

  • עשוייה מקמח, עגבניות וגבינה איכותיים

  • מתובלת במידה הנכונה, כמו שהקהל הישראלי אוהב

  • לא מכילה סוכר, חומרים משמרים או משפרי אפייה

  • בריאה יחסית למותגי הפיצה האחרים בשוק

היא גם...

דקה וקריספית במידה הנכונה. זהובה מלמעלה ושחומה מלמטה. מתרוממת בקלות מהמכשיר, ומענגת את החך. ומי צריך יותר מזה ?

גולן ישראלי, שף ראשי של מלון הרודס ת"א

גולן ישראלי וגלעד שלום

כתבות נוספות
bottom of page