top of page

Laline משיקה סידרה שמחה

"סמיילי" – קו עקום שמיישר כל דבר

ללין, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה לקראת האביב סדרה מיוחדת בהשראת אייקון Smiley הבינלאומי

Laline מארחת את Smiley – מותג פופולארי וחייכני.

Smiley - העיגול הצהוב שמאיר לכולם, בכל גיל, בכל שפה ובכל מקום בעולם, הוא סמל של אופטימיות ושמחה- קו עקום שמיישר את הכל ומזכיר לנו 'לחשוב חיוכי' (גם אם לא הכול הכי הכי).

מאז איור Smiley הראשון שסימן בשנות ה- 60 את הכותרות המשמחות בעיתון, הפך Smiley לאייקון בעל אינספור 'פרצופים' ומוטו שמלווה אותו מאז: להפוך את העולם למקום שמח יותר.

עבור סטודיו המעצבים של הרשת, Smiley מייצג את התפיסה היצירתית של Laline המאמינה ששמחה ואופטימיות עושות לגוף ולנפש פלאים.

סדרת Smiley מעוצבת ביצירתיות ובהומור בצבעי סמיילי הקלאסיים- צהוב, לבן ושחור, והיא מציעה מגוון אקססוריז ומוצרי טיפוח בניחוח Coconut Milk : קרם גוף מוס, סבון מוס, מי גוף, מגבת חוף, בקבוק שתייה תרמי, תיק חוף שקוף עם נרתיק קנבס פנימי, תיק קוסמטיקה, כרטיס ברכה עם סיכות דש ותליון ריחני לרכב שיחייך אליכם בכל דרך.

הסדרה, המושקת במהדורה מוגבלת, מזכירה לנו תמיד "לחשוב חיוכי".

על הפריטים בסדרה החדשה

קרם גוף מוס - לעור שלך יש סיבה לחייך. קרם במרקם מוס אוורירי שמזין את העור, מעניק לו לחות

מפנקת ומשאיר עליו ניחוח Coconut Milk אופטימי ומחויך שילך איתך לכל מקום, כל היום. ללא פרבנים. מכיל ויטמין E, מינרלים. מחיר: 59.90 ש"ח ל 200 מ"ל.

סבון מוס - מוסיפים לרחצה קצת הומור וקריצה. סבון רחצה במרקם מוס קליל ושובבי שמנקה את העור בעדינות ומשאיר עליו לחות קטיפתית וניחוח Coconut Milk אופטימי ומחויך. ללא פרבנים. מחיר: 49.90 ש"ח ל 200 מ"ל

בודי מיסט - מי גוף מבושמים וקלילים שירעננו את העור שלך בניחוח Coconut Milk מחויך ואופטימי. מועשר בתמציות אלוורה וקמומיל. מחיר: 69.90ש"ח

ל 150 מ"ל.

קרם ידיים - לחייך אל העולם, לחבק בשתי ידיים, ובינתיים... קרם ידיים בניחוח Coconut Milk, מזין בלחות נעימה ומעניק תחושה רכה ונעימה למגע. מועשר בשמני לבנדר וקמומיל ובמינרלים מים המלח. מחיר: 29.90ש"ח ל50 גרם.

קרם רגליים - קרם מטפח שמזין את כף הרגל ומשאיר עליה ניחוחCoconut Milk נפלא. מועשר בשמני מנטה וקמומיל, תמצית אלוורה ומינרלים מים המלח מחיר: 29.90ש"ח ל 50 גרם.

על קולקציית האקססוריז של Smiley

תיק קוסמטי עגול - בכל מקום שאת נמצאת ולכל מקום שאת יוצאת, קחי איתך תיק רחצה באריזה שקופה, שתוכלי לשלוף ממנו בקלות כל מה שאת צריכה מחיר: 49.90 ₪.

תיק חוף - תיק חוף שקוף וקייצי, מושלם לכל מה שצריך איתנו בים. ובתוכו – תיק קומפקטי צהוב עגול, לדברים הקטנים, הפרטיים, שלא רוצים לחשוף. עכשיו כשהנייד, המפתחות והליפסטיק בפנים, נשאר רק ליהנות מ'ים' של חיוכים. מחיר: 129.90ש"ח

מגבת חוף - מגבת חוף בטקסטורה קלילה ונעימה, עם נקודות של חן, כזו שמתחשק לפרוש בשמחה בים או בבריכה, 100% כותנה, מחיר: 99.90ש"ח.

בקבוק שתיה - בקבוק שתייה תרמי ששומר ב'חיוך' על קרירות המשקאות שאתם לוקחים אתכם לדרך. מאובזר גם בקליפס נשיאה נוח, כדי שתוכלו לעשות הפסקה, להמשיך, ולשמוח. לשימוש רב פעמי, אינו מחליד ומיוצר מחומרים 100% מתכלים. מחיר: 29.90ש"ח.

אבן ריחנית לרכב - חיוך לדרך! תליון ריחני שיחייך אליכם בדרך וימלא את הרכב בניחוח Coconut Milk נפלא שיהפוך כל נסיעה למהנה ונעימה יותר. מחיר: 19.90ש"ח.

כרטיס ברכה עם סיכות דש - כרטיס ברכה מחויך עם שלוש סיכות דש שיוסיפו להופעה שלך (או של מי שאת אוהבת) קצת הומור והמון שמחה, בצירוף כמה מילות ברכה. מחיר: 9.90 ₪.

קופסא עגולה ומעוצבת - קופסא מהודרת בעיטורי דמות Smiley בצבעי שחור ולבן מבחוץ, וצבע צהוב מבפנים. מחיר: 34.90 ₪.

כתבות נוספות
bottom of page