top of page

"הום סנטר" חונכת את הסניף ה-50 בבת-ים

כ-200 מוזמנים, ביניהם אנשי עסקים, חברה וספורט הגיעו לאירוע השקת הסניף החדש בבת ים - הסניף הגדול ביותר במרכז הארץ, וה-50 במספר.

אלי גידור מנכל הום סנטר קבע מזוזה עם הרב של בת ים, ושניהם ברכו את הסניף להצלחה ושגשוג.

אלי גידור ואבי בובליל

הגיעו: אייל פישמן יו"ר דירקטוריון הום סנטר, איש העסקים ובעל הנכס עזרא דוש מבעלי סופר דוש, אנשי העסקים שמוליק עטיה ולואיס רופמן מבעלי עטיה נדלן ונכסים, ניסים ואבי בובליל מבעלי חברת כפיר, הרב חנניה בלומרט, שחקן העבר ואיש העסקים טל ברודי, הפרשן והמאמן גילי לנדאו, הבדרן ננסי ברנדס שהגיע עם חבריו הטובים שייקה לוי ומשה להב (המכונה "הטיש הגדול").

רשת הום סנטר מקבוצת פישמן, הרשת הגדולה והמובילה בתחום שיפור ותחזוקת הבית בישראל, מקימה מחדש את סניף הרשת הגדול ביותר בעיר בת ים, בהשקעה כוללת של 10 מליון שקל. הסניף החדש, באזור התעשייה של העיר, משתרע על פני כ- 3,000 מ"ר, מה שהופך אותו לחנות הגדולה ביותר באזור.

טל ברודי שמוליק עטיה ואלי גידור מנכל הרשת

הרשת נוסדה בשנת 1992, ובמשך שנות פועלה פתחה 49 סניפים ברחבי הארץ, המציגים מעל 23,000 מוצרים לבית, לגן, למשרד ולרכב. היא נחשבת גם לחלוצה בתחום 'עשה זאת בעצמך', עם מגוון מלא של מוצרים לשיפור וטיפוח הבית, כולל צבע, קרמיקה, כלי עבודה, אינסטלציה, אביזרי אמבטיה, חשמל, תאורה, אלקטרוניקה ביתית ועוד.

לדברי אלי גידור, מנכ"ל הרשת: " פתיחת הסניף החדש בבת ים הינה חלק ממהלך כולל של הרשת, במטרה להגדיל את הפריסה הארצית ולהגביר את הנגישות למותג תוך מתן פתרונות כוללים לקהל הצרכנים. קהל הלקוחות של הום סנטר מעדיף לבצע את הקניות ברשת "עשה זאת בעצמך" בסמוך למקום מגוריהם ולכן אנו רואים בנגישות, אמצעי ליצירת נאמנות של הלקוחות למותג, תוך דגש על חווית קניה, תודעת שרות, מגוון עשיר של מוצרים, מחירים אטרקטיביים וחנייה זמינה. כל אלה מעניקים לצרכן "ערך מוסף", כפי שיקבל בסניף הום סנטר בבת ים".

הסניף החדש מסודר לפי המחלקות הקבועות. הוא ישיק גם מחלקת "עשה זאת בעצמך" (צבע, אמבטיה, כלי עבודה), מחלקת קרמיקה ואולמות אמבטיה, מחלקת "הום סלולר" ומחלקת "הום דיגיטל" שיעניקו ללקוחות אפשרות ליהנות ממיטב מוצרי הדיגיטל והאלקטרוניקה לבית ולמשרד במחירים הוגנים. המחלקות החדשות מצטרפות למחלקות "עשה זאת בעצמך", ויחד יעניקו ללקוחות חוויית קנייה ייחודית, ומתן מענה כולל לשדרוג הבית לצד פתרונות למשרד תחת קורת גג אחת.

בצאתי מאירוע השקת הסניף, התוודעתי לגמרי במקרה לנטלי קופרמן, יועצת ארגונית ברשת. גישתה

הלבבית והנדיבה חיזקה אצלי את התחושה והידיעה שעם אנשי שירות כמותה – זו רק שאלה של זמן עד שיצוצו עוד עשרות סניפים מוצלחים של רשת הום סנטר.

כתבות נוספות
bottom of page