top of page

MARKET Pick & Mix – רשת למזון הבריא

מגישים מנות בהרכבה אישית

רוב התפריט ברשת MARKET PICK& MIX הוא טבעוני, וכולל גם מגוון רחב של מנות צמחוניות. הייחוד של הרשת הוא בתבשילים טבעוניים טריים וחמים, ללא חומרים משמרים, ואשר מוצעים בהרכבה עצמית. התפריט כולל גם ארוחות עסקיות, מנות דגים, כריכים, מרקים, מיצים טבעיים שנסחטים במקום, שייקים ירוקים, מאפים טבעוניים, קפה ועוד. כל המנות מוצגות בכל הסניפים בבר פתוח, והלקוחות מוזמנים להתרשם מהמראה ומהניחוחות.

רשת "MARKET PICK& MIX" שמפעילה כיום 3 סניפים במרכזי עסקים ובמתחמי לימודים באזור המרכז והשרון - ברחוב תובל ברמת גן, רחוב שאול המלך בתל אביב, אוניברסיטת תל אביב, מתרחבת ופותחת סניף רביעי חדש במתחם החדש V-Tower שמסתמן כמרכז העסקים הבא של רמת גן, בני ברק והסביבה. הסניף החדש יופעל בזיכיון על ידי איש חיי הלילה לשעבר, טל זהבי. זהבי, אשר עבד במשך שנים בברים ובמסעדות בתל אביב (ביניהם השאפה בר, הלנה, גורקי, רוטשליד 12 והקופי בר) החליט לפרוש מחיי הלילה ולפתוח עסק בתחום הקולינריה. מאחר שלפני מספר שנים הפסיק זהבי לצרוך מזון מתועש ועבר לתזונה בריאה, היה חשוב לו לפתוח מקום שיציע אוכל בריא. הוא זיהה את הביקוש למזון טרי וצמחוני, פחות שמן/טיגון, ויותר צלייה, אידוי ובישול.

בהקמת הסניף החדש הושקעו כ-800 אלף שקל והוא מעוצב בהתאם לסגנון העיצוב של יתר סניפי הרשת. בעיצוב הסניפים הושם דגש על שימוש בחומרים טבעיים ובסיסיים, שמתאימים לרשת המגישה אוכל בריא וטבעי. בכל סניפי הרשת יש שילוב בין צבעים חד גוניים ודרמטיים, ברזל גולמי בצבעו, ואבן טבעית לצד פריטי עיצוב מודרניים כמו גופי תאורה מיוחדים.

וקצת היסטוריה...

MARKET PICK& MIX הוקמה לפני 13 שנים על ידי האחים דורית ליניק דרדיקמן ואמיר דרדיקמן, שהיו בעבר הבעלים של בית הקפה המוכר "אלכסנדר" בתל אביב, שהיה שם דבר בשנות ה-80' ומוקד עלייה לרגל לסלבריטאים רבים ולאנשי עסקים. לאחר סגירת קפה אלכסנדר פתחו דורית ואמיר את הסניף הראשון של MARKET PICK& MIX באוניברסיטת תל אביב, אשר היה הראשון בישראל שהציע את מודל ההרכבה האישית של סלטים שכוללים תוספות שונות כמו כוסמת, אורז מלא ועוד.

בכל סניפי הרשת יש שילוב בין צבעים חד גוניים ודרמטיים, ברזל גולמי בצבעו, ואבן טבעית לצד פריטי עיצוב מודרניים כמו גופי תאורה מיוחדים.

הסניפים פתוחים בין השעות 7:30 בבוקר ל-19:00 בערב.

הוזמנתי לסעוד בסניף ברחוב שאול המלך 35 ת"א. לסניף זה מגיעים לרוב אנשי העסקים והעובדים של בתי משפט בסביבה.

אלינה, מנהלת ובעלת המסעדה, מספרת: "לפני 12 שנים היכרתי את בעלי הרשת, כאשר פתחו את הסניף הראשון שלהם באוניברסיטת ת"א. החיבור הטוב בינינו הוליד באופן טבעי את קבלת הזכיינות לפני שנתיים ברחוב שאול המלך".

ארטיום רזגונר, שף. 20 שנה בארץ. עלה מחבר העמים בגיל 14 (שנת 1995), עבר מסלול של בי"ס, צבא... ומשם לתחום הקולינריה: אחראי מטבח, מסעדת פיש בראשל"צ, סניפי קפה-קפה...ועד לצוות ההקמה של הסניף בשאול המלך. ארטיום מספר: "הרכבתי תפריטים. כל יום הצוות ואני מכינים 14 סוגי מנות: 4 בסיסים (אורז מלא, קוסקוס מלא, פריקי – חיטה ירוקה מעושנת), 4 תבשילים (ירקות בקארי, ירקות קוסקוס ומרק, צ'ילי קון סויה), 2 סוגי דגים, 2 רטבים, 2 מרקים. בילדותי, אמא בישלה סירים לכל השבוע. אבא אהב לבשל בסופ"שים, והוא מקור ההשראה שלי".

אלינה גליקין וארטיום רזגונר– הם "צוות מנצח", הן בשירות האדיב והן במנות הטעימות שנעשו "בידיים של ברכה" – אוהבות ומקצועיות.

צילומים: סימה להט, נועם דהאן

כתבות נוספות
bottom of page