top of page

מלון מריגולד האקזוטי השני

The Second best exotic Marigold Hotel

סרט צבעוני ל"יפים ולמבוגרים האנגלים" המגיעים למלון בהודו

בריטניה (2015), 122 דקות, אנגלית

ז'אנר: דרמה, קומדיה

בימוי : ג'ון מאדן

תסריט: אול פרקר, ג'ון מאדן

הפקה: גרהאם ברודבנט, פיט צרנין

צילום: בן סימטהרד

עריכה: ויקטוריה בוידל

פסקול: תומאס ניומן

בהשתתפות השחקנים

ג'ודי דנץ'- אוולין גרינסלייד

מגי סמית - מיוריאל דונלי

ביל ניי - דאגלס איינסלי

ריצ'ארד גיר - גאי צ'יימברס

דב פאטל - סוני קאפור


54 % ​

"מלון מריגולד האקזוטי השני" הוא פרק המשך לסרט המצליח שיצא בשנת 2012, על קבוצת פנסיונרים בריטיים שהחליטו לצאת לחופשה בהודו. הסרט מתהדר באורח חדש, מסתורי ומקסים (ריצ'רד גיר), אבל גם מפגיש אותנו שוב עם גלריית הדמויות הססגוניות אותן הכרנו בסרט הראשון, "מלון מריגולד האקזוטי", שזכה להצלחה בינלאומית גדולה.


54 % ​

סוני (דייב פאטל) מפתח חלומות התרחבות חדשים לצד תכנון החתונה שלו עם סונאינה - אהבת חייו. סוני לוטש את עיניו אל נכס נדלני מבטיח, אותו הוא מקווה לצרף למיזם הראשון שלו: מלון מריגולד ליפים ולמבוגרים, שהצליח מעבר למצופה, עד כדי כך שנותר בו רק חדר אחד פנוי. הדבר יוצר אי נעימות גדולה כלפי שני האורחים החדשים שמגיעים - גאי (ריצ'ארד גיר) ולאביניה (טאמיש גרייג).


53 % ​

בינתיים, דיירי המלון הוותיקים, אוולין (ג'ודי דנץ') ודאגלאס (ביל ניי), הצטרפו למעגל העבודה בג'ייפור, ובמקביל בוחנים את מערכת היחסים ביניהם. גם נורמן וקרול בודקים בזהירות את הזוגיות שלהם, בעוד מאג' מדלגת בין שני מחזרים ראויים ועשירים.


53 % ​

אולי היחידה שיכולה לדעת את כל התשובות היא סגנית המנהל החדשה של המלון - מיוריאל (מגי סמית), ששומרת הסודות של כולם.


53 % ​

בעוד כולם נסחפים אל תוך קלחת הדרישות וההתרגשות של חתונה הודית מסורתית, מגיע פתרון בלתי צפוי.

על ההפקה

בשנת 2012 יצאה הקומדיה "מלון מריגולד האקזוטי" והקהל יצא למסע עם קבוצה של שבעה גמלאים בריטיים אשר מחליטים לקחת סיכון ולפתוח בית מלון בהודו המיועד לקשישים ויפים. למרות שהם מגלים כי המלון כבר ראה ימים טובים יותר, החברים חסרי הפחד והאופטימיים מגיעים למסקנה שלא משנה מה גילם, הטוב ביותר עשוי עדיין להיות לפניהם. הסרט מפגיש את הצוות המקורי בראשותם של ג'ודי דנץ', מגי סמית', ביל ניי ודב פאטל, עם עולים חדשים, ביניהם ריצ'רד גיר.

להפתעתה הרבה, מיוריאל (מגי סמית') התרגלה ונפתחה להודו - ומצאה את הנישה שלה כמנהלת השותפה החדשה של מלון מריגולד, עם רעיונות משלה לאירוח. על אף שהם נראים כזוג המוזר ביותר שניתן להעלות על הדעת, מיוריאל וסוני משלימים אחד את השנייה בניהול המלון.


54 % ​

למגי סמית', זה היה תענוג לראות את מיוריאל יוצאת מתוך הקונכייה שלה, אחרי הגישה הצינית והסרקסטית הראשונית שגילתה במלון מריגולד. למרות שהיא לא איבדה את דרכיה הדעתניות, סמית אומרת: "בסרט הראשון, מיוריאל בילתה הרבה זמן בהתבוננות על כולם, ואני חושבת שהיא התחילה לחבב את סוני מאוד, אבל בסרט הזה, היא כבר מרגישה יותר כמו סבתא בשבילו. ראיתי את הפוטנציאל שלו, ועכשיו זה נחמד לראות אותו גדל וגדל. מיוריאל וסוני הם אנשים שונים מאוד, אבל יש לו כזה לב רחב והתלהבות עצומה."

ג'ודי דנץ' מספרת על החברות יוצאת הדופן שהתפתחה בין מיוריאל וסוני: "לסוני יש רעיונות ראוותניים מאוד, ואילו מיוריאל מעוגנת נורא. עם ההתלהבות שלו והמעשיות שלה הם מוצאים דרך חדשה, ובסופו של דבר אתה מבין שהם גדלו מאוד ותלויים זה בזה."

"אחד האתגרים הגדולים ביותר של לשחק את מיוריאל הפעם, אומרת סמית ', היה פשוט לעמוד בקצב שלה. "מיוריאל קיבלה הרבה אנרגיה בסרט הזה", צוחקת השחקנית בת ה- 80. "אין לי אנרגיה באותה מידה כמוה."

אוולין (ג'ודי דנץ') - גם דמות מוכרת כבר במלון מריגולד - הגיעה למלון מריגולד כאלמנה טרייה, מודאגת לגבי עתידה, אולם עכשיו יש לה מספיק הזדמנויות לבחור מה ומי היא רוצה להיות. היא מעריצה את הודו על כל צבעיה המרהיבים ומרקמיה החושניים ויש לה סיכוי להיות חלק ממנה בעסקי הטקסטיל. אבל באותו הזמן, היא לא יכולה להחליט אם היא צריכה להשקיע את כל זמנה לעסקי הבדים או להשאיר קצת מקום לדאגלס (ביל ניי). באשר למסעה של אוולין, דנץ ', אומרת: "מתברר שלא יהיה כל כך פשוט עבורה כפי שאולי נראה בסופו של הסיפור הראשון - אבל זה טוב ומאוד אמיתי."

האורח החדש במלון מריגולד הוא אמריקאי מפתה ומסתורי בשם גאי צ'יימברס שעשוי או עשוי שלא להיות המפתח לחלומותיו של סאני, אבל הוא בהחלט עומד לזעזע את הדברים בדרך זו או אחרת. את התפקיד מגלם השחקן זוכה גלובוס הזהב ריצ'רד גיר.

גיר לא יכול היה לחכות ולהצטרף לצוות: "אני תמיד שמח לעשות כל דבר בהודו", הוא אומר. "תמיד רציתי לעבוד עם ג'ון מאדן, וכמובן בגלל צוות השחקנים. ג'ודי ומגי הן אצולה בתעשיית הקולנוע. כל אחת מהן היא אישיות שמושכת אותך למסך, במובן שאתה רוצה לדעת מי היא כבן אדם. בנוסף יש להן גם חוש הומור נפלא", מספר גיר.

"מלון מריגולד תמיד היה דמות בעצמו", מציין הבמאי ג'ון מאדן. וכמו כל הדמויות האחרות בסיפור, המלון עבר שינויים גדולים וקטנים מאז הפתיחה הסוערת שלו. סוני הוסיף שלושה חדרים על הגג והחצר ששופצה לא מכבר נותנת יותר הזדמנויות לשלווה שהוא מבטיח לאורחים שלו.


כתבות נוספות
bottom of page