top of page

תגידי... אז מהי "הסאגה" שלך?

במסגרת השקת מותג התכשיטים "SAGA" - מוצגת תערוכת צילומים בשם "גיבורות". התערוכה מוקדשת לאמהות של ילדי * עמותת "קו לחיים"

חברת התכשיטים SAGA ומשפחת רביבו כינסה הבוקר מסיבת העיתונאים לרגל השקת תערוכת הצילומים "גיבורות", והשקת האתר החדש למכירת התמונות. כל ההכנסות קודש ל"אמהות גיבורות" המגדלות ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

DSCN3816.JPG

הקמפיין החדש What is your saga עלה לפני מספר שבועות לכל הרשתות החברתיות, כאשר ידועניות רבות שיתפו את התמונה שלהן עם הסלוגן.

IMG_2581.jpg
IMG_2785.jpg
IMG_2864.jpg

"סאגה" היא סיפור/יצירה. לכל מי ששאל את עצמו מה התשובה לשאלה What is your saga?, התשובה היא ש-SAGA הוא מותג תכשיטים, בעיצובה של שגית רביבו, שנותן מענה לכל טייפקאסט נשי: לאישה הקלאסית, המודרנית, הסקסית, המאוהבת, הפאשיניסטה...

DSCN3843.JPG

9 נשים ידועות, שנבחרו על ידי המעצבת שגית רביבו, הצטלמו לתערוכה, ומייצגות על פי רוח המותג - סגנונות שונים שמיוצגים בקולקציות התכשיטים של SAGA. כולן הגיעו לכבד את מארגנות האירוע.

כל אישה מוזמנת להיכנס לאתר ולבחור את הSAGA שלה - הפריט אליו היא הכי מתחברת.

רון קדמי צילם את תערוכת "גיבורות". היא עוסקת באישה האורבנית של שנות האלפיים. אישה שמצפים ממנה להיות מושלמת ומוצאת את האיזון בין קריירה למשפחה, נראית במיטבה, מעניינת, חכמה, עכשווית, רוחנית וסקסית...

9 הנשים של "גיבורות"

אופירה אסייג - QUEEN -אישה שבורכה בשפע של ביטחון עצמי, ומנתבת את מסלול הקריירה שלה באסרטיביות ונחישות אך בלי להזניח לרגע את האימהות.

נטלי דדון – WILD - בורכה ביופי, תעוזה ונחישות. יודעת שהשמיים הם הגבול למקום אליו היא יכולה להגיע.

רוסלנה רודינה – IN LOVE - האישה הרומנטית, שנתנה לאהבה להיכנס לליבה, והולכת על זה בכל הכוח

IMG_4012.jpg
IMG_4483.jpg
IMG_3869-2.jpg

סנדרה רינגלר – FASHINISTA - אישה שיודעת לבטא את הפנימיות שלה בעזרת הסגנון האנין שלה.

אורנה דץ – CLASSIC – לעולם לא מוותרת על האהבה, על ההומור ועל הסטייל.

חן אמסלם – SEXY – אישה שנותנת ליצריות ולפראיות שבה להתבטא בהופעתה ובאומנות שלה.

IMG_3774-2.jpg
IMG_4265.jpg
IMG_4089.jpg

אוולין הגואל – LEADER – פורצת דרך, צועדת בראש ומסתכלת לחיים ישר בעיניים

לאה שנירר – WONDER WOMEN- אשת אשכולות, שיכולה להיות במקביל בכמה מקומות.

יובל דיין – MUSICAL – אישה שחייה מוזיקה, שרה ורוקדת לצלילי החיים.

IMG_4368.jpg
IMG_3921.jpg
IMG_3831_copy.jpg

מכירת התמונות תתבצע באמצעות אתר מכירות און ליין חדש www.sagarevivo.com וברשתות החברתיות החל מ- 3/3/15 למשך כחודשיים, עד 3/5/15

בנוסף משיק המותג SAGA מספר קולקציות תכשיטים אופנתיות שילוו את עונת אביב קיץ 2015:

קולקציית Spider - קולקציה שעוצבה בגוונים של שחור, לבן ושמפניה. היא כוללת מבחר של צמידים מתלפפים על היד והזרוע, עגילים מטפסים שניתן לשלב על כל אורכה של האוזן, עגילים תלויים בציפוי כסף או זהב ובשיבוץ של קריסטל שקוף ופנינים. מראה הקולקציה הינו עדכני אך לא מחייב. יש בה אלמנטים בסיסיים כמו שרשראות העשויות מפליז ומתכת לא מעובדת, ומנגד מאפייני "גלאם" כמו שימוש באבני קריסטל ופניני סוורובסקי.

100026-1   449 שח.jpg
5558-3     349 שח.jpg
1178-3   280 שח לעגיל בודד.jpg

את ההשראה לקולקציית העכביש קיבלה רביבו מאשת העכביש שניחנה בכוחות-על, אותם כוחות שיש לאישה האורבנית. האישה העכשווית זריזה בעלת יכולת תפיסה על חושית, "מטפסת על קירות"... שגית, אשר ביום יום מנהלת חברה גדולה, בית וחמישה ילדים, מתחברת לתכונות אשת העכביש ועל כן יצרה אותה.

קולקציית כלות - בעונה הנוכחית בחרה רביבו לקחת את מותג הכלות למקום סקסי ומעט אפל, ובו זמנית זוהר וקלאסי. הקולקציה מציגה מבחר של קשתות הפוכות בהשפעת יוון העתיקה, אליה חוברו אלמנטים קריסטליים. כמו כן ניתן לראות כתרים מרשימים בהשפעת עולם הרנסנס, כתרים גבוהים מלאים בפרזול מסולסל ומשובצים במבחר אבני חן ושיבוצי אופל. חלק דומיננטי בקולקציה הוא ללא ספק עגילי הכלה המהווים חידוש משמעותי בקולקציה של SAGA: עגילים דומיננטיים ומטפסים בגדלים שונים, אליהם מצטרפים צמידים שנכרכים סביב הזרוע והיד למראה יצירתי חדשני וייחודי. הקולקציה עשויה מתכת פליז בציפויים איכותיים של כסף וזהב ובשיבוץ של קריסטלים ופנינים.

100015-2    270 שח.jpg
5032    399 שח.jpg
1151-1   299 שח.jpg

קולקציית המספרים: קולקציית המספרים נבחרה בהשראת חותם האישי בו לכל אדם יש מספר נומרולוגי או מספר אמונה שמוביל אותו בחיים. הקולקציה מתבססת על שרשראות ממתכות לא מעובדות בגווני כסף אוקסיד ופליז עתיק. כמו כן ניתן למצוא בקולקציה זו פריטים בחריטה אישית: צמידי חריטה, שרשראות חריטה טבעות חריטה ומגוון רחב של תכשיטי בייסיק.

טווח מחירי הפריטים: 125 ₪ - 1,200 ₪ .

100093   480 שח.jpg
100087  299 שח.jpg
6058     550 שח.JPG

את הפריטים ניתן לרכוש באתר החדש www.sagarevivo.com

בעולם המודרני נמצאים שעות על גבי שעות מול מסך המחשב, הטאבלט או הסמרטפון. כאשר הגלישה נהיית הרבה יותר ידידותית וקלה - מוצאות נשים רבות את עצמן עורכות לא רק את קניית המזון דרך הרשת, אלא את כל הדברים האפשריים.

לאחר שרביבו מצאה את עצמה משוטטת שעות באתרים, החליטה כי תעביר את המכירות לאתר אינטרנט חדש שדרכו יוכלו המזמינים לקבל את המשלוח עם שליח עד פתח הבית או מקום העבודה.

את הקולקציה נבחרה לייצג נטלי דדון. בעיני שגית רביבו המעצבת, היא משקפת בצורה האידיאלית את החיים בעידן התקשורת המודרני: פעילה ברשתות החברתיות, מבטאת את הסטייל והאמנות הייחודית שלה, ואשת עסקים אשר בוחרת בעצמה את הבמה לקידומה האישי.

DSCN3839.JPG

צילומי הקטלוג

סטיילינג - רימה רומנו שיער ואיפור - גילי אלגבי צילום - רון קדמי

* ומשהו על תנועת "קו לחיים" – תנועה חברתית לשיפור והצלת חיים בישראל...

עמותה זולתנית (אלטרואיסטית) זו פועלת למען:

  • שיפור חיים – הענקת חיים איכותיים לאנשים בעלי חוסר כשירות גופנית, או רפואית, ולבני משפחותיהם.

  • הצלת חיים – ליווי, תמיכה וגיוס משאבים לחולים בכל גיל, הנתונים לסכנת חיים.

  • שינוי חברתי – שינוי בגישתו של האזרח בישראל כלפי נכים וחולים.

DSCN3840.JPG

כמה מרגש היה לחוות אירוע שכל הכנסותיו מוקדשות לתרומה לאוכלוסיה חסרת כשירות גופנית או רפואית.

נזכרתי ב"פיטר פן" – גיבור הספר והמחזה של הסופר הסקוטי ג'ייס מתיו ברי שתרם את הזכויות לבית חולים לילדים בלונדון.

נזכרתי ב"רובין הוד" – גיבור עממי אנגלי שנהג לגנוב מהעשירים ולתת לעניים, אבל להבדיל אלפי הבדלות – חברת SAGA רותמת ותורמת, מתוך תפישה חברתית חומלת, את הידוענים לטובת החלשים - נכים וחולים בישראל.

DSCN3846.JPG

כתבות נוספות
bottom of page