top of page

כש"קסטיאל" פוגש את "טמבור"... נולדים עיצובים ישראלים יצירתיים

טמבור – חברת הצבע ומוצרי הגמר, בשיתוף קסטיאל – חברת רהיטים ואביזרי יוקרה, משיקה צבע פרמיום. היא פותחת את עונת הצבע 2015 עם חדשנות המתמקדת בשדרוג סביבת החיים שלנו.

THouse_new10.jpg

לדברי מיכאל דיין, מנכ"ל קבוצת טמבור, ב- 2014 נרכשה טמבור מידי עזריאלי על ידי קבוצת קוסטו – בעלת מפעלים בתחום הכרייה והמלט, ואשר המטה שלה ממוקם בסינגפור. קוסטו הציבו מטרה לשמר את המובילות של טמבור בישראל ולהמשיך לפתח את החברה והמותג בעולם, תוך ניצול הידע המקצועי הרב הקיים בחברה.

pict_catalog_1.jpg

הפעילות העסקית העניפה של טמבור כוללת מוצרים חדשניים בעולם הצבע כמו טוטאל לוק בטון (סדרת מוצרים לרצפה ולקירות במראה בטון), ובשורה חדשה בעולם: השליכט - שליכט אקרילי במרקם חלק, תוך הלימה לטרנדים המובילים בעולם העיצוב. בעולם הבנייה השיקה טמבור דבקים חזקים במיוחד ורובה אנטי בקטריאלית דוחת מים. בקטגוריית הגבס הורחב קו הייצור לפרופילים והושקו תקרות מינרליות חדשות במגוון מרקמים.

Livingroom_Zerem.jpg

בנוסף, לוקחת טמבור חלק נכבד בפרויקטים ארציים כמו עיר הבה"דים, הרכבת הקלה בירושלים, תחנת הכוח ברמת הנגב ומפעלי ים המלח.

לדברי מיכאל דיין, החזון של טמבור מתמקד בשנים הקרובות בעזרה לצרכנים לשדרג את סביבת חייהם ולהפוך אותה לאיכותית יותר ואסתטית יותר.

טמבור קסטיאל חדר שינה צילום שי אדם.jpg

רחלי ירקוני-גולדשטיין, סמנכ"לית השיווק, עדכנה כי 89% מבעלי המקצוע הצהירו שיבחרו לצבוע את ביתם בצבעי טמבור.

כמובילי שוק, טמבור מציעה לצרכנים לדרוש יותר איכות ויותר תועלות. טמבור תמשיך לבסס את מעמדה כמותג היחיד שמספק מענה הוליסטי בכל שלבי גמר הבניה – החל מחומרי הבניה, דרך הגבס וכלה באיטום, בידוד וכמובן צבע. המותג מעניק תחושת הביטחון במתן פתרונות ומפרטים שלמים, וכן מענה מקצועי בקונספט של one stop shop.

DSCN3682.JPG

בעולם צבעי הקירות טמבור מתמקדת בסדרת הסופרקריל כספינת הדגל של צבעי האיכות, ובראשם סופרקריל סופרמט – סופר איכות. זהו הצבע בעל כושר הכיסוי וההסתרה הגדולים ביותר בשוק [ליטר אחד מכסה כ 13 מ"ר. 20% יותר מהמוצרים הקיימים בשוק] וגימור הסופר מט – בהתאם למגמה הצרכנים הרווחת. המוצר פותח מתוך דיאלוג מתמשך עם בעלי המקצוע, אשר ציינו כי דרוש להם מוצר שיספק יותר מטראז' ויצליח להסתיר פגמים בקיר בקלות. זהו חלק נוסף ממגמה עולמית של מעבר לשימוש בצבעים איכותיים יותר, בעלי כושר כיסוי גבוה יותר, שחוסכים זמן ועבודה.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪ לאריזת 1 ליטר / 140 ₪ לאריזת 5 ליטר

Livingroom_Rega.jpg

בעולם המוצרים לעץ ולמתכת, שמה לה טמבור למטרה ליישר קו עם חברות הצבע המובילות בעולם ולעבור לשימוש בצבעים על בסיס מים, תוך הפחתה של תרכובות אורגניות נדיפות [VOC]. הסדרה המובילה את המהפך ב 2015 היא סדרת פוליאור. תחת המסר 'מתקדמים לפוליאור על בסיס מים' מציגה טמבור מוצר שנותן את כל הפתרונות לצביעת עץ ומתכת – מתייבש מהר, ללא ריח לוואי ועמיד לאורך זמן. סדרת פוליאור מגיעה בשלושה גימורים – מט, משי, מבריק. סמנכ"לית השיווק, רחלי ירקוני-גולדשטיין מציינת שהוספת גימור המט נעשתה לאור ביקוש גובר של לקוחות שרצו לקבל מראה אחיד של אלמנטים שונים שנצבעים בתוך הבית, כמו קיר, משקוף ודלת בגימור מט.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ לאריזת 0.75 ליטר / 300 ₪ לאריזת 4.5 ליטר

Design_Pic1.jpg

בעולם הצבעים הדקורטיביים, טמבור מציגה את קלאסיקה בהירה – קולקציה של טקסטורות וגימורים לקירות פנים, בהתאם למגמות העדכניות בעולם האופנה ועיצוב הבית. מעבר לגוונים בהירים, קלאסיים, שמתאימים לאורך שנים, ומאידך – רצון להתעדכן עם גימורים אפנתיים וייחודיים. הסדרה כוללת את קרוקודיל – אפקט במראה עשיר ויוקרתי בעל טקסטורה מחוספסת; יוטה פנינה – אפקט במראה טקסטיל בעל ברק פנינה קלאסי ומאופק; ספארי פנינה – אפקט בעל טקסטורה חולית עדינה בעל ברק פנינה.

מחיר מומלך לצרכן: קרוקודיל: 260 ₪ לאריזת 4.5 ק"ג

יוטה פנינה: 90 ₪ לאריזת 1 ליטר / 250 ₪ לאריזת 3 ליטר

ספארי פנינה: 120 ₪ לאריזת 1.5 ק"ג / 300 ₪ לאריזת 4.5 ק"ג

קרוקודיל+פוליאור מטאלי_צילום שי אפגין.jpg

בעולם חומרי הבניה והגבס, טמבור מציגה שימוש בשיטות בניה חדשות כמענה לבניה רוויה ובניה מתקדמת. בין המוצרים - קירות חוץ משולבי לוח הסופרבורד, פרופילי פח/פלדה, וכן מערכות בניין כוללות כמו מערכות מיגון אש המבוססות על לוח ה FIRE DEFENFER, מערכות אקוסטיות המבוססות על לוח סילברבורד והטמעה של שיטות תליה והרכבה מבוססת על מערכת פרופילי C60 [חברת VOGL] להנמכות תקרה וחיפויים בהתאם לתקן הישראלי.

TambourGypsum_1.jpg

מיכאל דיין, מנכ"ל קבוצת טמבור, חשף היום את שיתוף הפעולה בין טמבור וקסטיאל, לדבריו: "אנו מאמינים שצבע הוא חלק מתפיסת עיצוב כוללת וגאים להציג היום את מוצר הדגל של עולם העיצוב והצבע, שפותח בשיתוף פעולה עם קסטיאל. בזכות טכנולוגיה מתקדמת ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר, זהו הצבע המצטיין בכל המדדים. מבטיח תוצאה יפהפיה על הקיר, גימור חלק וגוון מרהיב לאורך שנים. מצטיין בכושר כיסוי והסתרה מעולים, וברחיצות גבוהה ביותר. נוח מאוד לעבודה ואינו מטפטף. הדרך המתקדמת ביותר להראות מה שצבע יכול לעשות"

טמבור קסטיאל תכלת צילום שי אדם (2) (2).jpg
טמבור קסטיאל צהוב.jpg
טמבור קסטיאל ירוק.jpg

משה קסטיאל, מבעלי קסטיאל, מסר: "קסטיאל נוסדה בשנת 1942 כמרפדיה קטנה ואיכותית והפכה במהלך השנים למותג ריהוט ועיצוב מוביל המתבסס על האסתטיקה הקלאסית ושילובה במגמות עכשוויות בעיצוב העולמי. בית העיצוב קסטיאל מציג את תפיסת עולמו באולם תצוגה המשתרע על למעלה מ 3,600 מ"ר ובו חללים שונים המציגים רהיטים, אביזרים, חפצי נוי, אומנות – ומהיום גם צבע. הצבע שפותח בשיתוף פעולה עם טמבור מציע את הטוב ביותר שעולם הצבע יכול להציע, במבחר גוונים עשיר ובגימורים מרהיבים – ומהווה נדבך נוסף בתפיסה הכוללת של בית העיצוב קסטיאל לסגנון חיים".

TamburGolbaryNewfanfeb2015 007.jpg
TamburGolbaryNewfanfeb2015 012.jpg
TamburGolbaryNewfanfeb2015 009.jpg

רחלי ירקוני-גולדשטיין, סמנכ"ל השיווק של טמבור, ציינה כי "כשיצאנו לדרך עם פיתוח מוצר הפרימיום, רצינו להביא לישראל את הבשורה הבאה בעולם העיצוב והצבע. סקרנו ברחבי העולם שיתופי פעולה בין מותגי צבע לחברות עיצוב, כגון צבע שיוצר עבור הביטאט או עבור הכלבו היוקרתי John Lewis. שאפנו לפתח את המוצר הטוב ביותר שניתן לייצר נכון להיום, ולא התפשרנו על אף אחד מהמרכיבים או מהיכולות. אני גאה לומר שהצבע שאנחנו מציגים היום עומד בחזית הטכנולוגיה של צבעי הקיר. הוא בעל גימור נפלא שהופך כל קיר ליצירת אמנות חיה ונושמת, והוא מצטיין בכל המדדים:

- בעל 'עומק' הנותן לקיר מראה יוקרתי

- כושר כיסוי מעולה

- כושר הסתרה מעולה

- רחיצות גבוהה ביותר

- שומר על אחידות גוון לאורך שנים

- נוח מאוד לעבודה

- אינו מטפטף

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪ לאריזת 1 ליטר / 250 ₪ ₪ לאריזת 5 ליטר.

ניתן יהיה להשיג בבית טמבור, בחנות קסטיאל ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

Yuta_pic1.jpg

דפנה קסטיאל, ציינה כי יצירת קולקציית הצבעים של קסטיאל וטמבור התבססה על הטרנדים העדכניים ביותר בעיצוב הפנים ובעיצוב התעשייתי, במטרה ליצור שילובי צבעים שיוכלו לעבוד ביחד ולהתמזג זה בזה תחת קורת גג אחת – קירות, רהיטים, ואביזרים.

הצבעים חולקו ל 4 סדרות:

  • The Islands

  • The Village

  • The Forest

  • The Plastics

Islands Dreams

גוונים של כחול, ירוק, טורקיז עם נגיעה של אפור שקט מרכיבים את סדרת צבעי האיים שלנו, שנוצרה בהשראת גווני הים השונים ומתוך חשיבה על עיצוב פנים וחללים המשדרים אוירה של רעננות וקלילות.

The Village

סדרת גוונים בהשראת העיירות הציוריות באירופה, עם הבתים הקולוניאליים המסוגננים והצבעוניים, עלי השלכת הכתומים והחומים-סגולים. שילוב הגוונים מתבסס על רקע בגוונים ניטראליים עם נגיעות של גוונים עזים תוך יצירת הרמוניה בחלל.

The Forest

כל צבעי העצים על שלל גווניהם היוו את הבסיס ליצירה של סדרה זו. ירוק בקבוק לצד גווני החום השונים יוצרים הרמוניה נעימה מאוד שמתאימה לחללי מגורים חמימים ולמתחמים גדולים שרוצים לנסוך בהם אווירה אינטימית וחום.

The Plastics

ההשראה לסדרה זו נולדה מהעולם התעשייתי והפלסטי. שילוב בין גוונים בעלי אופי מגדרי מובהק של גבריות ונשיות לצד גוונים מבודדים וניטרליים. עיצוב פנים המבוסס על משחקי מגדר בסגנון "החלק שלו - החלק שלה".

DSCN3681.JPG

מיכאל דיין, מנכ"ל קבוצת טמבור

צילומים: שי אדם/שי אפגין וסימה להט

כתבות נוספות
bottom of page