top of page

מדליק להכיר - LE BISTRO BAR

במתחם עזריאלי בחולון נפתחה מסעדת הביסטרו הראשונה בעיר - LE BISTRO BAR. המקום מציע טעמים מוכרים ממסעדות ביסטרו בפריס ובניו יורק, לצד מנות ישראליות אהובות. על התפריט מנצח השף עימאד שורבג'י, שזכה במדליית כסף בתחרות "גביע העולם בבישול" בלוקסמבורג ובפרסים בתחרויות נוספות בעולם.

8.jpg

הטעמים והריחות המוכרים ממסעדות הביסטרו של פריז וניו יורק הגיעו לחולון: מסעדת LE BISTRO BAR שנפתחה במתחם עזריאלי בחולון, מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן. המסעדה עוצבה בהשראת מסעדות ביסטרו בעולם, ומתפרשת על שטח של כ-500 מ"ר, שכולל גם ישיבה בחוץ בימי הקיץ. במקום יש 170 מקומות ישיבה, וקיימת אפשרות לקיים בה אירועים סגורים בתיאום מראש.

הסגנון הניו-יורקי פריזאי מתבטא בציורי ענק מקוריים של פריז בתחילת המאה הקודמת. בר ישיבה גדול ומאסיבי, שניצב בכניסה, מציע תפריט אלכוהול עשיר. שולחנות עץ כבדים וספות נוחות הניצבות לאורך המסעדה יוצרות אווירה ביתית וחמה. לצד כל אלה יש תאורה חמה ומוסיקה נעימה שמותאמת לשעות השונות של היום, והמשלימות את האווירה.

7.jpg

LE BISTRO BAR מציעה ארוחות בוקר המוגשות עד השעה 17:00. התפריט כולל גם מבחר מנות ראשונות, ביניהן קרפצ'יו סלק, קרפצ'יו בקר, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר מנות פסטה תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, פפרדלה עם פירות ים, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, מחבת פירות ים עם יין לבן על מצע ניוקי, סטייקים, המבורגים וקבבים אוריינטליים שנטחנים במקום, שניצלים עם פירה, סטייק סלמון, טבעות קלמארי ועוד ועוד. בצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-38 שקל.

DSC_5543.jpg
DSC_5556.jpg
DSC_5578.jpg

לצד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט אלכוהול עשיר של יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק. רשימת הקינוחים מציעה כמה מנות מנצחות, כשהמומלצות ביניהן: עוגת גבינת פירורים צרפתית ועוגת הבית ביסקויט שוקולד.

DSC_5672.jpg

ומשהו על הבעלים והשף...

שירן שרים, החל את הקריירה הקולינרית שלו לפני כ-10 שנים, כברמן, מלצר, מנהל משמרת, העביר הדרכות קפה, וכיום – שותף לניהול הביסטרו עם אביו ודודו. הוא מברך על הניהול המשותף והקשר החם עם השף עימאד שזכה ב-2010 במדליית זהב בגביע העולם בבישול בלוקסמבורג, ב-2012 במדליית ערד בגרמניה, וב-2014 במדליית כסף באליפות הבישול.

עימאד שורבג'י מספר שתמיד ראה עצמו עובד במסעדה. הוא החל את הקריירה הקולינרית שלו בשטיפת כלים. אחרי 7 שנים החל ללמוד בתדמור טבחות וקונדיטוריה, ועשה כברת דרך ארוכה עד לתעודת השף (סוג 5) מהתמ"ת.

DSCN3669.JPG

לה ביסטרו בר – שירות אדיב של עידו ושחר, מנות טעימות ומוגשות בצורה אסתטית, אווירה נעימה... ומי צריך יותר מזה?

LE BISTRO BAR – רחוב הרוקמים, מרכז עזריאלי חולון

פועל 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים

לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il

כתבות נוספות
bottom of page