top of page

תצוגת האופנה של חברת רנואר מציגה את קולקציית ה-RUNAWAY לאביב-קיץ 2015

חברת רנואר בחרה לחקור הפעם את מערכת היחסים בין הלובש לבין הבגד הנלבש. כמו בכל קשר – מערכת היחסים היא מורכבת ומלאה ניגודים. היא יכולה להיות אוהבת או שונאת, בונה או הרסנית, מלאת תשוקה וחום או קרה ומנוכרת. רגשות אלה, בדיוק כמו האופנה – משקפים עניין אישי שנתון לפרשנות סובייקטיבית.

רנואר_2015_-_צילום_לם_וליץ_סטודיו_(407).JPG

"בין האדם הלובש לבגד הנלבש נוצרת מערכת יחסים מורכבת ומלאת ניגודים", אמר רון (רונקו) קאהן טרם פתיחת התצוגה. "החלטנו להשתמש בצבע כדי למלא את הרווח בין היפה למכוער, בין הטעם הטוב לוולגרי, ואת הקו העדין שבין אהבה לשנאה".

רנואר_2015_-_צילום_לם_וליץ_סטודיו_(329).JPG

הקולקציה מציעה מראה רענן ועדכני שקורא תיגר על המצוי והמקובל. רנואר שזכתה בשנה האחרונה לגידול של 32% במכירות, יותר מכל יצרנית בגדים אחרת בישראל, מוכיחה "שיש לה את זה" עדיין. היא יודעת להציע בגדים שאת חלקם הגדול מתחשק לקטוף מהמסלול ישר לקולבים הפרטיים שלנו. הבדים קלילים, הגזרות נוחות, יש פליסה ויש נקודות, יש חולצות חושפות מותניים אבל גם חצאיות מידי, יש אוברולים ללא שרוולים אבל גם שמלות שרוולים. בקיצור, משהו לכל מישהו.

רנואר_2015_-_צילום_לם_וליץ_סטודיו_(310).JPG
רנואר_2015_-_צילום_לם_וליץ_סטודיו_(323).JPG
רנואר_2015_-_צילום_לם_וליץ_סטודיו_(378).JPG

רנואר משתמשת בצורות גרפיות - משחקים של סימטריה וא-סימטוריה, גזרות שמפלרטטות עם

הגוף ומתרחקות ממנו, קווי חיתוך וקפלי פליסה, דפוסי פסים ונקודות, סגנון כבד וקל, גברי ונשי.

והצבעים? שחור ולבן, גוונים של אפור, והרבה צבעוניות...גם הם משמשים כלי להבעת רגשות. הם משדרים לעולם את מצב רוחנו, ומבטאים את המקום שבין אהבה, תשוקה ושנאה, בין היפה למכוער, בין הטעם הטוב לוולגריות.

רנואר_2015_-_צילום_לם_וליץ_סטודיו_(239).JPG

חברת רנואר פורטת על סקאלת הניגודים שאנו חווים לאורך כל חיינו – ומציעה קולקציה ייחודית, רעננה וצבעונית שבועטת בכל מה שנקרא "נורמטיבי".

DSCN3182.JPG

צילום: לם וליץ


כתבות נוספות
bottom of page