top of page

"תבואות" משיקה "תבשיל בוליביאני"

התבשיל מכיל תערובת של קינואה אורגנית, גוג'י ברי, צימוקי קארנטס, שקדים ובצל – טעים ובריא

תבואות - תבשיל בוליביאני.jpg

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה בימים אלה תערובת חדשה ומיוחדת: "תבשיל בוליביאני" – טעים ובריא, המכיל מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד: קינואה אורגנית בתוספת גוג'י ברי, צימוקי קארנטס, פירות וירקות מיובשים, שקדים ובצל.

התערובת החדשה מצטרפת לסדרת התערובות המיוחדות שפיתחה "תבואות", ביניהן: תבשיל טיבטי, קינואה מיקס עם ירקות, תבשיל קוסקוס מלא עם ירקות ותבשיל אורז, כוסמת, עדשים וירקות.

"תבשיל בוליביאני" כמו כל התערובות של "תבואות", אינו מכיל מונוסודיום גלוטומט, צבעי מאכל או חומרים משמרים.

הקינואה שייכת למשפחת הסלקיים בדומה לסלק ותרד. מקורה באזור האנדים, בדרום אמריקה. כיום מגדלים אותה בעיקר בפרו ובבוליביה.

לקינואה יתרונות בריאותיים רבים: היא מהווה מקור מצוין לחלבון איכותי המכיל 9 חומצות אמינו חיוניות, עשירה בסיבים תזונתיים, בנוגדי חימצון ובמינרליים רבים, כגון - ברזל, מגנזיום, זרחן, נחושת, מנגן וסידן. בעלת מדד גליקמי נמוך, כך שהיא מתאימה לחולי סוכרת וכן היא אינה מכילה גלוטן.

הגוג'י ברי (אטד פראי)- נחשב לאחד ממזונות העל (super food) בשל ערכו התזונתי הרב. הוא עשיר ביותר בנוגדי חמצון אנטיאוקסידנטים, ומשרד החקלאות האמריקאי (USDA) דירג אותו כמס' 1 בסקאלת ORAC המודדת את היכולת של מזון לספוג רדיקאליים חופשיים. הוא מכיל רמות גבוהות של ויטמין C ופולסכרידים, וכן עשיר מאוד בחומצות אמינו, ויטמינים ובמינרלים חיוניים, בהם סידן, ברזל, סלניום, אשלגן ואבץ.

אופן ההכנה פשוט וקל. מופיע בגב האריזה.

המוצרים כשרים על ידי מחזיקי הדת בד"צ בעלז"א

מחיר: 19.90 ₪ (250 גרם)

ניתן להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ

לפרטים, אתר הבית: www.tvuot.co.il

ומשהו על החברה...

חברת "תבואות" - מוצרי מזון אורגנים וטבעיים, הוקמה בשנת בשנת 2006 על ידי פרנס נמרוד. היא עוסקת ביבוא, יצור ושיווק מגוון רחב של מוצרים אורגניים: מוצרי גורן, טחינות מלאות, פסטות, קמחים, סוכרים , פירות יבשים, שמנים ועוד.

כל המוצרים האורגניים מפוקחים על ידי חברת "אגריאור." "תבואות" גם חברה בארגון לחקלאות ביולוגית אורגנית בישראל - "טוב השדה".

החזון של חברת "תבואות" ניכר בשאיפתה המתמדת להיות המותג המוביל בשוק האורגני, לספק ללקוח איכות, אמינות ושירות המאפיינים מותג חזק ומוביל בתחומו.

הכנתי את התבשיל הבוליביאני. כמה פשוט היה להכין אותו (כל ילד/ה יכול/ה), וכמה התמוגגתי מהטעם... חשבתי לעצמי שאפילו משתתפי תוכנית הריאליטי "הצילו! אני לא יודע לבשל" היו מתפארים בהכנתו הקלה ובטעמו המשובח.


כתבות נוספות
bottom of page