top of page

Bernie Mev – הנעליים האלה נועדו להליכה...

לאחר הצלחה בארה"ב ובאירופה, מותג נעלי הנוחות האופנתיות נוחת בישראל

Bernie Mev הוא הלהיט הבא בתחום הנעליים, המשלב באופן מושלם בין נוחות לאופנה. העיצוב המרהיב והייחודי, הטכנולוגיה החדשנית והמגוון העשיר - הפכו את Bernie Mev למעצמת נעליים בתחום נעלי הנוחות בעולם, ועכשיו לראשונה גם בישראל.

IMG_20150106_122818.jpg

וקצת היסטוריה על המותג...

תחילתו של המותג לפני 30 שנה בניו-יורק. נקודת המפנה המשמעותית שהביאה לו הכרה בינלאומית, החלה לפני 5 שנים, אחרי שנרכש על ידי איתמר כרמי - איש עסקים ישראלי ומעצב נודע בתחום ההנעלה. אם תרצו, גם הפעם, הראש היהודי או הישראלי ממציא לנו פטנטים. איתמר קרא את מפת צרכי השוק, ועיצב נעלי נוחות המתאימות לכל שעה ביום: עבודה, פנאי ובילוי .

IMG_20150106_122800.jpg

כרמי פיתח טכנולוגיה מיוחדת: נעליים עשויות גפה שזורה, ומדרס עשוי כרית ויסקו ג'ל. הוא עיצב נעליים עשויות גומי איכותי ארוג, שנמתח על פי גודל ומבנה כף הרגל. הדבר מאפשר התאמה אופטימאלית לכל רגל, ותחושה כאילו הוא עוצב באופן אישי. טכניקת האריגה הייחודית מעניקה פתרון מושלם לכל אותן נשים בעלות רגליים רחבות, שאינן מוכנות להתפשר על יופי ואופנה. חומרי הייצור הופכים את הנעליים לקלות. כל צעד עליהן נותן תחושה של ריחוף, תוך שמירה על הבריאות.

CATWALK-SLVR-GRY-2_2048x2048.jpeg
Lulia Multi.jpeg
Jack Black.jpeg

ומה בקולקציה?

שפע של גזרות המתאימות לכל אישה, בכל גיל, לכל סגנון ולכל עונות השנה. נעליים שטוחות בסגנון מוקסינים, נעלי בובה, ונעלי עקב על פלטפורמה ועקב רוקי. הצבעים מרהיבים ומגוונים, עם שילובים מפתיעים שיוצרים מראה מיוחד כמו מנומר, מנוחש ...

IMG_20150106_124710.jpg

ביקרתי בחנות א.א אורטופדיה וספורט במתחם ביה"ח וולפסון בחולון, שם נמכרות נעלי Bernie Mev. אברהם קוריאט, מנהל הסניף, "אוהב אדם", מעניק שירות מקצועי ואדיב: "אני לא מתייחס לאנשים כאל המחאה או כאל כרטיס אשראי. גם אם לא קנו – אתן להם את השירות והיחס הטובים ביותר. גלינה, טכנאית אורטופדיה ואני, נמצאים כאן למענם. מגיעים ישראלים ששמעו עלינו, ספקים לצבא, תיירי מרפא... כותבים בספר "מה הלקוחות חושבים עלינו" מכתבים, שירים, ומציירים ציורים המביעים תודה והוקרה".

IMG_20150106_123148.jpg

הסוד של Bernie Mev הוא: אוהבים אופנה, מבינים איכות, ומרגישים שזה חו"ל...

את נעלי Bernie Mev ניתן להשיג ב: אירוסול, קומפורט ליין, Fly foot, מזה, א.א אורטופדיה וחנויות בוטיק ברחבי הארץ.

מחירי הנעליים נעים בין 299-599 ₪

IMG_20150106_124557.jpg


כתבות נוספות
bottom of page