top of page

מסעדת ה"באבא יאגה" - פורטת על כל החושים

בלב תל-אביב, ברחוב הירקון 12, ממוקמת מסעדת ה'באבא יאגה' בתוך גינת עצים, עליהם תלויות מכשפות. בפולקלור העממי מתוארת "באבא יאגה" כמכשפה המשייטת לה בלילות בשמיים כשהיא רכובה על מטאטא ומבצעת מעשי כשפים.

Babayaga.jpg

ואמנם, השפית מריה פיסנץ, מנצחת על תפריט הגורמה במסעדה, כמכשפה שרוקחת קסמים ונותנת הרבה כבוד וטעם משובח למאכלים.

DSCN3150.JPG

המסעדה היתה מוכרת בעבר ליודעי דבר בלבד, מפה לאוזן, בעיקר לקהל הסועדים הרוסי. מאז שהשפית המהוללת מריה פיסנץ זכתה בתחרות הרויאל-שף - הפכה "באבא יאגה" לסיפור הצלחה גם בקרב הקהל הישראלי הרחב.

מריה עובדת כ-7 שנים במסעדה. התחילה כמלצרית, עברה לתפקידי ניהול, ומשם למטבח. שם פרץ הניצוץ. היא מספרת: "אמא שלי היתה בשלנית בחסד. כילדה, הסתובבתי סביבה במטבח מתוך עניין וסקרנות. בהמשך, בישלתי לקרוביי. כיום, כשפית, אני מתענגת לבשל בבאבא יאגה, ולשוחח עם הסועדים שמבטאים בפניי את הנאתם מהאוכל. אני מקבלת מהם אדרנלין מטורף גם לגוף וגם לנשמה. בכל יום ששי בשעה 12:30, בתוכנית רדיו 1 (הרדיו הרוסי) אני נותנת מתכונים, וברדיו "רקע" אתן גם מתכונים לקראת השנה האזרחית החדשה. את הכל אני עושה באהבה"...

DSCN2632.JPG

כל מי שמגיע למסעדת 'באבא-יאגה' מוזמן להשאיר מאחוריו את הדיעות הקדומות שהוא מביא בנוגע למטבח הרוסי, כמו אוכל גס וכבד, מסעדה בסגנון של אולם אירועים עם מוסיקה רועשת וריקודים. באבא יאגה רחוקה מרחק שנות אור מהדימויים הללו. חוויית הריחות, הטעמים, האסתטיקה של המנות, וברקע – מוזיקת ג'ז נעימה - יסחפו אתכם, כמו בכישוף של מריה, היישר אל המחוזות המסתוריים של עולם הקולינריה: מיטב המטעמים הנפלאים והמגוונים שיש למטבח האירופאי והרוסי להציע.

DSCN2631.JPG

מסעדת 'באבא יאגה' קבעה את מקום משכנה בבניין אבן מפואר בתוך גינה יחודית המאפשרת לסועדים ישיבה בחוץ באוירה פסטורלית ונעימה.

DSCN2630.JPG

'באבא-יאגה' שמה דגש על שימוש בחומרי גלם טריים הניקנים מדי יום. היא כבר ממוצבת בשורה הראשונה של מסעדות הגורמה בתל אביב.

כדאי לעקוב אחר אירועי התרבות המתחלפים: ערבי ג'ז, פיאנו בר, שנסון צרפתי, גיטרה ספרדית ועוד.

במקום ניתן לערוך אירועים פרטיים עד 120 איש.

מומלץ בחום להגיע וליהנות מערב שכולו חוויה הנוגעת בכל החושים: הטעם, הריח, המראה, הצליל... והרבה כבוד לאוכל ולסועדים !!!

באבא יאגה רח' הירקון 12, תל אביב טל' להזמנות 03-5175179

DSCN2634.JPG


כתבות נוספות
bottom of page