top of page

חולי סכרת אומרים כן ל-CANE

חברת Curalife משיקה לראשונה בישראל את CANE- תוסף תזונה המבוסס על תורת האיורוודה ההודית, והמסייע לגוף באיזון הפרופיל הסוכרתי.

חולי סוכרת מסוג 2, אשר עשו שימוש בתוסף התזונה דיווחו על ירידה מהותית ברמות הסוכר בדם. מדיווחי לקוחות עולה כי מרביתם הגיעו לשיפור משמעותי באיזון רמות הסוכר תוך ימים ספורים.

cane צילום מוטי פישביין.jpg

חברת Curalife, בראשותו של רון אלול, משיקה לראשונה בישראל את CANE. תוסף תזונה המבוסס על רפואת הצמחים ההודית-איורוודה (רפואה הנעזרת בצמחי מרפא, אשר הידע לגבי פעילותם וסגולותיהם הרפואיות נצבר במשך מאות שנים של טיפול מעשי) והוא מציע שילוב של 7 צמחים, הידועים באיורוודה, כמסייעים לאיזון הפרופיל הסוכרתי אצל חולי סוכרת סוג 2.

סוכרת סוג 2

כ-90% מחולי הסוכרת סובלים מסוכרת סוג 2. סוג זה של המחלה פוגע בעיקר במבוגרים מעל גיל 30. שינויים באורח החיים כמו תזונה לא נכונה, חוסר בפעילות גופנית ועלייה בתוחלת החיים משפיעים על התפשטות המגיפה. המחלה מופיעה באיטיות ומתגלה לעתים קרובות בבדיקת דם מקרית. סוג זה של סוכרת כולל גם מרכיב גנטי, אך למאפייני אורח חיים יש השפעה מכריעה על התפתחות ומהלך המחלה. סוכרת סוג 2 היא מחלה פרוגרסיבית, החולים נדרשים ליותר ויותר טיפול עם חלוף השנים.

בניגוד לסוכרת מסוג 1, בסוג זה אין הרס של תאי הבטא (לפחות לא בשלב הראשון), אך יש תגובה מופחתת של תאי המטרה (בעיקר שריר, שומן וכבד) לאינסולין המופרש. מסיבה זו, ניתן לראות בשלב הראשון למחלה כמויות אינסולין מוגברות בד בבד עם כמויות גלוקוז מוגברות, זאת אף על פי שתפקידו העיקרי של אינסולין הוא הפחתת רמת הגלוקוז בדם. עם התקדמות המחלה נראה בדרך-כלל גם הרס של תאי הבטא בלבלב (שלפי השערות נובע מפעילות יתר במשך זמן רב של תאי הבטא או נזק ישיר לתאים אלו מרמות הסוכר הגבוהות) ואז המחלה הופכת דומה יותר לסוג 1.

רון אלול, מנכ"ל Curalife: "מחלת הסוכרת הינה אחת המגיפות הקשות של המאה ה- 21. ברחבי העולם חולים כ-380 מיליון איש במחלה. אנו מציגים היום מוצר חדש וטבעי בארץ, המסייע לגוף בהתמודדות עם איזון רמות הסוכר. Caneהינו מוצר המשלב שבעה צמחים שונים, הידועים באיורוודה כמסייעים לאיזון הפרופיל הסוכרתי. CANE מתבסס על ניסיון פרקטי של מאות שנים לצד שיטות פיתוח ומחקר מתקדמות. שילוב שני הגורמים יחדיו מייצר דרך חדשה וטבעית להיטיב את ההתמודדות עם המחלה.

אנו מקבלים תגובות נדהמות מחולי סוכרת סוג 2 מרוצים ברחבי הארץ, אשר לדבריהם השימוש בתוסף מסייע להם להיטיב את ההתמודדות היום יומית עם המחלה. המוצרים הטבעיים שלנו הנם OTC ומיועדים לפעול באופן הרמוני עם גוף האדם. מוצרינו מייצרים תגובה מהירה ויעילה לצרכים של גופנו בתנאי הלחץ, התזונה והפעילות היום יומיים המאפיינים את החיים המודרניים. ישראל היא התחנה הראשונה בה אנו משיקים את המוצר ובהמשך נתרחב לשווקים נוספים במדינות מעבר לים".

cane אריזה צילום מוטי פישביין.jpg

ד"ר חוליו וינשטיין, ראש היחידה לסוכרת בבית חולים וולפסון

"מחלת הסוכרת הוגדרה על ידי ארגון הבריאות העולמי והאו"ם כאחת מהמגפות הקשות בעידן המודרני. ישראל אינה שונה, וכ-10% מהאוכלוסייה בארץ חולה במחלה. על פי הערכות האגודה הישראלית לסוכרת, ישנם כחצי מיליון חולי סוכרת ידועים ועוד כ-500 אלף שטרם אובחנו. סוכרת הנה סיבת המוות החמישית בישראל, ובקרב הגיל השלישי הינה הגורם המוביל לעיוורון. כתוצאה מסיבוכי מחלת הסוכרת, ישנן כ-מליון קטיעות רגליים בעולם, וכ-1,200 בישראל. דרך הטיפול המקובלת במחלה כוללת טיפול תרופתי, שינוים תזונתיים ופעילות גופנית.

במהלך השבועות האחרונים שילבתי את התוסף CANE במסגרת הטיפול במרפאתי. מעדויות ראשונות שנתקבלו מחלק ממטופליי, התוסף CANE הראה יעילות באיזון רמות הסוכר בדם."

דר' שרה קפלן, ראש החוג לתזונה במרכז האקדמי פרס

"מההיבט התזונתי, דיאטה מאוזנת מכוונת לטיפול במחלת הסוכרת ומותאמת אישית, תאפשר שמירת איכות חיים טובה, הגעה למצב תזונתי ובריאותי מיטביים, תוך מזעור סיבוכים קצרי וארוכי טווח".

אודות Curalife

CuralLife היא חברת תוספי תזונה, מבוססי מחקר מדעי, אשר מאתרת ברחבי העולם מוצרים המיועדים לסייע לסובלים ממחלות כרוניות ליהנות מעתיד בריא יותר ומחיים טובים יותר. החברה שמה לעצמה למטרה להפוך לחברה המובילה למוצרי צריכה טבעיים בתחום הבריאות – תוך שימת דגש על מוצרים יעילים ונגישים לכולם.

מחיר מומלץ לצרכן

289 ₪ ליחידה (180 קפסולות), 777 ₪ לאריזת חיסכון של 3 יחידות (סה"כ 540 קפסולות)

ניתן להשיג בבתי מרקחת וחנויות טבע מובילות

למידע נוסף היכן ניתן להשיג את התוסף CANE ניתן להיכנס לאתר החברה www.curalife.co.il

** המוצר באישור משרד הבריאות ועומד בתקני ה- FDA האמריקאי **


כתבות נוספות
bottom of page