top of page

המותג הצרפתי "אנג'ל קונפשן" המתמחה בהלבשה תחתונה וספורטיבית, הגיע לישראל היישר מפריז

בימים אלה הגיע לישראל המותג הצרפתי החדש אנג'ל קונפשן היישר מפריז, בירת האופנה האירופאית. המותג מתמחה בהלבשת Home Wear והלבשה ספורטיבית, ביניהם: שמלות, קומבניזון, מחטבים, מכנסונים, קפוצ'ונים, תיקים ואביזרים מלאי שיק. קולקציית סתיו חורף 2014-2015 המעוצבת ע"י מעצבים מוכרים מצרפת, משלבת בין עיצוב קלאסי מסורתי ובין עיצובים מודרניים, כולל מענה לטרנדים עדכניים.

DSCN2428.JPG

המותג הבינלאומי Angel's Confession נפתח ברח' שנקין 41 בת"א ע"י משפחת חג'ג' ופרטוש. הוא מביא את השיק האירופאי, בסטנדרטים גבוהים המתאימים לסגנון הישראלי, עם קולקציה מגוונת עשירה.

תהליך העבודה החל בצרפת והמשיך לתל אביב. אפשר למצוא בקולקציה את השיק האירופאי

DSCN2430.JPG

בסגנון צרפתי קלאסי המעניק לאישה הישראלית מלתחת חורף מלאה אלגנטיות, תשוקה וסטייל.

המותג מושתת על סגנון צרפתי נשי. בדים איכותיים ומבחר גדול של צבעים. הקולקציה חדשנית, צבעונית, סקסית, אלגנטית ועונה על צרכי הקהל הישראלי. בקולקציה ניתן למצוא פריטים רפויים שעוטפים את הגוף בנינוחות, כך שכולן יכולות ליהנות מהם, ללא קשר לגיל או לסגנון. כל הפריטים מיוצרים באיכות גבוהה תוך הקפדה על החלק העיצובי והפרטים הקטנים.

בין הפריטים ניתן למצוא: חליפות שני חלקים של אימוניות ספורטיביות בשלל גוונים ואורכים, מכנסונים קצרים עם חולצות תואמות בהדפסים שונים, בגדי נוחות לבית הכוללים קומבינזונים, חליפות שני חלקים, מכנסיי טייץ בהדפסי ג'ינס, חלוקי אמבטיה, הלבשה תחתונה הכוללת: תחתונים וחזיות ללא תפרים, מגוון של חזיות בייסיק החל מצבע גוף שחור ועד הטרנדים הלוהטים כמו נחש, זברה ומנומר.

ואם לא די בכך... הרי שבקרוב תיפתח מחלקת הלבשה תחתונה לכלות. "גולת הכותרת" של החנות: בקרוב ניתן יהיה לפגוש את מעצב הבית שיתאים סטים למידות הגוף ולטעם האישי של הלקוחות.

DSCN2421.JPG

בעונת הקיץ יושקו בגדי ים של המותג במהדורת ONE PICE, וכן מוצרי השלמה כגון: תיקי צד קטנים לשעות הפנאי, תיקי איפור ,מגינים למכשירים ניידים ועוד.


כתבות נוספות
bottom of page