top of page

בני פדני, מנכ"ל ובעלים של "פדני תכשיטנים", פותח את החנות התשיעית במתחם נמל תל-אביב, חנות הדגל בתחום

אולם הקונספט של המותג "פדני תכשיטנים" מתפרש על פני 700 מ"ר, בשני מפלסים,

ובהשקעה של 10 מיליון ₪

פדני נמל תל אביב צילום גיא יחיאלי_1.Jpg

המתחם החדש מאפשר חוויית קנייה של תכשיטים ממיטב המותגים הבינלאומיים המובילים, לצד העיצובים הייחודיים של "פדני תכשיטנים". המתחם מציע קולקצייה מרהיבה של שעוני נשים וגברים ממותגי היוקרה המובילים בעולם לשנת 2015.

בשל העובדה שחברת פדני מקפידה על איכות גבוהה בתחום התכשיטים, וגם עומדת בסטנדרטים בינלאומיים, בחרו המותגים המובילים בעולם את החברה כנציגתם הבלעדית בישראל. מדובר במותגים כגון קרטייה, ברייטלינג, ריימונד וויל, שאנל, פנראיי, מייקל קורס, מארק ג'ייקובס, קארל לגרפלד, אימפוריו ארמני ועוד.

DSCN2365.JPG

לראשונה, רשת "פדני תכשיטנים" משיקה את קטגוריית תכשיטי היוקרה של קולקציית "My First Padani" - קולקציית תכשיטים במחירים מיוחדים, המתאימה לקהל הצעיר ולמי שמחפש את התכשיט הראשון, בעולם התכשיטים היוקרתי. הקולקציה כוללת תליונים וצמידים. בעתיד הקרוב תשלב גם עגילים וטבעות, החל מ-740 ש"ח ועד כ-1980 ש"ח. התכשיטים בקולקציה הצעירה עשויים זהב צהוב 18 קראט, בשילוב יהלומים, בעיצובים צעירים ועכשוויים.

בקו התליונים בקולקציית My First Padani נראה תליוני זהב מעוצבים כשפירית, מפתח ולב. בקו הצמידים - צמידי ויולטו ושפיריות.

קולקציית My First Padani תוצג בכל חנויות הרשת "פדני תכשיטנים".

ירדן הראל לפדני_צילום_גיא ויריב.jpg

בימים אלה משיקה "פדני תכשיטנים" את אתר האינטרנט החדשני www.padani.co.il. האתר מותאם לכל הסוגים של מכשירי הטלפון הניידים והטבלטים. פעילתו משולבת עם עמוד פייסבוק חדש של "פדני" בו פעילים כבר למעלה מ 10,000 חברים. אתר האינטרנט מציג מבחר מוביל של קולקציות התכשיטים והשעונים האייקוניים של "פדני תכשיטנים", ומהווה פלטפורמה לעדכון לקוחותיה של פדני בכל החידושים בתחום תכשיטי היוקרה, ואפשרות ליצור קשר מידי. בקרוב תפתח החברה גם עמוד אינסטגרם ותשיק ניוזלטר ללקוחותיה.

ירדן הראל לפדני_צילום_גיא ויריב_05.jpg

על "פדני תכשיטנים"

בראשית דרכה, לפני למעלה מ-60 שנה, התמחתה חברת פדני בעיצוב וייצור של קולקציות תכשיטים באיכויות הגבוהות ביותר ובסטנדרטים בינלאומיים.

בשנים האחרונות, השיקה פדני קולקציית תכשיטים ייחודית, אשר בנוסף לערכה האסתטי, יש בה מסרים ריגשיים כגון אהבה, חברות, אמהות, נאמנות ועוד.

רשת "פדני תכשיטנים" כוללת 9 חנויות "פדני" ברחבי הארץ – 4 בתל אביב, אחת ברעננה, אחת בירושלים, אחת בחיפה ושתיים באילת.

DSCN2363.JPG

הבוקר ביקרתי בחנות הדגל של "פדני תכשיטנים" בנמל. החנות, השעונים והתכשיטים משדרים אסתטיקה ויוקרה. השירות אדיב ומקצועי; ואם בא לכם לפנק בגדול את עצמכם או את אהוביכם –

אין ספק שזהו המקום האולטימטיבי!

צילום: גיא יחיאלי


כתבות נוספות
bottom of page