top of page

בואו לטעום קולינריה פריזאית בלב תל-אביב. ביסטרו צרפתי חדש נפתח ברוטשילד 1

הרשת הצרפתית "כורסאל פטיסרי", המציעה קינוחים ומאפים צרפתיים, התרחבה ופתחה סניף שישי ברחוב רוטשילד בתל-אביב. הסניף הראשון נפתח בשנת 2010 ברחוב דיזינגוף בתל אביב. בעקבות ההצלחה של הסניף, נפתחו סניפים נוספים בבן-יהודה ואבן-גבירול בתל אביב, וגם בערים רעננה וגבעתיים. הסניף החדש ברוטשילד מציע, בנוסף למאפיה, גם ביסטרו של מאכלים מיוחדים מהמטבח הצרפתי.

כורסאל רוטשילד 4.JPG

תפריט הביסטרו החדש - עשיר ומציע מגוון רחב של מאכלים צרפתיים מיוחדים. בין המנות הראשונות המיוחדות בתפריט ניתן למצוא את הפייטה, מאפה מלוח על בסיס בצק עלים המשלב תרד אמנטל או גבינת פטה ועגבניות. מנה נוספת המגיעה הישר מהמטבח הצרפתי היא מנת ההמבורגר סלומון המגיע עם סלט מיוחד ברוטב "ברניז". לקינוח ניתן לבחור ממגוון העוגות והמאפים של הפטיסרי.

הטעמים, הריחות והאווירה בסניף החדש גורמים ללקוחות להרגיש כאילו נחתו בפריז. המקום מציע חוויה קולינרית שונה ומיוחדת שאין כמותה בישראל.

DSCN2329.JPG

לרגל פתיחת הסניף החדש ברוטשילד 1 ת"א, נערך בכורסאל אירוע השקה בנוכחות שגריר צרפת בישראל ואורחים מתחום הקולינריה והקונדיטוריה. כמיטב המסורת, הוגשו מטעמים מהמטבח הצרפתי בליווי קוקטיילים מיוחדים.

מיכאל קבריט, מנכ"ל הרשת, הודה לנוכחים על שהגיעו לחגוג את אירוע ההשקה ואמר: ”עליתי עם משפחתי ארצה לפני 10 שנים מתוך תחושת ציונות ואהבת הארץ. שאלנו את עצמנו מה אנחנו יכולים לעשות בארץ שיש בה הכול? ארץ זבת חלב ודבש !"

הוא הצביע על החזון של כורסאל: ללמוד את חוקי האפייה הצרפתיים הנוקשים ואת אומנות האפיה. זאת כדי להפיץ את איכות המנות של הביסטרו הצרפתי בכל רחבי הארץ ולהביא את הטעם הצרפתי לישראל. "מטרתנו לשנתיים הקרובות היא לפתוח עוד סניפי כורסאל ברחבי הארץ, והפרויקט העיקרי שלנו יהיה לפתוח בית ספר למאפים בשיתוף עם מאפיה צרפתית ידועה."

DSCN2338.JPG

בערב ההשקה טעמתי את המנות המלוחות והמתוקות. הושקע בהן הרבה ידע מקצועי, קפדנות ואהבה. התענגתי גם על הטעם וגם על האסתטיקה, ומי צריך יותר מזה כדי להתחבר לדולצ'ה – ויטה ?


כתבות נוספות
bottom of page