top of page

רשת נעלי SCOOP משיקה קולקציית קפסולה לנשים בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי

רשת ההנעלה סקופ, המונה 55 סניפים ברחבי הארץ, משיקה בימים אלה קולקציית קפסולה של נעלי נשים, בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי

קולקצית קפסולה לנשים של ליאת אשורי לסקופ מחיר 399.90 שח צילום אפרת אשל1 (2).jpg

לאור ההצלחה הגדולה של קולקציית הקפסולה, אותה עיצבה ליאת אשורי בקיץ האחרון לגברים בלבד, מקיימת הרשת שיתוף פעולה נוסף עם הסטייליסטית המוערכת, והפעם בקונספט נשי.

DSCN2298.JPG

ליאת אשורי חיה ונושמת אופנה עם ניסיון ויידע רב של למעלה מ-15 שנים. לאור המגוון האינסופי שאליו היא נחשפת, והעובדה שהיא מכירה מקרוב מה נשים רוצות באמת, היא יודעת להתאים לכל אחת מה שנכון לה. כך גם בקולקציית הקפסולה החדשה. אשורי מציעה דגמים המתאימים לכל אחת ולסגנון האישי שלה.

עיצוב קולקציית הקפסולה הנוכחית צמח מהתובנה של אשורי כי: "לכל אישה מגיע נעלים שמתאימות לה: לחובבת נעליים שטוחות, למעדיפה עיצוב קוקטי או מראה מגושם... הקולקציה מצומצמת אך מגוונת, ולא פחות חשוב, מיוצרת בסדרות קטנות, למראה בלעדי כמו שנשים אוהבות".

קולקצית קפסולה לנשים של ליאת אשורי לסקופ2.jpg

קולקציית קפסולה שחורה

לנעליים גזרה ודגם מנצח שמתאים לכל פריט לבוש. להבדיל מקולקציות נעליים שמתבססות על צבע מיוחד שגונב את ההצגה בשל גווניו המהפנטים, בקולקציה זו בחרה אשורי לעשות שימוש בצבע השחור בלבד המעניק תחכום, עניין ומסתוריות.

הקולקציה כוללת נעלי אוקספורד, מגפונים ומגפיים.

הגזרות

מניסיונה הרב בסטיילינג, אשורי שמה דגש רב על גיוון בגזרות המוצעות בקולקציה. לדבריה "ישנה חשיבות רבה למגוון גזרות שיאפשרו התאמה למגוון הופעות לבוש כמו: מכנסי סקיני צרים, מכנסיים רחבים, חצאיות, שורטים ושמלות. בעזרת מגוון גזרות הנעליים, הקולקציה מאפשרת התאמה אישית לכל אישה ולכל פריט במלתחה שלה".

קולקצית קפסולה לנשים של ליאת אשורי לסקופ מחיר 399.90 שח צילום אפרת אשל (2).jpg

ההשראה – נשים

לדברי אשורי, השראת הקולקציה נובעת מהנשים הרבות שהיא זוכה לפגוש. הן מפרות ומעניקות לה טיפים והשראה, אותם היא משלבת בכל נעל, בתוספת נגיעה מהסטייל שלה....

אשורי מסכמת: "בקולקציית הקפסולה החדשה לנשים של סקופ, בכל דגם יש משהו שנותן טוויסט ושדרוג למראה הכללי, עם דגש על נוחות".

מחירים לצרכנית

נעלים החל מ – 249.90 ש"ח

מגפונים החל מ – 229.90 ש"ח

מגפים החל מ – 399.90 ש"ח

את הקולקציה ניתן להשיג ברשת חנויות סקופ ברחבי הארץ

Scoop 011.jpg


כתבות נוספות
bottom of page