top of page

רשת אופנת נשים SE7EN הגיעה מארה"ב לישראל, ומציגה קולקציה לסתיו/חורף 2014

רשת אופנת הנשים המוזלת מארה"ב SE7EN פתחה בישראל 5 סניפים בערים בת ים, תל אביב, חדרה, ושני סניפים בירושלים. הרשת מציעה פרטי לבוש, אקססוריז והנעלה טרנדים ועדכניים מארה"ב בשיטת אופנת אקספרס המתחלפת מידי שבוע. בדומה לרשת בחו"ל, שם המחירים מסתיימים ב 70 סנט, בארץ - אותו קונספט וטווח המחירים של הקולקציה ינוע בין 7-157 שקלים

DSC_7023.jpg

לצד התחרות ההולכת וגדלה בשוק האופנה הרווי ברשתות ומותגים ורגע לפני החגים נוחתת אורחת נוספת בישראל עם ניחוח של אופנה מארה"ב. מאחורי הרשת עומד איש עסקים ישראלי לשעבר גדעון אליאסי המתגורר בלוס אנג'לס. הרשת מונה 30 חנויות ברחבי ארה"ב, כאשר הקונספט המנחה הוא אופנה במחירים מוזלים.

החנויות גדולות ומרווחות (בין 250-500 מ"ר) וכוללות פרטי ביגוד לנשים, תיקי קז'ואל ותיקים מעוצבים, מחלקות נעליים ואקססורייז ייחודיים בהשראת גדולי המעצבים והטרנדים המובילים. הרוב הגדול של הפריטים מיובא מארה"ב, כאשר הרכש המקומי נעשה בתחומי האקססוריז וההנעלה. ההבדל המהותי בין SE7EN לבין המתחרות בשוק האופנה בישראל הוא שמדובר בקונספט של אופנת אקספרס, כאשר רבים מן הפריטים מתחלפים ומתחדשים אחת לשבוע.

DSC_6884.jpg

הקולקציה החדשה לעונת סתיו/חורף 2014 מתאפיינת בצבעים קיציים מלאי חיים: ורוד פוקסיה, כתום גזר, כחול רויאל, לצד גווני החורף המסורתיים: חום, אפור ושחור. בדומה לכל עונה חורפית, טרנדים לא מעטים לא יגיעו אלינו בגלל מזג האוויר האופייני לארץ, אולם הרשת תוביל אופנה, סטייל ונוחות תוך בחירת פריטים בצורה מדוקדקת שתתאים לצרכנית הישראלית. השנה מצפה לנו סתיו-חורף ססגוני במיוחד: ניחוחות של שנות ה-60 יחד עם צבעים עזים, הדפסים מנומרים לצד חליפות מחויטות. ניתן גם למצוא אופנת קז'ואל לצד אופנה קלאסית.

הטרנדים החמים של סתיו-חורף 2014/5

מאת: אריאלה סנדרוסי, סטייליסטית הרשת

השיק המחוייט - חליפות מחויטות הן כבר מזמן לא רק נחלת הגברים. הלוק הגברי המוקפד משתלט לנו על הארון. בין אם את אשת עסקים, מנהלת או שהחלטת לנסות את המראה האלגנטי-סקסי – את יותר ממוזמנת לאמץ את הטרנד החדש. במראה המחוייט העדיפי נעל עקב סטילטו שישלים את המראה הנשי.

ירוק זית - אם כבר במלחמות עסקינן, נראה שגדולי המוחות חזו את הבאות. הלוק הצבאי בשילוב גווני ירוק וחום אדמה כיכבו בלא מעט תצוגות אופנה העונה. חובבת טרנדים מושבעת? שימי לב – גוון ירוק זית לא מתאים לכל אחת! אם את בעלת עור בגוון צהבהב, הימנעי מפריטי לבוש, קרובים לאזור הפנים בצבע זה.

DSC_6934.jpg

שירלינג – פריט חובה בארון שלך: הטרנד המוביל של העונה מגיע אלינו במגוון דגמים וגזרות. מעילים וז'קטים דמויי עור כבש, שירלינג, ינחתו היישר מאירופה הקרה וידאגו לחמם אותנו בחורף הקרוב.

רטרו שיק שנות ה-60 - ניחוחות של שנות ה-60 מגיחים בגדול אל ארון הבגדים שלנו. סגנון הוינטג' שכבר מזמן מככב על המדפים, מגיע באופן מובהק יותר עם הדפסים מוכרים של פעם, יחד עם טוויסט עדכני.

הדפסים גאומטריים – שחור, לבן, אשליות אופטיות. מוטיבים של קווים וצורות גאומטריות ובדים מהפנטים. מאמצת את הטרנד? ראי הוזהרת- בכדי לא לצור מראה עמוס מידי, פריטים רועשים מסוג זה מומלץ לשלב יחד עם פריטים חלקים ונקיים. בגדים בתלת מימד, כבר אמרנו?

טווח המחירים של קולקציית סתיו/חורף ינוע בין 7-157 ש"ח לרוב הפריטים, כאשר מחירם של המגפיים

והמעילים יהיה גבוה יותר.

סניפים: בת ים רח' פייר קינג 1, תל אביב רח' אלנבי 66, חדרה רח' הרברט סמואל 78, ירושלים רח' יפו 47, ירושלים תלפיות רח' יד חרוצים 22.

צילומים: חיים מיריל


כתבות נוספות
bottom of page