top of page

קסטרו - קולקציית סתיו חורף 2014-15

קסטרו היא התשובה הישראלית לאופנה העולמית. בעיצוביה היא מפגינה אהבה וכבוד ללקוחותיה, לאופנה, לאיכות ולעיצוב, תוך שהיא שמה דגש על סגנון החיים המייחד אותנו כאן בארץ. כאשר כל עונה בונים קולקציה ומעצבים דגמים חדשים – לא מתפשרים בקסטרו על סגנון החיים, על הלבוש המועדף לבילוי או לעבודה, על הצבעים האהובים, וגם לא על הגזרות הנוחות והעדכניות.

castro.jpg

המענה ללקוחות מתבטא בשלושה קווים עיקריים:

· קו ה-Red - לאופנת קז'ואל לימי הנעורים בתיכון ובאוניברסיטה

· קו ה-Black - קו מתוחכם ואלגנטי לאנשים הבוגרים בעולם הקריירה

· קו ה-Blue - קו הג'ינס בגזרות שמשדרגות את המראה

ואם לא די בכך, קיימות גם קולקציות משלימות - מנעליים ותיקים, דרך הלבשה תחתונה, משקפיים, תכשיטים ואפילו אופניים ואביזרים משלימים, לצד קו הילדים של קסטרו. המגוון והעושר של הקולקציות מאפשר לקסטרו ללוות את הלקוחות ביומיום וגם בערב, בימי חופשה ועבודה, מהלימודים ועד הקריירה, ברגעים הקטנים ובאירועים החשובים.

ההשראה לקולקציית המסלול שבחרו העונה מעצבי בית האופנה של קסטרו היא חיבור בין תרבויות מזרח ומערב, תוך שהם משלבים את נקודת המבט האישית שלהם. הטקסטילים המרהיבים שמהם עוצבה הקולקציה מגיעים מעולמות קרובים ורחוקים (טורקיה, הודו וסין), אבל העיצוב נעשה בסטודיו בארץ.

castro2.jpg

בקולקציית הנשים בחרו המעצבים ליצור שילוב מנצח: מראה אתני, אוריינטלי ובוהמייני עם מגע מודרני וגם ספורטיבי. הגזרות מבוססות על גזרות עתיקות ובסיסיות כמו מלבנים וריבועים, קימונו, טכניקת כריכות, מעטפות, ושרוולים מרובעים, בשילוב הדפסי פרחים, אלמנטים מזרחיים המשלבים ריקמות בבד. קולקציית הנשים מבוססת על צבעי קרמל, זית, וחרדל בשילוב דפוסים - במראה שנע בין האוריינטלי למראה קליידוסקופ והויטראז׳.

בקולקציית הגברים - הגזרות, הטקסטורות והחומרים נלקחו מעולם המושגים של הלבנט, בצבעוניות שנעה מכחולי צי ופטרול אל גווני בורדו, ירוקי זית, חרדל, בשילוב טקסטורות, עד שחור עם אבן ונגיעות לבן. בצלליות נעשה שימוש בגזרות הקלאסיות המזרחיות כמו "קימונו הפועלים הבסיסי", והם הופכים לפריטים עדכניים באמצעות משחקי אורכים וצלליות, שיוצרים פרשנות מערבית לבגדים מזרחיים ולהיפך.

בקסטרו מפיקים לקחים. בעקבות ההצלחה לה זכתה קולקציית המסלול בעונת הקיץ, הורחבה וגדלה

הקולקציה הייחודית, והיא מיוצרת בסדרות במהדורות מוגבלות.

ומה באשר לאפשרויות הרכישה?

מיד עם תחילת תצוגת האופנה ניתן היה לרכוש אונליין את מרבית קולקציית

המסלול באתר של קסטרו, והיא כבר מוצגת למכירה בחנות הדגל קסטרו תל-אביב ובחנות ברמת אביב.

באתר קסטרו נמכרת קולקציית המסלול באמצעות טכנולוגיה חדשה, ידידותית

וקלה, המאפשרת צפייה וקנייה מהירה של כל פריט, תוך כדי הצפייה בווידאו

castro3.jpg

התצוגה.

"שאפו" לקסטרו, גאווה ישראלית, על ההתחדשות המתמדת, על הבחירה להוביל אופנה עולמית שמותאמת לצרכי הלקוחות, בכל תחומי המראה וסגנונות החיים, ותוך הקפדה על מחירים הוגנים.

סימה להט וסילביה גולן


כתבות נוספות
bottom of page