top of page

ברברה ביוטי - מרכז קוסמטיקה רפואית

ברברה דוד היא קוסמטיקאית רפואית, בעלת מכון הטיפולים ברברה ביוטי ברחוב ויצמן 58 כפר-סבא.

היא מתמחה בבעיות:

* אקנה

* פיגמנטציה

* ובטיפולי אנטי-אייג'ינג מתקדמים

ומביאה פתרונות לטיפולי פנים בשיטות ייחודיות.

ברברה מעידה על עצמה שנמשכה אל תחום הקוסמטיקה כבר מגיל 11 כשהחלה לסבול מאקנה וחיפשה פתרון טבעי עבור עצמה. היא סמכה על האינטואיציה שלה ורקחה משחות מצמחים, עצים ופירות שאספה. הקימה מעבדת יופי ביתית בה ערכה ניסיונות, עד שהצליחה לרפא את עורה ואת הפגמים והכוויות שגרמה לעצמה.

כשעלתה ארצה במסגרת תכנית "נעלה", שילבה את לימודיה בפנימייה עם העיסוק בקוסמטיקה. היא החלה לקבל לקוחות פרטיים לטיפולים המבוססים על חומרים טבעיים שאספה ורקחה, והמשיכה בטיפולי יופי כגון איפור, תספורות ועיצוב גבות.

לאחר שחרורה מהצבא חזרה לרוסיה, שם למדה קוסמטיקה וצברה ידע מקצועי רב על מבנה העור, תהליכים פיזיולוגיים וטיפולים כימיים. לאחר מכן, חזרה ברברה ללמוד בישראל קוסמטיקה לצד ביוטכנולוגיה.

כיום, ברברה משלבת את האינטואיציות שלה עם הידע המקצועי הרב שרכשה בעמל רב. ברשותה למעלה מ-40 תעודות הסמכה, ביניהן תעודת הנדסאית ביוטכנולוגיה, ותואר ראשון במדעי החיים. היא מתמקדת לא רק בטיפול באקנה, אלא גם בטיפולי אנטי-אייג'ינג אותם היא מנסה בראש ובראשונה על עצמה.

הטיפול בלקוחות מבוסס על התאמה אישית שנובעת מאבחון מעמיק. האבחון כולל את המצב הנפשי והבריאותי, והקשר שלהם לבריאות עורן של לקוחותיה, וכן את אורח חייהן.

הגישה החדשנית שלה מביאה לתוצאות מרשימות, והטיפולים העדינים שלה הוכחו כיעילים ב-95% הצלחה בפיגמנטציה, 95% הצלחה בבעיות אקנה, ו- 99% הצלחה בטיפולים לעיכוב הזדקנות העור בשיטת כירו-מסאז'. בכל טיפול אסתטי היא משלבת את העיסוי המיוחד המחדיר את החומרים הפעילים לעור ומסייע לו להיות חיוני ובריא. עיסוי זה ממצק ומנקז רעלים, כי הוא עובד גם על מערכת העצבים.

כתוצאה מכך היא זוכה ללקוחות נאמנות שמגיעות אליה מבאר שבע, באר יעקב, רחובות...

"האני מאמין" של ברברה הוא שהעור שלנו מלווה אותנו כל החיים והוא לא בר החלפה. אור קורן הוא תמיד באופנה, ולכן יש לשמור עליו ולהשקיע בו. היא מצהירה על היותה מאושרת ושלמה כי היא מממשת את השליחות שלה וגאה בכך שלקוחות זוכות בעור מרהיב, בבטחון עצמי גבוה ובאיכות חיים.

והצפי לעתיד: פיתוח סידרת מוצרים איכותיים ויעילים של ברברה, שיעצימו את טיפוליה של ברברה דוד.

אתר החברה: www barbarabeauty.co.il

פייסבוק: Barbara Volfovich

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page