top of page

הדר בסון משיקה את "לה גוף"

כי העוצמה שבך מתחילה במראה שלך !!!

מרכז הקוסמטיקה 'לה גוף' במודיעין, הוא יוזמה מבורכת שנרקמה באהבה על-ידי הדר בסון.

הדר היא קוסמטיקאית מדופלמת, יזמת ובעלת המותג "לה גוף".

הדר הגיעה מעולם ההיי-טק לעולם היופי והקוסמטיקה.

זהו מפעל חייה. נועד לתת מענה לתשוקה של כולנו להתייפות ולהראות במיטבנו.

"לה גוף" מעניק תחת קורת גג אחת, קשת רחבה של פינוקים וטיפולים קוסמטיים ואסתטיים לכל גוף, בשילוב של מיטב הטכנולוגיה, המקצוענות והאהבה לטיפוח.

שירן אפל ומרגריטה דנילנקו - מקצועניות בטיפולי מניקור, פדיקור והסרת שיער

טיפול מקצועי, יעיל ומהיר - "רב מערכתי" - גם טיפול אנטי-אייג'ינג, וגם מניקור (לק ג'ל) בעת ובעונה אחת.

חלק מהדיפלומות של הדר

מה מציע המרכז של הדר?

  • עיצוב גבות בשיטה ייחודית עם שעוות קרם. השיטה ידידותית, ומאפשרת עיצוב מהיר של הגבה והתאמתה למבנה הפנים.

טיפולי *אנטי אייג'ינג - טיפולים מונעים ומעכבים את סימני הזיקנה. *המגמה כיום היא להפסיק את השימוש במונח אנטי אייג'ינג, ולעבור ל-פרו-אייג'ינג: לתמוך ברעיון שהזדקנות היא תהליך טבעי שאין להילחם בו, אלא לעכב את השלכותיו.

טיפולי אקנה

מוצרי הקוסמטיקה Dermahadar

מוצרי הקוסמטיקה DermaHadar מבית לה-גוף פותחו על ידי הדר בסון, כימאים ומדענים מהמובילים בתחום. הם נרקמו מתוך היכרות ארוכה עם העור לסוגיו ובעיותיו. כל מוצרי DermaHadar נבדקו בקפדנות והוכחו מדעית כיעילים לכל סוג העור ודרישותיו. בתכשירים הייחודיים יש רכיבים פעילים בריכוזים גבוהים התורמים להצלחה וקבלת התוצאות הרצויות.

דברים שאולי לא ידעתם אודות הדר בסון והעסק, ולא היה לכם את מי לשאול...

הדר בסון, בת 40, נשואה ואם ל-3 בנות, פתחה את מרכז הקוסמטיקה היוקרתי 'לה גוף' בשנת 2004. מאז הוא מהווה מרכז ביוטי שמרכז מגוון רחב של תחומי טיפול וטיפוח. ובסון הפכה לאוטוריטה בעולם היופי. היא מספרת שהיו זמנים בהם תחום הקוסמטיקה היה זר עבורה. בעברה היא עבדה כאזרחית עובדת צה"ל ביחידה טכנולוגית מובחרת, וכלל לא עסקה בתחום הקוסמטיקה. אל עולם הקוסמטיקה התגלגלה לגמרי במקרה, תוך כדי שיחה עם חברה טובה, וזו היתה אהבה ממבט ראשון. הדר התאהבה בעולם היופי הנשי, ולאט לאט נטשה את עולם האלקטרוניקה ופילסה את דרכה אל עולם הקוסמטיקה.

משנת 2004 ועד היום, הדר מממשת את 'לה גוף' בהתאם לחזון שלה. היא מאמינה בהעצמה נשית דרך הטיפוח, אהבה עצמית ויכולת לכבוש פסגות חדשות עם גישה נכונה ובריאה לחיים. הדר מאמינה שאישה מטופחת היא אישה שאכפת לה מעצמה, שאוהבת את עצמה, שמצליחה להביא את עצמה לגבהים חדשים בכל פעם, ומצליחה להתמודד באופן בטוח ונכון עם אתגרי החיים.

ממלכת הלקים

האישה של 2019 נמצאת כל היום במירוץ הזמן: בית, עבודה, בן-זוג וילדים. עם זאת, חשוב לה להיות יפה, אסתטית ומטופחת. בסון פיתחה שיטה ייחודית לעיצוב גבות, שמאפשרת לה התאמה אישית למבנה הפנים ולטרנדים הבולטים כיום, רמת דיוק מקסימלית... וכל זאת במינימום זמן טיפול. הטיפול מתבצע באמצעות שעוות קרם ייעודית לאזור הפנים, המפחיתה את עוצמת הכאב למינימום. והתוצאה מיטבית ומהירה. הטיפול מתאים לנשים בעלות אורח חיים עמוס ושחשוב להן להיות מטופחות בכל זמן נתון.

מכשיר האולטרה סוניק להחדרת הסרומים

בתחום טיפולי האקנה הקדישה בסון משאבים רבים וחקרה רבות על-מנת למצוא אלטרנטיבות יעילות ובריאות לתרופות החזקות הקיימות כיום בשוק. תחילה היא ריפאה את עור הפנים של בנותיה שסבלו מאקנה פעילה, ולאחר מכן החליטה לעזור לבני נוער הסובלים מהתופעה המטרידה, ולהחזיר להם את עור הפנים החלק, ואת איכות החיים.

כמו כן, התמקצעה בסון בתחום האנטי-אייג'ינג. המרכז מציע מגוון של טיפולים החל ממכשור מתקדם, ועבור לתכשירים מבית DermaHadar. מותג הקוסמטיקה של לה גוף, מטפל במגוון רחב של בעיות עור. התכשירים השונים מצליחים להאט את תהליך הזדקנות העור ותורמים למראה צעיר ורענן ותחושה נפלאה של חיוניות. התכשירים השונים מאושרים ע"י משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים.

שלבי טיפול האנטי אייג׳ינג:

  • ניקוי עור הפנים

  • פילינג יהלום להורדת שכבת תאי עור

  • מכשיר תדרי רדיו, משולב לייזר וואקום - אפקט מתיחה ועידוד סיבי קולגן ואלסטין.

  • מסכת ליפטינג בניחוח הדרים

  • החדרת סרום של "לה גוף" לאזור הדקולטה

  • סרומים של "לה גוף" לאזור הצוואר והפנים. מיקוד באזור העיניים

  • החדרת הסרומים באמצעות מכשיר האולטרה סוניק

סדרה בת 6 טיפולים, אחת לחודש, בעלות כוללת של 3,800 ש"ח.

מרכז הקוסמטיקה 'לה גוף' מציע מגוון רחב של טיפולים: פדיקור, מניקור, לייזר, טיפולים רפואיים אסתטיים ע"י רופאה, עיצוב גבות, טיפולי אקנה, טיפולי אנטי אייג'ינג, וטיפולי הבהרה.

כתובת: רא"ל יגאל ידין 47, מודיעין מכבים רעות

להגעה מת"א - הרכבת ל"מודיעין מרכז" מגיעה מרחק הליכה קצר ל"לה-גוף"...

טלפון: 077-424-2485

לאחר טיפול משולב שכלל אנטי-אייג'ינג לפנים, עיצוב גבות, מניקור ופדיקור - יצאתי ממרכז הקוסמטיקה "לה גוף" - חדשה ורעננה, ממש כמו אחרי טיפול עשרת אלפים למכונית...

אני לבטח אחזור, כדי לשחזר את הטיפול והחווייה.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page