top of page

דייויד ששון - מפנק את הגבר הישראלי בהנעלה, לבוש ואקססוריז

המעצב הישראלי דיוויד ששון הוא אוטודידקט שתמיד אהב ללמוד ולעסוק באופנה בכלל, ובאופנת גברים בפרט. בשנת 1993 החליט להתמקד באהבתו הגדולה ופתח את חנות הדגל שלו בדיזינגוף.

כיום הוא פועל בסטודיו, הממקום ברחוב מוהליבר, שבו ניבנות הקולקציות, וזאת במקביל לחנות בדיזנגוף.

הקונספט המוביל בסטודיו הוא להעניק לכל גבר שנכנס לחנות את "הטוטאל לוק" המושלם עבורו, שיעניק לו מראה מכובד ומחוייט, מבלי לוותר על מראה אופנתי וטרנדי. כל הפריטים מיוצרים בארץ, תוך שימת דגש על איכות התפירה ובחירת הבדים והחומרים בכל הפריטים – החל מחגורות, חליפות, חולצות, פפיונים, ג'קטים, עניבות, גרביים, נעלים, מעילים, סריגים ועוד.

דויד ששון שם לעצמו למטרה להחיות את תרבות "הטיילור מייד" - המראה המחוייט שנקשר לעולם העסקים - עולם של תרבות וג'נטלמניות שכמעט נכחד בישראל.

במקביל לטיילור מייד, בכל עונה מיוצרות קולקציות "סמי אלגנט" במראה קז'ואל יומיומי מכובד ויפה.

הקולקציות של ששון מתחלפות מדי עונה, ובולטת בהן ההשראה והשימוש בטרנדים גלובאליים בינלאומיים. הקולקציות עוקבות אחר השינויים והמגמות הרלוונטיות באופנת הגברים, אך בד בבד, דיוויד נהנה גם להכתיב את האופנה ולא רק לעקוב אחריה.

בקולקציות השונות ישנה הקפדה רבה על רמתם הגבוהה של החומרים, הגזירה, התפירה והגימור - כולם עומדים בסטנדרטים בינלאומיים.

הבדים העיקריים בהם נעשה שימוש הם צמר קר וכותנה, שמתאימים במיוחד לאקלים הישראלי. העיצוב הוא על-זמני, מתאים לכל גיל ומלווה את הגבר לאורך זמן ובכל עיסוק. כל קולקצייה מהווה מראה שלם לגבר, ומאפשרת טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש, והכל - תחת קורת גג אחת בסטודיו.

קולקציות הביגוד - "סמי אלגנט":

הקולקציות משלבות באופן הרמוני את ההתנגשות הבלתי נמנעת בין הגבר הים תיכוני המחוספס, לבין הגבר המערבי האלגנטי. זהו דיסוננס שמאפיין את התרבות הישראלית על כל גווניה. את כל אלה מביא ששון לחליפות ולפריטים השונים שהוא מעצב. ההשראה לקולקציה מגיעה מהאווירה האורבנית הייחודית של תל אביב ובירות האופנה האירופאיות, תצוגות אופנה יוקרתיות, ספרות מקצועית וכמובן הלקוחות עצמם. הקולקציה שנוצרת היא טיילור מייד, מחוייטת ואלגנטית מצד אחד, מחוספסת, ייחודית ובולטת מצד שני. ייחודה מסתכם בכך שהיא קלילה ולא מחוייטת.

הגבר הישראלי אוהב "חליפות פרגמטיות", ולא "פורמליות-מחוייטות", שתהיינה שימושיות גם לאחר האירוע...

מאפייני קולקציית הנעליים המוקפדות:

קולקצייה ייחודית ועשירה של נעלי נוחות יפיפיות אשר משדרגות כל מראה, בין אם מראה יומיומי ובין אם ללבוש חתן יוקרתי. הנעלים כולן בעיצוב אישי של דייוויד ששון, והן מיוצרות בעבודת יד בישראל. ניכרת השקעה רבה בעיצוב האימום של כל נעל ונעל. הנעליים מגיעות בצבעים קלאסיים, אך גם בצבעוניות לא שגרתית ומעניינת במיוחד – צהוב, ירוק ואף אדום. הן מתאימות למראה השלם אותו מייצר ששון. מותאמות ללוקים השונים של הקולקציות בסטודיו, ומהוות פריט משלים, מדוייק ויפהפה.

רובו של קהל היעד של דיוויד הוא ישראלי שאוהב את הסגנון האיטלקי, אבל גם את המזרח תיכוני.

הקולקציה של דייויד ששון - פיוז'ן תרבותי בין קלאסיות לאותנטיות.

קולקציה שמחייה את "מראה הטיילור מייד" בישראל.

ועל כך נאמר: "חנות לציוד סקי באמצע המדבר"...

דיוויד מול ארון הפתעות הוינטג'

ניתן להשיג:

מוהליבר 37 ת"א - סטודיו

דיזינגוף 161 ת"א

פייסבוק: David Sassoon

אינסטגרם: davidsassoon

טלפון: 03-5170337

צילומים: סימה להט, חלי פרידמן

כתבות נוספות
bottom of page