top of page

iStore משיקה סניף חדש בדיזנגוף 149 בת"א

רשת iStore פותחת חנות דגל חדשה בבניין לשימור, בדיזנגוף 149 תל אביב.

עלות ההשקעה בסניף כ-2 מיליון ₪.

רשת iStore שותפה ומשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל - מתרחבת. ב-16 באוגוסט השיקה את החנות הפיזית-הרביעית של הרשת -חנות הדגל של הרשת בתל אביב.

חנות הדגל התל-אביבי תעבור ממשכנה, אך עדיין תישאר ברחוב דיזינגוף, אבל הפעם בבניין באוהואס לשימור – בית פרלמוטר. הבית משתייך למבני העיר הלבנה-ההיסטורית של תל אביב, שהוקם בשנת 1936 (דיזנגוף 149). הסניף מרוחק כ-100 מטרים מסניף תל-אביב הישן. הסניף, המתוכנן כאולם תצוגה, משתרע על פני 70 מ"ר, ובפתיחתו הושקעו כ- 2 מיליון ₪. השכירות למ"ר בסניף החדש עומדת על 350 שקלים, והחוזה נחתם ל-5 שנים (עם אופציה ל-10 שנים).

סניף תל אביב, בדומה ליתר הסניפים, יעניק שירותי מעבדה באחריות למוצרי Apple באמצעות מעבדות השירות הרשמיות של Apple, ללא קשר להיכן המוצר נרכש (בארץ ובחו״ל). זו בשורה משמחת למשתמשי Apple בישראל, כי היא תאפשר להם ליהנות משירות מקצועי ויחס אישי באמצעות הסניפים השונים של הרשת. כל זה תוך ליווי של המשתמש והצעת פתרונות ביניים עד לגמר התיקון, כגון מכשיר חלופי, שירותי גיבוי והתקנות.

באירוע השקת הסניף החדש, אמר חיים זגורי – מנכ"ל ובעלים:

"בשנת 2009 פתחנו חנות ראשונה בדיזנגוף 135 בת"א.

ברבות השנים, הפכה iStore לרשת בת 4 סניפים: באר-שבע, קיריית אונו, רעננה, והיום בדיזנגוף 149 בת"א.

זהו סניף מושקע גם בתכנון ומחשבה, וגם בתקציבים.

הוא עומד בסטנדרטים הבינלאומיים של חברת Apple.

עבורי – זוהי סגירת מעגל והתחלה של דרך חדשה כרשת".

חיים זגורי

הסניף החדש יציע בחודש ההשקה פעילות קיץ ללא תשלום לילדים ונוער - iStore Academy Summer Camp - מערך הדרכות וסדנאות מוזיקה, ציור וצילום בעולמות התוכן של Apple.

במסגרת האירוע התקיימה "אליפות הפורטנייט של iStore "- מפגש אפק - עם אלוף הפורטנייט של ישראל, והתמודדות מולו במשחק שכבש את העולם.

חיים זגורי ואפק הלל

מאות בני נוער הגיעו לאירוע בכדי לשחק מול Afek בן ה-17 אלוף ישראל בפורטנייט והגיימר האהוב בישראל בכדי לשחק בטורניר הפורטנייט של iStore משחק הרשת שכבש את העולם.

מהו משחק הפורטנייט?

פורטנייט הוא משחק וידאו תלת-ממדי, מסוג פעולה. הוא משלב אקשן, יריות ובנייה.

ישנן שתי אפשרויות משחק: באטל רויאל והצלת העולם. המשחק פותח על ידי החברות Epic Games וPeople Can Fl-, והוא יצא לאור ב-25 ביולי 2017.

בהפנינג הפתיחה הוצגו לקהל עולמות התוכן המגוונים של Apple, והוא כלל הפתעות והטבות רבות ביניהן:

"אליפות הפורטנייט של iStore"- מפגש עם אלוף הפורטנייט של ישראל אפק הלל, והתמודדות מולו במשחק שכבש את העולם; תתקיים תחרות נושאת פרס: (iPad 9.7-inch 2018) ועוד. בנוסף, יזכו 150 המבקרים הראשונים בערב ההשקה במתנה ייחודית ובנוסף ; על כל רכישה בחודש הפתיחה ממגוון מוצרי הליבה של Apple (מבין דגמי iPhone, iPad, Watch ו-Mac אשר משתתפים במבצע) תוענק מתנה מיוחדת בשווי של עד מאות שקלים.

כחלק מחודש ההשקה תושק פעילות קיץ לילדים ונוער בין השעות 10:00-12:00 אשר תקרא iStore Academy Summer Camp - מערך הדרכות ללא תשלום מותאם לילדים ונוער, אשר יחשוף בפניהם את עולמות התוכן המגוונים של מוצרי Apple - סדנא מוסיקלית עם GarageBand ל-iPhone וה-iPad, סדנת ציור עם ה-iPad, סדנת צילום עם ה-iPhone והדרכות שימוש בסיסי במוצרי Apple השונים!

על עיצובו של הסניף החדש, אמון מעצב הפנים אורון מילשטיין שזכה במכרז וגבר על מעצבים בארץ ובעולם. מילשטיין ידוע בעיצוביו הנועזים ופורצי הדרך והוא אמון גם על עיצוב החנות בבאר שבע. ברזומה של המעצב ניתן למצוא פרויקטים מסחריים באירופה וארה"ב. מילשטיין יצר אינטרפטציה משלו לתפיסה המינימליסטית המאפיינת את חנויות Apple ברחבי העולם ונאמנה למותג. בתוך כך, הוא בחר לעצב את החנות בצבעי השחור והלבן, מבלי להאפיל על המוצרים עצמם. הקונטרסט יוצר מראה דומיננטי וייחודי- השחור בולט בעוצמתו בחזית וברצפת החלל ואילו הלבן שולט בחלל המרכזי של האולם. הקירות הארגונומיים שתכנן מילשטיין עונים במדויק על צרכי החנות, משמשים לאחסון ולתצוגה כאחד.

אורון מילשטיין וחיים זגורי

אודות הרשת:

רשת iStore הוקמה בשנת 2007 ועסקה בייבוא מקביל של מוצרי Apple. הרשת היוותה שחקנית בולטת בשוק של Apple בישראל, תוך שהיא מעניקה ערך מוסף לצרכנים פרטיים ועסקיים כבר 11 שנים. ב-2016 פנתה חברת Apple ל-iStore והציעה לה להצטרף לעסקי החברה כמשווקת רשמית על מנת לחזק את מעמד המותג בישראל ולהוות אלטרנטיבה למשווק הקיים. לאחרונה, הרשת הפכה למשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל (AAR+).

לדברי חיים זגורי, בעלי iStore:

"למעלה מעשור שירתה החנות הקטנה בדיזינגוף, ממנה הכל התחיל, עשרות אלפי לקוחות מרוצים. אני מתרגש מהחנות החדשה ומיכולותיה לספק מענה לקהל ההלך וגדל שלנו. אנו בטוחים שתושבי תל אביב והמרכז ירגישו בבית גם בסניף החדש וימשיכו להביע בנו אמון, בשל השירות והמענה האטרקטיבי שאנו מציעים.

הרשת כוללת נכון לרגע זה 4 סניפים: קניון הנגב באר שבע; קניון רננים רעננה; קניון אונו קרית אונו וסניף הדגל החדש בדיזינגוף. בנוסף מופעל הסניף ה"החמישי" הסניף הויארטואלי באמצעות אתר האינטרנט החדיש. במהלך 2018 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת בפתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום בקניונים נוספים ברחבי הארץ".

צילומים: סימה להט, מיכה בננו

כתבות נוספות
bottom of page