top of page

תמי בניטה מובילה את הגוף לקידום הקוסמטיקאיות

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות הוקם ביוזמתה של תמי בניטה, אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה והביוטי.

תמי בניטה (צילום: דביר כחלון)

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות יצא עם הכנס הגדול והמוביל לשנת 2018, בניצוחה של תמי בניטה אשר זוכה להצלחה רבה על ארגון של כנסים מקצועיים ויוקרתיים בתחום הקוסמטיקה והביוטי. תמי עושה זאת במשך קרוב לעשור, ומלווה קוסמטיקאיות מקצועיות, ותיקות או בתחילת דרכן, בכל תחומי הידע והעשייה המקצועית.

החזון של תמי בניטה והגוף לקידום קוסמטיקאיות הוא ללמד נשים מהי העצמה ועוצמה אישית ועסקית, וכיצד לשלב בצורה אופטימלית ביניהם לבין חיי משפחה, ולא רק כבעלות עסק מצליח. הם מזמינים נשים מכל רחבי הארץ להצטרף להצלחה וליהנות מכנסים מקומיים ברמה בינלאומית, עם מיטב המרצים בתחום, ועם אפשרות לקבלת הטבות משמעותיות לכל מי שעוסקת בתחום.

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות קיים בתאריך 7.8.18 כנס מרשים במלון הילטון היוקרתי. האירוע כלל את מיטב החברות המובילות בארץ בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, איפור, ציפורניים, הסרות שיער ועוד. בכנס נפגשו בעלות עסקים המשיקות לתחום העיסוק הקוסמטיקה והיופי, ונוצרו בו קשרים עסקיים ואישיים שלבטח תרמו ויתרמו למינוף העסק של המשתתפות.

הגוף לקידום קוסמטיקאיות מציע לחברות הנרשמות לארגון, סל שירותים מקיף המספק מענה לכל אתגר מקצועי שקוסמטיקאית יכולה להיתקל בו: סטיילינג לקליניקה, איסוף לידים, הדרכות בנושאי שיווק ומכירות, התנהלות מול התקשורת ועוד. תמי בניטה נפגשת אישית עם כל קוסמטיקאית, על-מנת לבנות איתה תכנית פעולה מותאמת אישית, ולסייע לה למצות את מירב ההטבות המגיעות לה דרך הגוף לקידום קוסמטיקאיות, כולל שיתופי פעולה עם חברות קוסמטיקה גדולות והשגת הנחות על רכישת המוצרים.

החברות בגוף תקפה לשנה, ומתאימה לקוסמטיקאיות המעוניינות להרחיב את מעגל הלקוחות שלהן ולשמר את הקהל הקיים, בכל שלב של בניית העסק ופיתוחו.

בכנס, הצליחה תמי לאגד את מיטב חברות הקוסמטיקה והיופי תחת קורת גג אחת. הדוכנים שקקו קהל של קוסמטיקאיות שהתקבצו סביב המדריכות, התכשירים והמכשירים – למדו, התעדכנו במיטב החידושים בתחום, ורכשו...

ליצירת קשר:

פייסבוק: תמי כהן בניטה

קבין ישראל

Benita Beauty for Business

03-7168770

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page