top of page

כוכב "אניס" חדש צץ בשמי חיפה

אניס - כוכב מספר 24 בגרנד קניון חיפה - מניף דגל לחיי הבריאות והטבע !

רשת בתי הטבע "אניס", בבעלותם של אילן ונטלי מוסרי, מביאה כבר משנת 1994 את בשורת הטבע והבריאות לקהל לקוחותיה.

ולמה "אניס"? - כוכב אניס הוא תבלין מרפא שמשמש לקוסמטיקה, לשתיה חריפה (ערק), ואפילו לאמנות (עבודות יצירה).

נטלי מוסרי

לדברי נטלי: "הסניף הראשן של אניס נפתח ברמת-אשכול בירושלים. בעוד שבועיים ייפתח סניף גן יבנה, ואחריו – הסניף ה-24 – בעוד חודשיים, בקריית אונו.

במקצועי, אני נטורופתית, ואילן - בן זוגי, הוא איש עסקים. הקמנו ביחד את הרשת".

לשאלתי מהו הערך המוסף של אניס לעומת בתי טבע אחרים, עונה נטלי:

"בעיקרון, תחרות היא דבר בריא. היא גורמת לממש את הרצון להשתפר. לא לנוח על זרי דפנה. יש שפע, ויש מקום לכולם. יחד עם זאת, הערך המוסף שנותנת הרשת שלנו בא לידי ביטוי...

  1. בעיצוב ובניראות של הסניפים, בחוויית קנייה ייחודית, ובתמהיל המוצרים. הסניפים שלנו לא נראים כמו סופר מרקט. הם שילוב של בית מרקחת עם חנות מעדנים.

  2. בנוסף למוצרי המזון שהם איכותיים וטעימים, אנו היחידים בעלי שתי מחלקות קוסמטיקה נרחבות: NEAL'S YARD - חברה אורגנית מאנגליה שמשווקת מוצרים לגוף, לשיער ולפנים. L'OCCITANE – חברה צרפתית שמשווקת מוצרים מחומרים טבעיים.

  3. אנו מעסיקים עובדים מקצועיים: נטורופתים, מטפלים ברפואה סינית וברפואת איורוודה ההודית. ב"אניס" לא מתפשרים על ההרכב התזונתי, על איכות המוצרים, מחיריהם ההוגנים, והניראות שלהם.

השנה נפתחו, לראשונה, סניפים חדשים בחיפה, כשהחדש ביניהם מושק בימים אלה בגרנד קניון חיפה, בניהולם של נועם ברמן ומיקי יוחנן. נועם ומיקי הם זכיינים של אזור הצפון: שתי חנויות רשת אניס: מרכז חורב וגרנד קניון חיפה. על היח"צ מופקד משרדה של לימור כרסנטי.

מיקי יוחנן ונועם ברמן

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לסגנון חיים בריא ומאוזן יותר.

האג'נדה של אניס היא לקרב אנשים לעולם הבריאות והטבע, ולהציע אלטרנטיבות לכל מזון רגיל. הדבר קורם עור וגידים בזכות המגוון העשיר של מוצרי מזון איכותיים, טבעיים ואורגניים.

בנוסף לכך, ניתן למצוא ברשת תוספי תזונה של החברות המובילות, קוסמטיקה טבעית ואורגנית, מוצרי ניקיון והיגיינה אקולוגיים ועוד. ניתן לקבל במקום ייעוץ מקצועי, אישי ואדיב.

ברשת משקיעים בעיצוב, באווירה ובהכשרה המקצועית של הצוות. זאת כדי לספק ללקוחות חווית קנייה אחרת. כחלק מבקרת האיכות של הרשת, והרצון לסייע ללקוחות בבחירת מוצרים איכותיים וטבעיים, הרשת בוחרת בקפידה את המוצרים הנמכרים, ובכך מבטיחה ללקוחות צרכנות נבונה ואיכותית.

לריסה – מנהלת חנות אניס בגרנד קניון, חיפה

אורנית ועידן – מוכרנים ב"אניס"

(מימין) נועם ברמן, נטלי מוסרי, לימור כרסנטי (יח"צ) ומיקי יוחנן

אין ספק ש"אניס" היא כוכב עולה ברשת חנויות הטבע והבריאות.

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page