top of page

ניופאן – שמות גדולים. אחריות גדולה.

קמפיין פסח 2018

חברת Euromonitor הבינלאומית, המובילה במחקרי שוק, דירגה את Haier כמותג מוצרי החשמל המוביל בעולם בשנת 2017 - בפעם התשיעית ברציפות! הדירוג נעשה בבחינה וניתוח מספרי של המכירות ברחבי העולם, והתייחסות פרטנית לתחומים וקטגוריות מוצר.

Haier - "חוד החנית" של ניופאן. נמכר ל"צרכני קצה" ב-165 מדינות

Haier דורג במקום הראשון כמותג ויצרן מוצרי החשמל הגדול בעולם, מותג ויצרן המקררים הגדול בעולם, מותג מקפיאים הגדול בעולם, מותג מקררי היין הגדול בעולם, ומותג מכונות הכביסה והמייבשים הגדול בעולם.

רפי גינת בדק, במפעל בסין, את מקרר 4 הדלתות. המקרר עבר בהצלחה את מבחן 5 הפרמטרים.

לדברי מורן דאי, מנהלת שיווק ניופאן:

"דירוג מותג Haier כמותג מס' 1 בעולם, בפעם התשיעית ברציפות, מהווה אישור להצלחה הבינלאומית של המותג, לחוזק, לאיכות ולמקצועיות שלו. ליין המקררים היוקרתי של Haier עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובחזית הקדמה הטכנולוגית - בחדשנות, באיכות, בעיצוב ובמחיר המשתלם.

מורן דאי, מנהלת שיווק ניופאן

מיקסר קיצ'נאייד – להוציא את השף שבך

ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, יוצאת במבצע לכבוד חג הפסח, על מיקסר קיצ'נאייד. רוכשים מיקסר קיצ'נאייד דגם5KSM175 , במחיר של 2,699 שקלים, ומקבלים קוצץ מזון קיצ'נאייד בשווי של 590 שקלים במתנה.

דגמים חדשים של מיקסר קיצ'נאייד, עם שיפורים ושיכלולים טכנולוגיים.

מיקסר קיצ'נאייד הוא מיקסר מקצועי, בעל 10 דרגות מהירות שונות בהנעה ישירה ובהתאמה מדויקת לכל סוג מזון, קערת נירוסטה כ-5 ליטר, פעולת ערבול ייחודית ומהירה עם הנעה ישירה ומבנה מתכתי ויציב.

המבצע יתקיים בין התאריכים: 8.3.18-11.4.18 או עד גמר המלאי. ניתן להשיג ברשתות החשמל, בחנויות המובחרות, ניופאן גורמה ובחנויות ניופאן אאוטלט.

מג'ימיקס

ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, יוצאת במבצעי חג אטרקטיביים במיוחד על מבחר מוצרי החשמל למטבח של מג'ימיקס.

במסגרת זו, כל הרוכש מג'ימיקסר מדגם 6200, יקבל במתנה סט אביזרים אשר הופך את מעבד המזון למסחטת מיץ פירות, ירקות ונקטרים בשווי של 699 שקלים. המג'ימיקסר כשמו כן הוא שני מכשירים במכשיר אחד, גם מעבד המזון הטוב בעולם וגם מיקסר איכותי במיוחד.

בנוסף, כל הרוכש מעבד מזון מג'ימיקס מדגם 5200 יוכל לקבל מתנה לבחירה: מסחטת פירות הדר למעבד בשווי של 400 שקלים או סדנת בישול זוגית חוויתית בהדרכת שף מקצועי בניופאן גורמה בשווי של 500 שקלים.

"מסחטה אכזרית" שסוחטת פירות קשים ורכים.

המסחטה והבלנדר של מג'ימיקס - אינם טרנד חולף, אלא מגמה ודרך חיים.

גם על בלנדר מג'ימיקס מבצע מיוחד, כאשר כל רוכש יקבל Blend Cup בשני גדלים, אביזר שהופך את הבלנדר לשייקר אישי ניתן לנשיאה בשווי 399 שקלים.

עוד במסגרת המבצעים, כל הרוכש מסחטת Le duo XL או Le duo plus XL של מג'ימיקס, יקבל הטבה מיוחדת: ערכה הכוללת קערה עם 2 דסקיות דו צדדיות לפריסה וגירוד שהופכת את המסחטה למעבד מזון, ב-99 שקלים בלבד במקום 590 שקלים.

מסחטות מג'ימיקס עם פתח רחב במיוחד, מאפשרות סחיטה קלה של פירות וירקות קשים וכן הכנה של נקטרים ורטבים.

המבצעים יתקיימו עד לתאריך ה 4.4.18 או עד גמר המלאי בחנויות החשמל המובחרות ובסניפי ניופאן אאוטלט.

לכבוד פסח - הטבה לרוכשים מדיח כלים או תנור אפייה של Delonghi

ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל יוצאת לקראת פסח במבצע חגיגי על מוצרי המותג האיטלקי דלונגי.

במסגרת המבצע, כל הרוכש תנור בישול ואפייה מתוצרת דלונגי שבמבצע, יקבל במתנה תו קנייה DREAM CARD בשווי של 400 שקלים למימוש בכל חנויות קבוצת DREAM CARD. כולל כפל מבצעים!

עוד במסגרת המבצע, כל הרוכש מדיח כלים מתוצרת דלונגי שבמבצע יקבל במתנה תו קנייה DREAM CARD בשווי של 300 שקלים למימוש בכל חנויות קבוצת DREAM CARD. כולל כפל מבצעים!

קו התנורים של דלונגי מציע תנורים במגוון צבעים ובעיצוב חדשני, אוורור קדמי והיקפי לבטיחות מירבית, דירוג אנרגטי A , דלת זכוכית כפולה לבידוד מירבי וציפוי אמייל סופר קלין לניקוי קל ופשוט.

מדיחי הכלים של דלונגי בעלי דירוג אנרגטי חסכוני, מבנה חדשני המעניק חוזק רב ויציבות בעלי מגוון תכניות הדחה, קיבולת המותאמת לצרכים האישיים ומערכת בקרת מים המונעת דליפות והצפות.

המבצע יתקיים בין התאריכים 8.3.18-11.4.18 או עד גמר המלאי. ניתן להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל המובחרות ובסניפי ניופאן אאוטלט.

ניופאן אאוטלט

ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל יוצאת לקראת פסח במכירה מיוחדת על מגוון מוצרי החשמל המובילים בהנחות חסרות תקדים!

בכל שמונת סניפי ניופאן אאוטלט תוכלו למצוא מגוון מוצרים עבורכם ומתנות חג במחירים שווים לכל כיס.

במסגרת זו, ניופאן יוצאת במכירת חג מיוחדת ומוכרת את מוצרי התצוגה ועודפי יבוא של כל מותגיה במבצעים חסרי תקדים ביניהם: Haier, KitchenAid, Magimix, Toshiba, Bauknecht, Indesit, JBL, Vax, Bose ועוד.

לדוגמא:

מיקסר קיצנייד (KSM150 ) ב-1,390 שקלים במקום 2,290 שקלים

מדיח כלים דלונגי (MY51 ) ב-990 שקלים במקום 1,890 שקלים

כיריים גז דלונגי (NDG56 )ב-599 שקלים במקום 990 שקלים

מסך 65' טושיבה +מקרן קול JBL ב- 4,490 במקום 7,490 שקלים (65U7751EV+JBL BAR ST )

שואב אבק ווקס (U86AL2BI ) נטען ציקלוני מתפרק ב-799 שקלים במקום 1,490 שקלים

מקרר האייר 4 דלתות (HRF620 ) ב-4,990 שקלים במקום 7,490 שקלים

המכירה תתקיים עד ה-24.3 בכל סניפי ניופאן אאוטלט: אשדוד, גבעת ברנר, ראשון לציון, ת"א- מלון מנדרין, ירושלים- מתחם סינמה סיטי, כפר סבא, נתניה- מתחם רוגובין וקריית חיים.

דברים שאולי לא ידעתם על קבוצת ניופאן, ולא היה לכם את מי לשאול...

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. מייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון HAIER, Magimix, KitchenAid, DeLonghi, , JBL, BOSE, TOSHIBA, Moulinex, Tefal, Indesit, Bauknecht, Harman/Kardon, GRUNDIG, Canon, Dirt Devil, VAX, Krups, Rowenta ועוד.

שמרית גולדברג-צפדיה – שפית הבית של חברת ניופאן גורמה

שמרית חולקת "טיפים קולינריים" במסגרת סדנאות חווייתיות, קורסים של בישול וקונדיטוריה בניופאן מנדרין.

ניופאן חוגגת השנה 32 לייבוא של "השמות הגדולים".

פעם נקראה "ניופאן - הבית של המותגים".

היום נקראת: "ניופאן – מותג שהוא בית".

לא קונים מכשיר ללא הנקודה האדומה של ניופאן.

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page