top of page

חברת וגאנץ משיקה: "ויונז מופחת שומן" ו-"פסטרמה טבעונית"


חברת וגאנץ יצרנית ומשווקת מטעמים טבעוניים משיקה את "ויונז" - ממרח טבעוני בהשראת מיונז.

אחת ההפתעות הגדולות בין מוצרי הצריכה לטבעונים הוא ה"ויונז" של וגאנץ. מי היה מצפה לתחליף ראוי למוצר שבמקורו מבוסס על ביצים?! ואכן ה"ויונז" הוא עוד אחד מהחלופות הטבעוניות שמציעה וגאנץ לקולינאריה הישראלית, שאף מתעלים על המקור.

החזון של וגאנץ הוא להציע לכל מוצרי המזון המכילים רכיבים מן החי חלופה טבעונית ראויה, טעימה ומרגשת, וכזה בדיוק הוא ה"ויונז" – מרגש ומפתיע, בעל טעם ומרקם אשר משתווים בקלות למקור, ואף מעבר לכך.

לצד הויונז הרגיל, מציעה וגאנץ "ויונז מופחת שומן", אידאלי כממרח בכריכים, כתוספת לתבשילים, לסלטים, כמרכיב ברטבים, ובכל מתכון המכיל מיונז. כמובן שיתרון חשוב נוסף של הויונז שאינו מכיל כולסטרול.

"ויונז" - 420 גרם. 25 ₪-28 ₪

כשרויות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות קרית ביאליק, בד"צ בית יוסף.

ניתן להשיג: ברשתות השיווק המובילות ובחנויות הטבע: שופרסל- גרין, אורגניק מרקט, עדן טבע, ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, חצי חינם, יינות ביתן, ויקטורי (בחנויות שבהן יש פינת "טבע") וברוב חנויות הטבע.

לראשונה בישראל – פסטרמה טבעונית!

פיתוח ייחודי ראשון מסוגו בעולם של חברת וגאנץ הישראלית, עולה על המדפים ברחבי העולם תחת המותג הבינלאומי violife. מהיום גם טבעונים יכולים ליהנות מטעמן המוכר והאהוב של פסטרמות.

חברת וגאנץ, יצרנית ומשווקת מוצרים טבעוניים, גאה לשווק גם בישראל את המוצר המהפכני- פסטרמות טבעוניות.

המוצר המשווק ע"י וגאנץ תחת המותג הבינלאומי ""Violife – פותח בשיתוף פעולה וידע של וגאנץ הישראלית עם היצרן היווני, וכיום עולות על המדף בארץ ובעולם. הייחודיות של הפסטרמות, מלבד כמובן היותן הפסטרמות הטבעוניות הראשונות והיחידות בארץ, היא בטעם המוצלח במיוחד שהושג ללא שימוש במשפרי טעם למיניהם כדוגמת המונוסודיום גלוטמט, הנפוץ כל-כך בפסטרמות.

בשלב זה כוללת הסדרה פסטרמה בטעם עוף ופסטרמה בטעם הודו, ובעתיד צפויים להפתיע עם טעמים חדשים. הפסטרמה הטבעונית אידאלית לאכילה בתוך כריך, בארוחה המשפחתית או בבית הספר, כתוספת לפיצה טבעונית, ל"חביתה" טבעונית (מוצר נוסף של החברה) או לנשנוש כמות שהיא.

הפסטרמה הטבעונית מבוססת על שמן קוקוס ואינה מכילה לקטוז, סויה, קזאין, שומן טראנס, גלוטן, מונוסודיום גלוטמט, שמן דקלים, וחומרים משמרים. הפסטרמה הטבעונית מועשרת בויטמין B12 .

אחד האתגרים של טבעוני בתחילת דרכו הוא להתמודד עם היעדר המגוון אליו היה רגיל מרבית שנות חייו, ובדיוק לשם כך הוקמה חברת וגאנץ, ששמה לה למטרה להציע לכל מוצרי המזון המכילים רכיבים מן החי חלופה טבעונית ראויה, טעימה ומרגשת.

פסטרמה טבעונית Violife- 200 גרם. 21.90 ₪ עד 24.90 ₪

כשרויות: יצור מיוחד בהשגחת בד"צ אגודת ישראל, ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

ניתן להשיג: ברשתות השיווק המובילות וברוב חנויות הטבע.

דברים שאולי לא ידעתם על חברת וגאנץ, ולא היה לכם את מי לשאול:

וגאנץ בע"מ מייצרת ומשווקת מוצרים טבעוניים, ומטרתה להעשיר את העולם הקולינארי הטבעוני בישראל. מוצרי וגאנץ נושאים את התו הארצי של הויגן פרנדלי.

בוגאנץ מתחייבים להגשים את חזון החברה, להשקיע בחדשנות ולהרחיב ללא הרף את סל המוצרים הטבעוני במוצרים מלהיבים, ראויים ומרגשים, ולא פחות חשוב - טעימים!

כתבות נוספות
bottom of page