top of page

חברת סיימן משיקה שני מוצרי גורמה:

זה לא מיונז - זה דיז'ונז

  • זה לא פעמון – זה מיני בייבי בל

המיקס המושלם בין חרדל דיז'ון למיונז צרפתי אמיתי מבית היוצר של Maille

חברת סיימן, יבואנית מוצרי גורמה גאה להביא לשולחן הישראלי את דיז'ונז' (Dijonnaise) המוצר הצרפתי שיגוון את שוק הרטבים הישראלי.

הדיז'ונז' מיוצר משילוב אולטימטיבי של ארבע יחידות מיונז על יחידת חרדל דיז'ון. הדיז'ונז' מיוצר משילוב של שמן, חלמון ביצה מביצים טריות שעברו עיקור בתוספת של חומץ, לימון וחרדל דיז'ון אמיתי. רוטב זה איננו חריף כמו שמצופה מחרדל אך עדיין פיקנטי. השילוב של שני המוצרים הללו נותן ארומה חדשה, ומשחק מפתיע עם בלוטות הטעם.

Maille היא החברה שהביאה לעולם את חרדל הדיז'ון. ב-1747, קלוד מאיי מומחה לחומץ בעיר דיז'ון המציא את החרדל, ייסד את החברה ומאז ועד היום, כבר 270 שנה שמוצריה מכתיבים את המרקמים והטעמים של כלל הרטבים בעולם.

לדיז'וניז' שימושים רבים: מי שנפשו חפצה ביתר פיקנטיות ימרח דיז'וניז במקום מיונז. בכל כריך עם נקניק, טונה או ביצים, בסלט תפוחי אדמה. ברוטב ויניגרט במקום חרדל או סתם על טוסט בשביל הכיף.

מתכון לעוף בדיז'וניז: מורחים עוף שלם או חלקיו בשכבה עבה של דיז'ונז ולתנור למשך 50-60 דקות בחום של 200 מעלות.

דיז'ונז' (Dijonnaise) מגיע באריזה של 335 גר'

כשרות: חתם סופר

מחיר 24.90

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

"ארוחת בזק" טעימה עם דיז'ונז על פסטרמה

הצלצול הגואל של מיני בייבי בל מבית SEYMAN

מעוניינים לגוון לילדים את ארוחת העשר? מהיום תוכלו לשלוח אותם ללימודים עם חטיף הגבינה מיני בייבי בל (babybe ) שיכניס טעם לתיק האוכל.

סיימן, יבואנית מוצרי גורמה, גאה להציג לקראת החזרה ללימודים את חטיף הגבינה מיני בייבי בל (babybe ) הפתרון המושלם לגיוון ארוחת העשר בבתי הספר ובגנים. חטיפי הגבינה כוללים תכולת חלבון גבוהה- כ5 מ"ג חלבון לחטיף וכן סידן כ-140 גרם סידן לחטיף.

המיני בייבי בל מכילה גבינה דחוסה, חצי קשה ממשפחת גבינות 'אדם' שיושנה במשך שבועיים. הגבינה עטופה במעטה שעווה ייחודי המאריך את יומה, ומגן עליה מתלאות הדרך של ילדיכם בבית ספרו. מעטה שעווה זה מאפשר אכילה גם לאחר שהות המוצר מחוץ למקרר, תוך שמירה על תכולת הוויטמינים והמינרלים שנמצאים בכל חטיף גבינה בכמות המומלצת לילדים.

מיני בייבי בל (mini babybe) מיוצר בתאגיד BEL הבינלאומי אשר נחשב לאחד תאגידי הגבינות הגדול באירופה. המפעל ממוקם בהרי היורה, בחלק הצפון מערבי של הרי האלפים אשר מהווה גבול בין צרפת לשוויץ. אזור זה מהווה מרעה טבעי לפרות הרועות, מרעה אשר רווי באוויר צח ומים מינרליים נקיים מזיהומים. פרות אלו הינם מקור החלב הבלעדי והמשובח של מוצרי תאגיד BEL.

לחטיף יש שימושים נוספים: הוא משתלב נהדר בכל סלט שרק תרצו, מרענן כל טוסט בטעמו הייחודי, משדרג כל סנדוויץ' וזמין בכל עת גם ללא תוספות מהצד. ניתן לאכילה גם לאחר זמן מה מחוץ לקירור. והכי חשוב טעים ובעל ערכים תזונתיים אשר הכרחיים לילדים.

חטיפי מיני בייבי בל מגיעים באריזות של 20 גרם יחידה, 6 יחידות בחבילה רשת, משקל כולל של 120 גרם. מחיר 17:90-19:90 ₪ .ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page