top of page

הסרט "המפסטד  שלי"

HAMPSTEAD

בריטניה 2017

בימוי: ג'ואל הופקינס

תסריט: רוברט פסטינגר

הפקה: רוברט ברנשטיין, דאגלס ריי

עריכה: רובין סיילס

צילום: פליקס ווידמן

פסקול: סטיבן וורבק

שחקנים:

דיאן קיטון – אמילי וולטרס

ברנדן גליסון – דונלד הורנר

ג'יימס נורטון - פיליפ

סיימון קאלו - השופט

אורך הסרט: 102 דקות

הסרט מופץ על ידי פורום פילם ומגיע לבתי הקולנוע ב-27.7

תקציר הסרט:

אזור המפסטד שבלונדון, מפורסם בשל החורשה הירוקה והיפה שלו, ריאה ירוקה ושלווה בתוך הכרך הגדול.

בקצה החורש בבית דירות גרה אמילי וולטרס (דיאן קיטון), אלמנה אמריקאית שמנסה להתמקד בדברים שעליה לדאוג להם, מאז מות בעלה, כגון: לטפל בדירתה הזקוקה לשיפוץ, טיפול בענייני הכספים שלה ואפילו התייחסות לבן שלה פיליפ (ג'יימס נורטון). למרות העידוד שאמילי מקבלת מחברתה הטובה פיונה, היא לא מוכנה להודות שחייה בעצם מתאדים.

יום אחד, כשהיא משקיפה מחלון ביתה לעבר החורשה, היא רואה בין העצים צריף עץ שנראה כי הוא מאוכלס על ידי חסר בית. אמילי מתחילה להתעניין בדייר הצריף, אחרי שהיא רואה מתעמת עם חבורת פרחחים היא מחליטה ללכת בעצמה ולראות במי ובמה המדובר.

היא מגלה את דונלד הורנר, שחי לו בשקט בתוך החורשה, בלא להפריע לאיש, זה 17 שנה. אלא שעל ה"רכוש" שלו מאיימים כרישי נדלן שרוצים להרוס את הצריף לטובת פרויקט מגורים יוקרתי.

אמילי, מחליטה לעזור לו במאבקו ויוצאת אפילו נגד חברתה הטובה פיונה המובילה את המאבק השכונתי לסילוקו. אמילי מגלה שדונלד, על אף חזותו המחוספסת, הוא איש נעים הליכות ומיוחד במינו. ועל אף הפצרותיו של בנה היא נחושה בדעתה להגן על שלוותו ושלומו של האיש השקט והמיוחד הזה, איש שאולי יהיה זה שיסחוף אותה בקסמו.

בהשראת אירועים אמיתיים, "המפסטד שלי" מביא סיפור שובה לב ומרענן על מציאת אהבה במקומות הכי לא מצופים והוכחה שהגיל אינו מכשול להזדמנות שניה.

על הבמאי והשחקנים:

ג'ואל הופקינס – במאי

ביים את הסרטים: "הזדמנות אחרונה לאהבה", "אהבה בועטת", ואת הסרט – "Jump Tomorrow"

דיאן קיטון – אמילי וולטרס

זכתה בפרס האוסקר על תפקידה בסרט "הרומן שלי עם אנני", בנוסף, הייתה מועמדת לפרס האוסקר 4 פעמים נוספות על תפקידיה בסרטים: "באהבה אין חוקים", "החדר של מרווין" ו- "אדומים". עוד כיכבה בסרטים: "הסנדק", "החתונה הגדולה", "ככה זה עובד" ועוד. ובסדרת הטלוויזיה "האפיפיור הצעיר".

ברנדן גליסון – דונלד הורנר

השחקן האירי היה מועמד ל- 3 פרסי גלובוס הזהב על תפקידיו בסרטים: "ברוז'", "שומר חוק" ו- "בתוך הסופה". עוד הופיע בסרטים: "עד קצה המחר", "טרויה", "כנופיות ניו יורק", "לב אמיץ" ועוד.

בחברה חומרנית, שאנשיה צובעים את חייהם ב-ורוד כדי לא להסגיר את בעיותיהם, חושף "המפסטד שלי" רקמת יחסים פשוטה, אותנטית ומשופעת באכפתיות...

כתבות נוספות
bottom of page