top of page

ראלקו חוגגת יום הולדת שנה לזיכיון על המותג הגרמני Blomberg


ראלקו מציגה ליין מוצרים חדש:

מקררים, מקפיאים, מזגנים, תנורים, מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשי כביסה

חברת ראלקו חוגגת שנה לקבלת הזיכיון למותג מוצרי החשמל Blomberg בישראל. ראלקו רכשה את הזיכיון על המותג לפני כשנה, ומשיקה אותו מחדש בישראל. Blomberg הוא מותג מוביל בעולם המשווק בלמעלה מ-50 מדינות ומתמחה במוצרי חשמל שמשתלבים באופן הרמוני לבית.

מוצרי החשמל של Blomberg ידועים באיכות הגבוהה שלהם, המוצרים ידידותיים למשתמש ומאופיינים בעיצובי מטבח חדשניים - עם קבלת המותג ב 2015 ערכה ראלקו מחקר שוק מקיף, התוצאות הראו שבלומברג הוא מותג מבוסס ומוכר המצוי במגמת עליה מתמדת. אצל למעלה מ-70% מקהל היעד, נתפס כמותג איכותי מאד.

מיגוון המוצרים של המותג בישראל כוללים: מקררים, מקפיאים, מזגנים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, מייבשים, כיריים ותנורים. מוצרי Blomberg זכו בפרסי איכות שונים באירופה וביניהם: EcoTopTen, פרס העיצוב Reddot Design, + Energy ועוד. מוצרי החשמל של המותג ידועים באיכותם המוקפדת ובעיצוב חסר הפשרות, יחד עם הקפדה על שמירה על הסביבה.

לחברת בלומברג פלטפורמות יצור עצמאיות המאפשרות שליטה מלאה והוליסטית על עיצוב, יצור ובקרת האיכות של המפעלים. מפעלי הייצור של בלומברג הם מהמתקדמים והמודרניים בעולם. אין להם תלות בגורמים חיצוניים, כך שיש באפשרותם לייצר מגוון עצום של משפחות מוצרים וסוגי מוצרים.

ראלקו סוכנויות היא מהחברות המובילות בארץ בתחומה. החברה מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה של שלוש מהיצרניות הגדולות בעולם: Sharp, Zanussi ו- Blomberg. לחברה מוניטין גבוה בזכות איכות מוצריה והתמיכה המלאה שהיא מעניקה להם בארץ.

לדברי זיוי רוזיאק – מנהלת תקשורת שיווקית של ראלקו סוכנויות בע"מ:

"הקשר של ראלקו עם בלומברג יצר מיפגש סינרגטי שהקפיץ גבוה את שתי החברות. מפעלי בלומברג – מודרניים וחדשניים. חוויה לבקר בהם ולהתרשם מגודלם ומעוצמתם. הם מהווים פלטפורמות ייצור עצמאיות בתכנון, בעיצוב, בטכנולוגיה החדשנית, בהנדסת האנוש החכמה, בחסכון באנרגיה, בעוצמת רעש מינימלית, בשימוש בחומרים ירוקים ומתכלים, במגוון העיצובים והגימורים, בייצור ובבקרת האיכות הגרמנית הידועה כקפדנית ומחמירה.

הערך המרכזי של בלומברג הוא לחיות בהרמוניה עם הטבע, עם הבית ועם סגנון החיים שלנו".

לדברי אילן מזרחי – מנכ"ל ראלקו:

"בלומברג משתלב, כמו כפפה ליד, עם סולם הערכים שלנו. זהו יצרן בעל מגוון רחב של מוצרים איכותיים. בלומברג נותן תמורה מלאה למוצר יוקרתי.

אנחנו מותג נייטרלי כי אנו מציגים את המוצרים בכל פלטפורמות ה-retail בארץ. אין לנו רשת של חנויות, ולכן אין לנו קונפליקט או ניגוד אינטרסים עם אף אחד.

שיתוף הפעולה נולד מתוך אמון מלא במותג, והוא הגדיל את נתח השוק של בלומברג בצורה מוכחת".

לדברי מוראט, מנהל השיווק הבינלאומי של בלומברג:

"כשאתה עובד במשפחה טובה – אתה שמח, ואתה אוהב את כולם. כך אני מרגיש בחברה. בלומברג מציעה פתרונות הרמוניים בכל היבטי החיים".

"בחלקו האמנותי" של האירוע העיתונאי, הציג הארכיטקט דניאל חסון מצגת של דירות, בעיצובו האסתטי והיוקרתי.

דניאל הציג את הפרוייקטים שלו, תוך שילובם של מוצרי החשמל בעיצובים. לכל פרוייקט יש קונספט. יש אמירה.

המוצרים של Blomberg

מזגנים

בימים אלו משיקה ראלקו את מזגני בלומברג בישראל - מזגנים איכותיים , בעלי טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב יוקרתי. המזגנים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים בעולם, מזגנים עוצמתיים , שקטים במיוחד וחסכוניים בחשמל עם דירוג אנרגטי A

בין מאפייני המזגנים ניתן למצוא: SWING- שליטה אוטומטית על פיזור האוויר מלמעלה למטה, טכנולוגיית IFEEL - הפעלת החיישן בשלט כאינדיקטור לשליטה בטמפרטורת החדר ובנוסף טיימר המאפשר כיוון מראש של זמן הדלקה וזמן כיבוי של המזגן. כמו כן למזגני Blomberg טכנולוגיית ניקוי עצמי אוטומטית וטכנולוגיית אוויר נקי- הודות למסנן בעל דרגת צפיפות גבוהה המסוגל להסיר למעלה מ-90% מהאבק ומהחלקיקים.

למזגני Blomberg תקני בטיחות בינלאומיים, כל מזגן עובר 52 מבחנים מחמירים לתקנים האמריקאיים כולל מבחן IEC, כדי להבטיח רמות בטיחות גבוהות.

טווח מחירי המזגנים: 1690-4590 ש"ח

מדיחי כלים

ראלקו משיקה בימים אלו סדרה של מדיחי כלים חדשים - אינטגרלי מלא, חצי אינטגרלי ו- free standing - מדיח צר 45 ס"מ.

המדיחים (דגמי הפרמיום) מתאפיינים בעיקר בצריכת המים הנמוכה שלהם - 6 ליטר, כמו גם בחדשנות טכנולוגית גבוהה ורמת גימור ועיצוב מרשימה.

מדיחי הכלים של Blomberg ידועים גם בזכות מנוע Optime Inverter המעניק פעולה שקטה וחסכונית וגם בזכות טכנולוגית Supergloss שמחממת את הכלים ל- 10 דקות נוספות להברקה מושלמת של הכלים.

למדיחים יש אטם אנטי בקטריאלי למניעת ריחות לא נעימים ומערכת MDFS להגנה מפני הצפה. יחד עם יכולת שטיפה בלחץ ע"י העלאת הטמפרטורה ולחץ המים לניקוי יסודי של סירים ומחבתות המלוכלכים במיוחד, כמו גם אופציית ניקוי מהיר, תכנית השהייה, תכנית למדיח שהוא חצי מלא ואופציה להשהיית הפעלה עד 24 שעות. חוץ משלל הפוקנציות המרשימות האלה יש גם פאנל הפעלה בעברית.

למדיחי הכלים של Blomberg תכניות הדחה מהקצרות בשוק עם תכנית של 30 דקות ל 13 מערכות כלים

  • לרמת ניקוי קלה, ותכנית אקספרס של 58 דקות לניקוי כבד.

  • למדיחים תכנית הדחה לכלי זכוכית עדינים ב 40 מעלות.

  • למדיחי הפרימיום צריכת מים של 6 ליטר בלבד.

  • במדיחי היוקרה מדף שלישי לסכום וכוסות קפה, הניתן לשליפה בקלות וסלסלות סכום מחליקות ומדף תחתון עם שיניים מתקפלות.

טווח מחירים- 1990-3490 ש"ח

מקררים ומקפיאים

ל-Blomberg מגוון של מקררי 4 ו-2 דלתות :מקפיא עליון ומקפיא תחתון ,דלת אחת ומקררים אינטגרליים. המקררים מהודרים ,אמינים באיכות חסרת תקדים , במגוון גדלים ועיצובים , חלוקה פנימית נוחה ויעילה, תפעול נוח וכוללים פתרונות שבת למהדרין.

כל מקררי Blomberg ידידותיים לסביבה ,מיוצרים מרכיבים ש-80% מהם ניתנים למחזור וללא גזים הפוגעים באוזון. בחלק מהמקררים האלקטרוניים קיימת גם פונקציית חיסכון להפחתת צריכת האנרגיה עד למינימום.

למקררי בלומברג טכנולוגיית האור הכחול המאפשרת לפירות ולירקות להמשיך בתהליך הפוטוסינתזה בשהייה במקרר. אספקה קבועה של קרני אור כחול מעלה את ערך הויטימינים של הפירות והירקות ושומרת על טריותם לאורך זמן. בנוסף, תא איחסון גמיש Flexy Cool היכול לשמש כמקפיא או כתא קירור.

לכל המקררים מסנן פחם אנטי – בקטריאלי hygiene+ ו טכנולוגיית יינון HygAIR המנטרלת מולקולות ריח מהמקרר. זאת ועוד, למקררים ידיות אנטי בקטריאליות וציפוי מיקרוני בדפנות הפנימיות של המקרר להגנה מפני בקטריות, מדפי זכוכית מפוארים ברוחב 80 ס"מ , מגירות המקפיא שקופות ונעות על מסילות טלסקופיות ותאורה פנימית של תאורת LED החסכונית בחשמל.

טווח מחירים מקררים: 4590-11990 ש"ח

המקפיאים של Blomberg

כוללים מגוון תאים מיוחדים המציעים שפע של פתרונות אחסון, למקפיאים שבע ושמונה מגירות לאחסון אריזות קטנות בנוחיות בכיסי הדלת. בנוסף קיים האביזר "סל בתוך סל" להקפאת פירות רכים כמו פירות יער ויצרן קוביות קרח חצי אוטומטי, הנפח הגדול מהווה פתרון יעיל למשפחות גדולות. זאת ועוד, לחלק מהדגמים יש צג בקרה דיגיטלי ויצרן קוביות קרח, ולכל המקפיאים אטמי דלתות וידיות אנטיבקטריאליות.

טווח מחירים מקפיאים: 2190-3990 ש"ח

תנורים

Blomberg מציעה מגוון תנורי גומחא ותנורים משולבים חד תאי ודו תאי, ברוחב 60 ס"מ ו 90 ס"מ חסכוניים באנרגיה עם דירוג אנרגטי A עם הכשר של המכון הטכנולוגי להלכה. כמו כן לתנורי Blomberg פונקציות בישול רחבות החל מבישול בעזרת מאוורר, חימום תחתון, גריל חשמלי, נפח תא גדול במיוחד, חימום ראשוני מהיר ועוד. בנוסף, בחלק מהתנורים של המותג קיימת פונקציית ניקוי עצמי פירוליטי המאפשרת ניקוי פנימי קל ויעיל של התנור באמצעות אדים.

מכונות כביסה ומייבשי כביסה

לבלומברג מכונות כביסה בנפח 6- 9 ק"ג המספקות ביצועים ברמה הגבוהה ביותר וחלקן צורכות פחות אנרגיה מתקן יעילות אנרגטית A . מכונות הכביסה פותחו במיוחד כדי להתאימן למגוון רחב של בדים ובכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בצורה החסכונית ביותר מבחינת חומרי ניקוי, מים וחשמל. בנוסף, תוכנית בלעדית - תוכנית קצרה של 14 דקות בלבד.

בכל מכונות הכביסה של Blomberg מותקנת מערכת אוטומטית להתאמת כמות המים על מנת לאפשר למכונה להתאים את כמות המים הנכנסים בהתאם לכמות הכביסה ובכך לחסוך במים. עוד במכונות הכביסה: מערכת למניעת דליפות המגינה על הבית מפני הצפה, תכניות היגיינה המשמידות 99.9% מהחיידקים גם בטמפ' כביסה נמוכות ועוד. לכל המכונות צג בקרה led ופאנל הפעלה בעברית. במכונות הפרימיום מנוע אינוורטר לשיפור הביצועים וחיסכון בחשמל.

* למכונות הכביסה אחריות של 10 שנים על המנוע

טווח מחירים מכונות כביסה: 1490-2990 ₪

מייבשי כביסה

מייבשי הכביסה של Blomberg בעלי נפח של 6- 9 ק"ג ,מציעים מבחר של תכניות המתאימות לסוגים שונים של אריגים. מייבשי בלומברג מציעים תכניות ייבוש קצרות במיוחד וצלעות התוף של מייבשי בלומברג הן ייחודיות בצורתן ומבטיחות ייבוש אחיד ופחות קמטים.

טכנולוגיה נוספת למייבשים היא חיישני הייבוש – בכל מייבשי הכביסה של Blomberg מותקנים חיישני לחות וטמפרטורה. עוד תוכלו למצוא נעילה מפני ילדים, קירור אוטומטי על מנת להפחית קמטים והתראות שונות לגבי ניקוי, ריקון מיכל המים ועוד.

טווח מחירים מייבשי כביסה: 1490-2790 ₪

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page