top of page

סדרת Syoss Renew 7 עם פורמולת סרין-פרוטאין נותנת פתרון לבעיות השיער הפגום

7 בעיות שיער פגום – פתרון אחד מושלם !

מותג טיפוח השיער המקצועי SYOSS משיק סדרה חדשה לטיפוח ושיקום שיער פגום - סדרת Syoss Renew 7 – סדרת המוצרים הראשונה של Syoss לטיפול השיער עם טכנולוגיית סרין-פרוטאין לשיקום 7 מאפיינים של שיער פגום.

לצרכנים קיימות בממוצע שתי בעיות שיער שונות, כאשר עד כה הם נאלצו לברור מתוכן את בעיית השיער העיקרית הדורשת טיפול, ולהתאים את המוצר הייעודי לפתרון הבעיה.

סדרת Syoss Renew 7 החדשה פותרת בעיה זו עבור הצרכנים בעזרת טכנולוגיית סרין-פרוטאין המאפשרת שיקום 7 מאפיינים של שיער פגום:

  1. קצוות מפוצלים

  2. שבירת שיער

  3. נוקשות

  4. אובדן קרטין טבעי

  5. מרדנות

  6. קשרים

  7. אי חיוניות של השיער

הפורמולה הייחודית בעלת טכנולוגיית סרין-פרוטאין, מחזקת ומשפרת את מבנה סיב השערה מהשורשים עד הקצוות. היא מפחיתה באופן משמעותי את שבירת השיער והקשרים והופכת שיער נוקשה, מרדני וחסר חיוניות לשיער בריא, חזק, גמיש ומלא ברק.

פרוטאין הוא חלבון החיוני לשיער, אך במשך השנים השיער מתבגר ומשתנה, והשפעות חיצוניות כגון שמש, ייבוש השיער וצביעה תכופה של השיער גורמות לשיער לאבד פרוטאין ולהפוך לחסר חיוניות. סדרת Syoss Renew 7 מכילה שילוב ייחודי של רכיבים המחדשים את החלבון האבוד של השיער ומסייעים בשיקום שיער פגום, בהגנה וחיזוק מבנה סיב השערה.

ב-SYOSS מאמינים שלכולם מגיע שיער יפה מדי יום, כמו במספרה. מסיבה זו, הפורמולות פותחו ונבדקו ביחד עם מעצבי שיער לאיכויות המספרה שהשיער זקוק.

הסדרה כוללת:

  • שמפו ומרכך - מחיר מומלץ לצרכן: 30.90 שקלים ל- 750 מ"ל

  • מסכה - מחיר מומלץ לצרכן: 37.90 שקלים ל- 250 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.

נסו ותיהנו...

כתבות נוספות
bottom of page