top of page

באליס גן-העיר ת"א, יש גם הרבה מידות גדולות...

אליס תמיד הרגישה שהלבשה תחתונה, ובעיקר חזייה, היא כמו העור השני שלה. החזייה צמודה אליה, מלטפת אותה והיא אינה סתם פיסת בד, אלא מסוג הדברים שהיא עושה עבור עצמה, המזכירים לה מי היא, באיזו מידה היא חשובה לעצמה, ומחברים אותה לנשיות שלה.

עבור אליס - השקעה בחזייה היא כמו השקעה בגוף שלה, בדיוק כמו לאכול נכון, לעשות כושר, למרוח קרם גוף וללבוש ביגוד מחמיא.

חזייה היא עולם מלא של תחושות ורגשות וחשוב שהיא תהיה מחמיאה ותומכת, מותאמת באופן אישי ומדוייק לחזה, נוחה במיוחד וכמובן יפה וסקסית. כולנו יודעות שחזייה "שווה" - יפה, נעימה ונוחה יכולה לגרום לכל היום שלך להיראות אחרת.

לכן, כשאליס בוחרת את החזייה האדומה, הקטיפתית עם התחרה ומסתכלת במראה, היא מעלה חיוך קטן שממשיך אתה כל היום. זה הסוד הפרטי שלה שגורם לה להרגיש נשית ומיוחדת.

המארחות במסיבת העיתונאים שנערכה בחנות אליס בקניון גן העיר בת"א, היו:

אינה מלצ'קו - היזמת והבעלים של אליס

לירז אסייג - דוגמנית הבית של אליס

ריי שגב - מאושיות תחום האופנה וההעצמה נשית

מימין: ריי שגב, אינה מלצ'קו ולירז אסייג

לדברי ריי: "לפני 7 שנים נחשפתי לחנות בוטיק בגן העיר. ממש "אליס בארץ הפלאות". אגדה שיצרה מציאות של הלבשה תחתונה - נשית, נוחה, נעימה וסקסית לנשים מכל הגדלים... התחברתי לערכים של אליס לשמירת הזהות האותנטית של כל אישה ונערה. המסר המוביל הוא שאת ייחודית, שלמה ומושלמת כפי שאת, בכל מידה ובכל מבנה גוף".

לדברי לירז: "גם אני רוצה להשפיע על כך שלא יהיה שיבוט של האישה כפי שבא לידי ביטוי בפרסומות ובתצוגות האופנה למיניהן. היופי הוא בשוני שבינינו. עם השריטה, הצלקת והפזילה... אין מודל אחד שאליו יש לשאוף. חשוב שנהיה שלמות עם עצמנו ! חשוב שנעצים נערות ונשים לאהוב את עצמן, ולכבד את גופן. זהו עולם הפלאות של אליס".

Alice, My Underworld

עכשיו באליס 20% הנחה* על כל החזיות

*בתוקף בין 23/6-31/7/16, ללא כפל מבצעים –חברות המועדון נהנות יותר!

חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page