top of page

"ניוטרוג'ינה" מרחיבה את סדרות טיפוח הגוף, ומשיקה את סדרת ויזיבלי רניו VISIBLY RENEW

קרם גוף וקרם ידיים לשיפור גמישות ומוצקות העור תוך 10 ימים בלבד!

ידוע שמאזן הלחות בגוף, מושפע משינויי הגיל והתבגרות העור, חשיפה לקרני UV, שינויי מזג אוויר, גנטיקה וגם מהרגלי תזונה. גורמים אלה משפיעים רבות על העור שנוטה להתייבש ומאבד מגמישותו ומחיוניותו. ממחקר מקדים שערכה ניוטרג'ינה בקרב רופאי עור ובקרב נשים עולה כי עור יבש, צלוליטיס והעדר מוצקות בעור - הם מצבי העור הנפוצים ביותר בקרב נשים.

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה, מרחיב את סדרת מוצרי טיפוח הגוף ומשיק בישראל כחלק מהשקה בינלאומית את ויזיבלי רניו VISIBLY RENEW, סדרת טיפוח לגוף ולידיים המגבירה את ייצור הקלוגן ומסייעת בהחזרת הגמישות והמוצקות לעור הגוף והידיים.

הסדרה מציעה קרם גוף וקרם ידיים המעניקים לחות מוגברת לעור יבש, אשר הודות לטכנולוגיה חדשה, חודרת את השכבות העליונות של העור ונשמרת בעור לאורך זמן. המוצרים מכילים מינרלים פעילים המסייעים בהגברת ייצור הקלוגן, שהינו חלבון סיבי אשר תומך ומחבר בין רקמות גוף שונות, מעניק לחות לעור משפר את הגמישות והאלסטיות שלו ובכך תרומתו להאטת ומניעת הזדקנות העור.

סדרת ויזיבלי רניו VISIBLY RENEW כוללת:

קרם גוף ויזבלי רניו לעור יבש - מגביר את ייצור הקולגן, מספק לחות מוגברת ומעניק גמישות לעור באופן מורגש ונראה לעין. שימוש בקרם עוזר בהחזרת הגמישות והמוצקות לעור תוך 10 ימים בלבד, כאשר מרקם התחליב אינו שמנוני, נספג בקלות ומותיר את העור נעים ורך למגע, עם ניחוח עדין. מחיר: 45 שקלים ל-400 מ"ל.

קרם ידיים ויזבלי רניו הכולל SPF - מעניק גמישות לעור ומונע הופעת כתמים חומים - בעל נוסחה חדשנית המכילה מינרלים פעילים ומקדם הגנה SPF 20. מחיר: 35 שקלים ל 75 מ"ל.

את השקת הסדרה החדשה מלווה קמפיין פרסומי רחב היקף תחת הקונספט "גלי עולם של אפשריות", ושפה פרסומית בינלאומית חדשה למותג. הקמפיין משלב ערוצי מדיה נשיים בפרינט ודיגיטל וכן קמפיין טלוויזיה.

הוזמנתי, כעיתונאית, לאירוע ההשקה המושקע והמענג של מוצרי הצריכה לטיפוח הגוף של ניוטרוג'ינה.

דורית, מנכ"לית החטיבה, חשפה אותנו באמצעות מצגת שקפים מרהיבה, למידע הבא:

  • מוצרי החברה נמכרים בכ-200 מדינות ברחבי העולם !

  • החברה מעסיקה כ-120,000 עובדים.

החברה כוללת 3 חטיבות:

  1. תרופות מרשם (שיתוף פעולה מול רופאים)

  2. אביזרים רפואיים (ציוד לבתי חולים ולקליניקות)

  3. מוצרי צריכה

קרן – מנהלת מותג ניוטרוג'ינה מתפארת במגוון המוצרים הרחב של החברה...

לדברי קרן: "הלחות בעור היא כמו חמצן. העור מקרין כלפי חוץ, בכל רגע נתון, את מצבנו הפנימי, וגם את מצבנו החיצוני שמושפע מתנאים סביבתיים בהם אנו חיים ומתפקדים."

קרן הציגה שני סרטוני תדמית:

  • סרטון הנוגע לעולם העבודה של האישה: "גלי עולם של אפשרויות" כגון תשוקה, בטחון עצמי, מימוש עצמי, העזה – כל אותן אפשרויות הנדרשות במסע לעבר הגשמת החלומות... שילוב בין היופי הפנימי ("המתנות" בדמות הכישורים שניחנו בהם), והיופי החיצוני בעזרת תכשירי הטיפוח של ניוטרוג'ינה - פרי פיתוח וניסיון של 60 שנה.

  • סרטון שמציג את העבודה של המותג: "גלי עולם של אפשרויות" – והפעם... אפשרויות שניוטרוג'ינה מציעה לצרכניה, כשגרת טיפוח יומיומית.

חתמה את האירוע המושקע והמענג... אירה דולפין, בעלת ה-PINK ROOM ומדריכת הספורט. אירה הפעילה אותנו בהתעמלות עם גומיות על גבי מזרני יוגה... כיאה לאירוע שמכבד את בריאות הגוף מבפנים ובחוץ...

ומשהו "בקטנה" על חברת ניוטרוג'ינה...

ניוטרוג'ינה היא מותג טיפוח בינלאומי - חלק מתאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון. הוא שם לעצמו מטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח עור הפנים והגוף. מוצרי הטיפוח של ניוטרוג'ינה פותחו בשיתוף עם דרמטלוגים ורופאי עור מומחים. לכל המוצרים יש אישור דרמטולוגי מהמעבדות המתקדמות, והם מציעים מגוון פתרונות טכנולוגים לטיפוח עור הפנים ולגוף.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המתמחות

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page