top of page

זיפו מציג קולקצייה של מצתים בהשראת סמלי החג ל"ג בעומר


מותג המצתים זיפו, מציג לקראת ל"ג בעומר של ישראל, קולקצייה מרהיבה של מצתים, בהשראת סמלים ואווירת החג. המצתים יכולים גם לשמש להדלקת מדורות החג.

דוגמאות המצתים:

זיפו עם עיטור לב אש - מצת אש עם לב בצבעים של המדורה צהוב, כתום ואדום במחיר של 202 ₪

זיפו עם רוכסן אש - מצת בצבע שחור עם תמונה של רוכסן אש במחיר של 202 ש"ח.

זיפו עם עיטור סוס אש - מצת בצבע שחור עם תמונה של סוס אש במחיר של 202 ₪

זיפו עם גולגולת אש - בצבע שחור עם תמונה של גולגולת אש במחיר של 202 ₪

על מצתי זיפו...

זיפו הוא מצת מתכתי שניתן למילוי, מתוצרת החברה האמריקאית Zippo Manufacturing Company.

מאז המצאתו, הונפקו לשוק העולמי, אלפי עיצובים, והוא מהווה מקור לחיקוי ולזיוף במדינות בהן הוא נמכר. רבים רואים בו מוצר אספנות.

החברה ידועה באחריות שהיא נותנת למוצר, לכל החיים. היא מציעה לתקן או להחליף כל מצת זיפו שהתקלקל, מבלי לשאול מתי הוא יוצר/נקנה או כמה אנשים השתמשו בו. החלק היחידי שאין עליו אחריות הוא הגימור מצידו החיצוני של המצת.

מצתי זיפו ידועים בהיותם "חסיני רוח", בזכות העיצוב המיוחד של מגן הרוח, והיכולת להפיק להבה חזקה בהתאם. מגן הרוח הוא מתכתי וגדול יחסית לגודל הלהבה. הדרך הנכונה לכבותו היא על-ידי סגירת המכסה הקוטע את אספקת החמצן. כדי למנוע בזבוז דלק, נהוג להחזיק את מצת הזיפו עם מכסה סגור כשהוא לא בשימוש.

המחיר למצתים מתחיל בדולרים בודדים, ועשוי להגיע לאלפי דולרים. הפערים הגדולים במחיר תלויים בחומרים ממנו עשוי המצת, ובשאלה עד כמה הוא נדיר.

בחברה המודרנית מהווה המצת סמל סטאטוס, בזכות מחירו היקר ואיכותו.

ומשהו "בקטנה" על חברת "זיפו"...

חברת ZIPPO נוסדה בשנת 1932 בפנסילבניה, ארה"ב, ומאז היא נחשבת לאחד האייקונים הגדולים בעולם. הטכניקה שהמציאה זיפו לעמידות נגד רוחות, נרשמה כפטנט של החברה והיא מיושמת בכל מצתי המותג. המצתים הפכו זה מזמן לגאדג'ט אופנתי וכפריט לאספנים שנחוץ לכל פעילות הקשורה בהצתת אש. עד היום נמכרו בעולם כ-600 מיליון מצתים. בארץ מיוצגת ZIPPO על ידי חברת טי. אנד. אי בע"מ.

להשיג בחנויות המובחרות

מצתי זיפו ישראליים- רק בישראל!

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page