top of page

יריב והדר – מומחים באימון אישי בקבוצה

בדרך אל הכושר; ומשם הדרך קצרה אל האושר...

אל המכון של יריב והדר - אימון אישי בקבוצות, שנמצא ברחוב תפוצות ישראל 5 בגבעתיים, מגיעים מכל רחבי הארץ - בנעלי ספורט ובלבוש הולם ונוח - לאימון מועיל, יעיל ומדליק. זהו דייט ספורטיבי בהחלט !

בדרך אל הכושר: מאמנים להתמדה

אימון אישי בקבוצה ! תכנית הכושר הייחודית של מכון "יריב והדר" – מפצחת את חידת ההתמדה והתוצאות בכושר.

יריב ווינר והדר שרון, בוגרי בית הספר למאמנים במכון ווינגייט, ובעברם מאמני בתי ספר לכדורסל באזור המרכז - הם כיום בעלי מכון הכושר "יריב והדר" – הפועל בשיטה ייחודית שלהם: אימון אישי בקבוצה.

מקצועיות, שנים של ניסיון, מצויינות ותמהיל תרגילים ייחודי ומותאם אישית, הם רק חלק מהסיבות לכך ש"יריב והדר" הם שם נרדף למפתח להתמדה והצלחה בעולם הכושר.

בעולם של כושר, אימונים יומיומיים ואורח חיים השואף לבריאות וגוף איתן, עומדים מספר יסודות ברזל שאלמלא הם, ספק אם ניתן לעמוד באורח חיים שכזה.

עקרונות שיטת 'אימון אישי בקבוצה' של יריב והדר

התמדה

יריב והדר מאמינים בשיטה ייחודית שמטרתה להעניק את כל הכלים להתמדה של המתאמן. האימון הוא קבוצתי, אך תכנית האימון, רמת האימון, המעקב והיחס - הם ברמת האימון האישי. כל מי שחפץ במאמן כושר שיתעניין בהתקדמות הגוף, במצב הבריאותי ובבירור הסיבה לכך שלא נכח באימון האחרון (שיחת טלפון ותיאום מחדש כדי למנוע מהתחמקות מהאימון) – השיטה מותאמת לצרכיו! השניים מאמינים כי ללא יצירת מערכת תומכת להתמדה, לא ניתן להגיע אל המפתח להצלחה בדרך אל הכושר.

תדירות

תדירות היא הכלי השני להצלחה של כל אימון והיא כאן כדי להישאר. התדירות היא לעולם לא לפי הזמן הפנוי שיש למתאמן במסגרת חייו הפרטיים. התכנית של "יריב והדר" מחייבת תדירות קבועה של פעמיים בשבוע, שכל מתאמן בוחר לעצמו ומתחייב באופן קבוע.

מודעות

מודעות היא כלי אינדיבידואלי לכל מתאמן ומתאמן, ברמת המודעות האישית למצבו הגופני והבריאותי. בהתאם לכך נקבעת התכנית לאימוני הכושר. מעבר לכך יש להתייחס אל האימונים כאל שינוי שהופך לאורח חיים תמידי, ובכך להכיל את השינוי ולהפכו לדבר שבשגרה.

נוכחות

­­­נוכחות היא כלי הנובע מתוך אחריות ומודעות המתאמן. המסגרת של "יריב והדר" מאפשרת לתאם מועד אימון חלופי במקרה של היעדרות. אולם, כחלק מתפיסת האימון האישי, מתאמנים שלא מגיעים לאימון, 'זוכים' לטלפון ומעקב על ידי המאמן האישי.

מהלך האימון של יריב והדר

מסגרת אימונים דו-שבועית בת 45 דקות, והמיועדת ל-12 מתאמנים. בפרק זמן זה הם עוברים תחנות לפי סבבים, ומתרגלים מעט מכל דבר - החל מתרגילי כוח ובטן ועד פעילות אירובית. הנכונות לעמוד בזמנים ולהספיק את כל שמונה התחנות יוצרת ריכוז גבוה מאוד בקרב המתאמנים ומכאן תוצאות גבוהות ומספקות.

תכניות ייחודיות במכון של יריב והדר

תכנית משולבת הורים וילדים

מגוון התכניות כולל גם מסגרת אימונים משולבת להורים וילדים, דבר המעניק להם זמן איכות ותקשורת, תוך שמירה על כושר ולמידת ההתמדה ביחד. תכנית אימונים זו מחזקת את הקשר בין ההורה לילד, כאשר כל אחד מהם מתאמן על פי תכנית אישית.

תכנית אימונים מותאמות לילדים ונוער

ילדים הסובלים מעודף משקל, שינוי הורמונאלי והרגלי אכילה לקויים - חשוב לשלב עבורם תכנית שתתאים לסדר היום שלהם ולשינוי המתחולל בגופם. בעת התאמת תכנית אימונים בריאה ותקינה, חשוב להקפיד על תיפקוד בריא ועל משקל נכון ופרופורציונאלי של הילד או הנער המתאמן.

סדנת תזונה ע"י דיאטנית

תכנית האימונים כוללת גם סדנאות תזונה שמועברות על ידי דיאטנית. הן מאפשרות ליווי והשלמה של תזונה ואורח החיים למטרות של המתאמן.

ציון דרך – אחת לחודשיים

מדי חודשיים, מוציאים המאמנים דו"ח התקדמות אישית לכל מתאמן, וזה בנוסף לתוצאה הנראית לעין ותחושת הסיפוק של המתאמנים. חשוב לראות את ההתקדמות בדוחו"ת מסודרים - אפשרי תמיד למסגר, להיזכר ביכולות האישיות ולחזור לתלם.

כל הכלים הללו, בשילוב במסגרת תכנית אימון אישי בקבוצה, מאפשרים הגעה לתוצאות משמעותיות, התמדה אמיתית בתכנית כושר ואימון גופני, והתאמה נכונה של התרגילים למצב המתאמן.

ולמתאמנים לא נותר אלא להתפעל מהמחוייבות האמיתית של המאמנים יריב והדר כלפיהם. ההשקעה הרצינית מונעת מהמתאמנים את הפיתוי להקל ראש, לעגל פינות ולאכזב אותם.

וזהו, אם תרצו, מפתח ההצלחה! נוסחת ה-WIN-WIN SITUATION מוכיחה עצמה שוב ובגדול !

יריב והדר אימון אישי בקבוצה בע"מ

כתובת: רחוב תפוצות ישראל 5, גבעתיים

חניה חופשית במתחם כורזין , מקסימום בחניון מגה... המכון נמצא משמאל למסעדת ג'פניקה

טלפון לתיאום ובירור: 03-5735794 ובאתר: http://yarivandhadar.co.il

צילום: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page